Første køb, hvornår? :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. november 2011

Maja_4000

Jeg købte en I DAD-body , da vi havde aftalt at jeg skulle smide pillerne .. Under et år efter havde vi en baby med bodyen på Hehe

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. november 2011

GønskE

banditten2011 skriver:

uhaa det er os farligt

jeg har sagt til min kæreste at han ska være glad for at vi ska ha en dreng og ikk en pige for såå var det gået meget mere galt

tror ikke det har noget at sige for mig  og tror jeg får en pige, såeh hehe

Anmeld

3. november 2011

GønskE

Maja_4000 skriver:

Jeg købte en I DAD-body , da vi havde aftalt at jeg skulle smide pillerne .. Under et år efter havde vi en baby med bodyen på Hehe

hvor skønt! så køber jeg den!

Anmeld

3. november 2011

banditten2011

GønskE skriver:

tror ikke det har noget at sige for mig  og tror jeg får en pige, såeh hehe

hehe det havde været meget værre her hvis det var blevet en pige..

selv om lillemanden har rigeligt med tøj hehe

Anmeld

3. november 2011

GønskE

banditten2011 skriver:

hehe det havde været meget værre her hvis det var blevet en pige..

selv om lillemanden har rigeligt med tøj hehe

kan næsten forestille mig det men nu der jo ikke længe til, at han skal melde sin ankomst?

Anmeld

3. november 2011

banditten2011

GønskE skriver:

kan næsten forestille mig det men nu der jo ikke længe til, at han skal melde sin ankomst?

neej en uge til terminsdag men han er meget velkommen til at komme imorgen hehe

jeg er faktisk blevet ret glad for trendsales, det er altså bar en god ting, man kan få nogle rigtig flotte ting til billige penge..

har lige købt et par ralph lauren sutsko til 136kr og de er helt nye

Anmeld

3. november 2011

GønskE

banditten2011 skriver:

neej en uge til terminsdag men han er meget velkommen til at komme imorgen hehe

jeg er faktisk blevet ret glad for trendsales, det er altså bar en god ting, man kan få nogle rigtig flotte ting til billige penge..

har lige købt et par ralph lauren sutsko til 136kr og de er helt nye

det skulle du ikke ha sagt, havde slet ikke overvejet at købe derinde jeg må ind og kigge! er super burger af hummel tøj, så det skal jeg ha købt noget af inden baby kommer, det helt sikkert. køber nok en body fra ny, resten bliver nok lidt brugt

Anmeld

3. november 2011

banditten2011

GønskE skriver:

det skulle du ikke ha sagt, havde slet ikke overvejet at købe derinde jeg må ind og kigge! er super burger af hummel tøj, så det skal jeg ha købt noget af inden baby kommer, det helt sikkert. køber nok en body fra ny, resten bliver nok lidt brugt

Hummel var faktisk ikk rigtig mig, lige indtil det nye kom hehe så var jeg godt nok os nede og bruge en masse penge hehe

Anmeld

3. november 2011

GønskE

banditten2011 skriver:

Hummel var faktisk ikk rigtig mig, lige indtil det nye kom hehe så var jeg godt nok os nede og bruge en masse penge hehe

vi har altid i min familie været store bruger af det! så kommer vores børn også til - og vi er medlem af sportigang, så vi får 15 % på alt

Anmeld

3. november 2011

banditten2011

GønskE skriver:

vi har altid i min familie været store bruger af det! så kommer vores børn også til - og vi er medlem af sportigang, så vi får 15 % på alt

Jamen det er jo dejligt.. det er os super kvalitet

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.