Jeg er rasende - stønner ringede i nat....detaljer!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. november 2011

Rikke _ Mor til Ida <3

Frk-Lotusblomst skriver:

Det gør det gså her. PUUHA...

Tak. Døren blvier låst. hehe.

Og god bedring til dig.

Hehe, mange tak

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. november 2011

Frk-Lotusblomst

nusenjo88 skriver:

FØJ! Hvor ulækkert siger jeg bare!!!!! Godt du er nogenlunde OK igen

Jeg har også prøvet i en periode på 1 års tid ca at der med jævne mellemrum var mænd/en mand der ringede til mig og sagde at han havde set mit nummer ved skuret ved søen i Haderslev. (Har ALDRIG været i Haderslev og kender slet ikke nogen dernede fra!! Til sidst blev jeg så vandt til det at jeg spurgte ham hvad det var han ville og så smækkede han på. SÅ ULÆKKERT!! Hvad sker der lige med de klamme typer?????

Ja mega klamt. FØJ..

Puuha, det ahr jeg hørt om flere gange det der, med at en ringer en op og siger nummeret stod der og der. I en toiletbås, et busskur hvor personen aldrig ahr været..
Godt det er gået over..

Anmeld

6. november 2011

lulini

Ej hvor ulækkert  

Puha, det har jeg også prøvet engang det var virkelig bare vammelt han ringede flere gange de fleste nætter og en eller anden nat der blev jeg så træt af det at jeg til sidst tog telefonen og med MEGET mørk stemme sagde "Det er Anders" så har han ikke ringet siden.. 

Anmeld

6. november 2011

Frk-Lotusblomst

lulini skriver:

Ej hvor ulækkert  

Puha, det har jeg også prøvet engang det var virkelig bare vammelt han ringede flere gange de fleste nætter og en eller anden nat der blev jeg så træt af det at jeg til sidst tog telefonen og med MEGET mørk stemme sagde "Det er Anders" så har han ikke ringet siden.. 

MEGET...

Jeg håbede også han ringede en 3. gang for der var jeg i stødet til at give ham en verbal røvfuld. Det gjorde han dog ikke og jeg blev angst HAHA...
Men ringer han igen, jamen så må jeg jo fortælle ham at sådan leger man ikke med mig!

Anmeld

6. november 2011

lulini

Frk-Lotusblomst skriver:

MEGET...

Jeg håbede også han ringede en 3. gang for der var jeg i stødet til at give ham en verbal røvfuld. Det gjorde han dog ikke og jeg blev angst HAHA...
Men ringer han igen, jamen så må jeg jo fortælle ham at sådan leger man ikke med mig!

Det er virkelig utroligt hvad man kan få sig selv til .. 

Anmeld

6. november 2011

Frk-Lotusblomst

lulini skriver:

Det er virkelig utroligt hvad man kan få sig selv til .. 

Ja det synes jeg sku også.. Det er utrolig man ingen respekt har overfor andre mennesker..

Anmeld

6. november 2011

<3

Næste gang får du din kæreste til stjerne 69 stjerne på din telefon og så kan I give igen af samme kaliber

Men jo det er stærkt ubehageligt!

kh Kirsten

Anmeld

6. november 2011

Frk-Lotusblomst

mrs X skriver:

Næste gang får du din kæreste til stjerne 69 stjerne på din telefon og så kan I give igen af samme kaliber

Men jo det er stærkt ubehageligt!

kh Kirsten

Nej hvad? Stjerne 69 stjerne. SÅ hvad? Ringer den op igen eller hva`?

Ja det er ubehageligt..

Anmeld

6. november 2011

<3

Frk-Lotusblomst skriver:

Ja det er ubehageligt..

jep så ringer den det nummer som har senest ringet op op

Anmeld

6. november 2011

<3

Frk-Lotusblomst skriver:

Ja det er ubehageligt..

jep så ringer den det nummer som har senest ringet op op

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.