Jeg er rasende - stønner ringede i nat....detaljer!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. november 2011

Frk-Lotusblomst

Bubbes skriver:

Det samme er sket for min veninde, præcis det samme. Det natten til lørdag!..

Ej er det rigtig.. Her var det jo så natten til søndag.. EJ hvor underligt, det kan sku da ske det er den samme.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. november 2011

Frk.S

Åh altså, nogle folk har altså nogle syge lyster.

Jeg havde selv problemer med det en overgang. Der blev ringet om dagen, hvor en klam stodder spurgte om han måtte købe mine trusser, samt andre klamme ting, som at han ville slikke mig over det hele. Han ringede med jævne mellemrum (er ret sikker på det var den samme). En dag sagde jeg vredt, at det kunne han da lige snakke med min kæreste om, og så brølede jeg kærestens navn. Han smækkede på.

Jeg blev også ringet op om natten, hvor der så bare ikke blev sagt noget (ved så ikke om det var den samme).
Efter en nat, hvor jeg var blevet så forskrækket, at jeg ikke kunne sove igen (da jeg troede der var noget galt - for i mine øjne ringer man kun til folk på det tidspunkt, hvis noget er galt) blev det for meget.
Jeg indtalte en besked på min telefonsvarer, hvor jeg sagde, at hvis det var nat, og man skulle have fat i mig, kunne man ringe til kæresten. Derefter henvendte jeg mig til fjolset, og så fik han ellers alt min vrede at føle. Så slukkede jeg mobilen om natten i en periode, og så stoppede det endelig.

Anmeld

6. november 2011

Muffinmus

Det er sgu ikke fedt du er bange for det, for det er jo dit hjem du skal være tryg i...øv for dig.

Personligt er jeg ikke bange for den slags:-)

Jeg havde taget tl, lyttet og sagt "ha, makker" det kan jeg sgu gøre bedre selv" og så lagt røret på.

Min mor har prøvet det før og hun gør noget lign og de ringer aldrig igen:-)

Anmeld

6. november 2011

B&J

Nej hvor er det ubehaligt håber du kan gå til politiet og de kan hjælpe dig hvis sådan en idiot gør det igen.....

sender mine varme knus og håber aldrig det sker igen

Anmeld

6. november 2011

Frk-Lotusblomst

Frk.S skriver:

Åh altså, nogle folk har altså nogle syge lyster.

Jeg havde selv problemer med det en overgang. Der blev ringet om dagen, hvor en klam stodder spurgte om han måtte købe mine trusser, samt andre klamme ting, som at han ville slikke mig over det hele. Han ringede med jævne mellemrum (er ret sikker på det var den samme). En dag sagde jeg vredt, at det kunne han da lige snakke med min kæreste om, og så brølede jeg kærestens navn. Han smækkede på.

Jeg blev også ringet op om natten, hvor der så bare ikke blev sagt noget (ved så ikke om det var den samme).
Efter en nat, hvor jeg var blevet så forskrækket, at jeg ikke kunne sove igen (da jeg troede der var noget galt - for i mine øjne ringer man kun til folk på det tidspunkt, hvis noget er galt) blev det for meget.
Jeg indtalte en besked på min telefonsvarer, hvor jeg sagde, at hvis det var nat, og man skulle have fat i mig, kunne man ringe til kæresten. Derefter henvendte jeg mig til fjolset, og så fik han ellers alt min vrede at føle. Så slukkede jeg mobilen om natten i en periode, og så stoppede det endelig.

Puuha.. Du har måtte føle dig noget så chikaneret. Jeg håber dette bare var en engangsforestilling!

Men ja, nogen mennesker er fandme syge i bøtten.. At de dog ikke kan have respekt for andre mennesker og deres liv!!

Anmeld

6. november 2011

Frk-Lotusblomst

MariaE skriver:

Det er sgu ikke fedt du er bange for det, for det er jo dit hjem du skal være tryg i...øv for dig.

Personligt er jeg ikke bange for den slags:-)

Jeg havde taget tl, lyttet og sagt "ha, makker" det kan jeg sgu gøre bedre selv" og så lagt røret på.

Min mor har prøvet det før og hun gør noget lign og de ringer aldrig igen:-)

Jeg har desværre været ude for at blive forfulgt og overvåget da jeg var 15 hvorfor frygten sidder dybt i mit sind!
Egentlig er jeg ikke bange for stønnene. Men man ved sku aldrig om det er en syg stodder. Hvor det ender med forfølgelse eller andet efterfølgende.

Da vi næsten lige var flyttet ind i huset her det var faktisk 1 ½ måned efter indflytingen vækkede min hund mig med gø en fredag aften var kæresten var til håndbold stævne. Han gøede og knurrede meget vredt og jeg var pisse bange . Da jeg så fik dynen op til hovedet og smugkiggede stod der en mand og kiggede ind.. FUUUUUCK:.. Jeg tog dynen over hovedet og efter lidt tid stoppede hunden med at gø og manden var væk. FUCK JEG VAR BANGE: Vidste jo ikke hvem elelr hvor han var. Og kæresten var jo 100 km væk. Pyyha..

Og det er desværre ikke første gang jeg oplever chikane. Sidst var det trusler så det bliver analyseret til mindste detalje.

Jeg ventede også bare på han ringede en tredje gang fordi jeg blev såååå gal!!! Men det gjorde han jo så ikke og så kom panikken.

Anmeld

6. november 2011

Frk-Lotusblomst

B&J skriver:

Nej hvor er det ubehaligt håber du kan gå til politiet og de kan hjælpe dig hvis sådan en idiot gør det igen.....

sender mine varme knus og håber aldrig det sker igen

De kan ihvertfald notere det. Man ved jo ikke hvad det er for en type der gør det derude.. Og hvis det sker for flere vil man jo få indblik i at der foregår noget. Som muligvis er helt harmløst (stønneri) men som forstyrre privatlivet og som jo faktisk er chikane..

Anmeld

6. november 2011

B&J

Frk-Lotusblomst skriver:

De kan ihvertfald notere det. Man ved jo ikke hvad det er for en type der gør det derude.. Og hvis det sker for flere vil man jo få indblik i at der foregår noget. Som muligvis er helt harmløst (stønneri) men som forstyrre privatlivet og som jo faktisk er chikane..

Du har helt ret men det er bare møg hammer træls og man bliver nemt bange af det

Anmeld

6. november 2011

Frk-Lotusblomst

B&J skriver:

Du har helt ret men det er bare møg hammer træls og man bliver nemt bange af det

Ja det er jo nemlig det..

Anmeld

6. november 2011

<3

Frk-Lotusblomst skriver:

Også selvom det var hemmeligt nummer?

Ej hvorfor vidste jeg ikke det.

Tak.

Sikkert fordi du ikke har tænkt over man kunne og jo også med hemmelige numre for man får ikke dem oplyst

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.