Åh altså, nogle folk har altså nogle syge lyster.
Jeg havde selv problemer med det en overgang. Der blev ringet om dagen, hvor en klam stodder spurgte om han måtte købe mine trusser, samt andre klamme ting, som at han ville slikke mig over det hele. Han ringede med jævne mellemrum (er ret sikker på det var den samme). En dag sagde jeg vredt, at det kunne han da lige snakke med min kæreste om, og så brølede jeg kærestens navn. Han smækkede på.
Jeg blev også ringet op om natten, hvor der så bare ikke blev sagt noget (ved så ikke om det var den samme).
Efter en nat, hvor jeg var blevet så forskrækket, at jeg ikke kunne sove igen (da jeg troede der var noget galt - for i mine øjne ringer man kun til folk på det tidspunkt, hvis noget er galt) blev det for meget.
Jeg indtalte en besked på min telefonsvarer, hvor jeg sagde, at hvis det var nat, og man skulle have fat i mig, kunne man ringe til kæresten. Derefter henvendte jeg mig til fjolset, og så fik han ellers alt min vrede at føle. Så slukkede jeg mobilen om natten i en periode, og så stoppede det endelig.
Anmeld