Første køb, hvornår? :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. november 2011

GønskE

camillakrath skriver:

Jeg ved godt det lyder sært, men for mig var det med til at gøre processen lidt mere virkelig  Så når jeg gik og skrev lister og købte ting, så blev det mere "virkeligt" at jeg skulle være mor.

Du skal virkelig gøre det når du har lyst.

Lyder godt! så bliver det når jeg har været til scanning i næste uge, at de første køb kommer

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. november 2011

Annette A

GønskE skriver:

tænk du har kunne vente så længe, jeg kan allerede nu ikke vente med at komme igang - og kan slet ikke vente med at vide kønnet!!

Tror bare det var fordi jeg havde så travlt med at få anskaffet alt det andet man skal bruge til baby, så jeg lidt glemte tøjet.. 

Hvor langt er du henne?

Anmeld

2. november 2011

GønskE

Misty skriver:

Min plan var at starte med indkøb lige efter MD scanning, for så er man lige som på den sikre side, men da jeg så havde været til MD så kunne jeg ikke få mig selv til det.. Så ventede helt til uge 25 (i sidste uge) og nu mangler jeg kun puslebord. Er ikke til at stoppe igen. Hehe..

Så meget tålmodighed har jeg ikke!

Anmeld

2. november 2011

GønskE

Kellie skriver:

Tror bare det var fordi jeg havde så travlt med at få anskaffet alt det andet man skal bruge til baby, så jeg lidt glemte tøjet.. 

Hvor langt er du henne?

Uge 6, så ikke så langt så ventet lige to uger, men så kommer mit første køb også!

Anmeld

3. november 2011

GønskE

Andre?

Anmeld

3. november 2011

Nille-pigen

jeg købte de første ting da jeg havde været til skanning i 17+... 

her købte jeg barnevogn og lidt tøj.. 

man skal jo starte et sted... men har ikke nogle af de store ting stående herhjemme nu. de kommer først hjem et par uger før fødslen...

Anmeld

3. november 2011

lille83

mener vi først købte noget efter 20.uge. af simpel frygt for at miste.

tøj købte vi kun det sæt baby skulle ha på hjem, vi tænkte man nok for så meget og det gjorde vi

denne gang har vi jo det hele fra storebror og har kun købt lillebrøsters tøj til hjemturen- og det kom først i hus forleden..har 5 uger tilbage

personligt ville jeg vente til efter nf eller md.-MEN hvis du føler for det synes jeg du skal købe noget, en lille bluse skader jo ikke

Anmeld

3. november 2011

GønskE

Nille-pigen skriver:

jeg købte de første ting da jeg havde været til skanning i 17+... 

her købte jeg barnevogn og lidt tøj.. 

man skal jo starte et sted... men har ikke nogle af de store ting stående herhjemme nu. de kommer først hjem et par uger før fødslen...

okaj

Anmeld

3. november 2011

GønskE

lille83 skriver:

mener vi først købte noget efter 20.uge. af simpel frygt for at miste.

tøj købte vi kun det sæt baby skulle ha på hjem, vi tænkte man nok for så meget og det gjorde vi

denne gang har vi jo det hele fra storebror og har kun købt lillebrøsters tøj til hjemturen- og det kom først i hus forleden..har 5 uger tilbage

personligt ville jeg vente til efter nf eller md.-MEN hvis du føler for det synes jeg du skal købe noget, en lille bluse skader jo ikke

ej, jeg er ikke så meget til neuatral tøj, så det også meget lidt jeg kan købe tror kun jeg køber en hvid køre dragt og en 'i love dad' inden jeg ved kønnet

Anmeld

3. november 2011

lycly

Det første jeg købte var en lille bitte body hvor der stod I love dad på, den købet jeg til min kæreste som "symbol" på at jeg gerne ville beholde barnet (hun var lidt en ups'er). Derefter tror jeg først at jeg for alvor begyndte at købe tøj efter kønsscanningen i uge 25. Møblerne købte vi først efter uge 30, og barnevognen købte vi 3 dage før termin, men min kæreste hentede den først den dag vi skulle hjem fra hospitalet. 

Men indimellem købte jeg da lidt stofbleer, sutter osv  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.