Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Frk-Lotusblomst skriver: HAr en samsung Ace-...Har haft snakket med politiet grundet gentagne ringeri. Hvis han blev ved at ringe - ltså et par gange mere ville de annullere det hemmelige nummer, men han har ikke ringet siden. DEJLIGT:
HAr en samsung Ace-...Har haft snakket med politiet grundet gentagne ringeri. Hvis han blev ved at ringe - ltså et par gange mere ville de annullere det hemmelige nummer, men han har ikke ringet siden. DEJLIGT:
Er det en Android tlf?
Dejligt han ikke har ringet siden...
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Mira0911 skriver: Er det en Android tlf? Dejligt han ikke har ringet siden...
Frk-Lotusblomst skriver: Ingen ide.. Hehe, Altså det er en smartphone..
Ingen ide.. Hehe, Altså det er en smartphone..
Så er jeg næsten sikker på det er en Android... Hvis du har noget der hedder "Marked" på din tlf, så er det en Android...
Mira0911 skriver: Så er jeg næsten sikker på det er en Android... Hvis du har noget der hedder "Marked" på din tlf, så er det en Android...
Frk-Lotusblomst skriver: Det har jeg.
Det har jeg.
Hehe... Hvis du bruger det, og du skulle ske og have lyst til at blokere for nogle, så søg på Call Block... Der kan du også blokere for sms...
Mira0911 skriver: Hehe... Hvis du bruger det, og du skulle ske og have lyst til at blokere for nogle, så søg på Call Block... Der kan du også blokere for sms...
Frk-Lotusblomst skriver: Tak søde.. Det vil jeg da lige kigge lidt på.
Tak søde.. Det vil jeg da lige kigge lidt på.
Var så lidt...
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128