Første køb, hvornår? :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. november 2011

MissTas

GønskE skriver:

Ja, jeg ved jeg har mange spørgsmål, men har så mange tanker og ting jeg gerne vil vide  heheh

Men som overskriften, hvornår købte i jeres første ting/tøj til baby?

Hvad købte i og hvor langt henne var i?

vi købte det første efter vi havde været til kønsscanning da jeg var 15+2.. dagen efter shoppede vi løs i pink, lyserød, lilla osv.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. november 2011

GønskE

MissTas skriver:

vi købte det første efter vi havde været til kønsscanning da jeg var 15+2.. dagen efter shoppede vi løs i pink, lyserød, lilla osv.

Hvor skønt, kan heller ikke vente til køns scanning så går jeg også AMOK!

Anmeld

3. november 2011

MissTas

GønskE skriver:

Hvor skønt, kan heller ikke vente til køns scanning så går jeg også AMOK!

ja man kan ikke lade være

Og nu har vi faks købt alt hvad vi skal bruge til den lille kommer hehe

Anmeld

3. november 2011

GønskE

MissTas skriver:

ja man kan ikke lade være

Og nu har vi faks købt alt hvad vi skal bruge til den lille kommer hehe

Skønt! Jeg tror, at vi skal ha sæt, altså så ammepude, puslepude, sengeran osv er af samme motiv, det kunne være så fedt!

Anmeld

3. november 2011

MissTas

GønskE skriver:

Skønt! Jeg tror, at vi skal ha sæt, altså så ammepude, puslepude, sengeran osv er af samme motiv, det kunne være så fedt!

jaa det har vi også her fra mærket zebra .. det lilla, lyserøde, pink og røde med ugler på og blomster på den anden side.. det har vi i sengelinned, ammepude, puslepude... dog har vi valgt at sengeranden bare er ensfarvet lyserød, da vi synes det blev alt for forvirrende hvis både sengerand og sengelinned var mønstret

Anmeld

3. november 2011

GønskE

MissTas skriver:

jaa det har vi også her fra mærket zebra .. det lilla, lyserøde, pink og røde med ugler på og blomster på den anden side.. det har vi i sengelinned, ammepude, puslepude... dog har vi valgt at sengeranden bare er ensfarvet lyserød, da vi synes det blev alt for forvirrende hvis både sengerand og sengelinned var mønstret

Lyder kanon sødt! hvad gav i samlet for det og hvor?

Anmeld

3. november 2011

MissTas

GønskE skriver:

Lyder kanon sødt! hvad gav i samlet for det og hvor?

sengerand: 270 kr.

sengelinned: 299 kr. (mener jeg)

Puslepude: 299 kr.

ammepude: 299 kr.

Vi har købt alt vores i Ønskebørn

Anmeld

3. november 2011

GønskE

MissTas skriver:

sengerand: 270 kr.

sengelinned: 299 kr. (mener jeg)

Puslepude: 299 kr.

ammepude: 299 kr.

Vi har købt alt vores i Ønskebørn

Okaj det også en god butik

Anmeld

3. november 2011

Annette A

GønskE skriver:

Uge 6, så ikke så langt så ventet lige to uger, men så kommer mit første køb også!

Det skal du da også bare gøre. Man skal jo gøre det man har lyst til når man føler for det. 

Anmeld

3. november 2011

Tvillingemor80

Jeg gik ned i byen og købte en sød lille body i str 50 med en lille ræv på, den dag jeg fik bekræftede det ved lægen (dagen efter jeg selv havde testet) ! og det var bare helt fantastisk !

Da jeg blev scannet (NF), og så min anden lille datter for første gang gik jeg ned og ledte efter en body magen til , og det fandt jeg - det var som at teste positiv igen da jeg fik nyheden om jeg skulle være mor til to! 

De andre ting er bare kommet løbende.. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.