Første køb, hvornår? :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. november 2011

GønskE

LunaLykke skriver:

Det første jeg købte var en lille bitte body hvor der stod I love dad på, den købet jeg til min kæreste som "symbol" på at jeg gerne ville beholde barnet (hun var lidt en ups'er). Derefter tror jeg først at jeg for alvor begyndte at købe tøj efter kønsscanningen i uge 25. Møblerne købte vi først efter uge 30, og barnevognen købte vi 3 dage før termin, men min kæreste hentede den først den dag vi skulle hjem fra hospitalet. 

Men indimellem købte jeg da lidt stofbleer, sutter osv  

sådan bliver det også med mit, trods vi allerede har tremmeseng, alt tøj til dreng ( tror jeg får en pige) - barnevogn osvosv.. men det noget vi har fået ubrugt for længe siden

så det bliver også små ting inden jeg ved kønnet, som en enkel eller to bodies eller sådan

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. november 2011

banditten2011

GønskE skriver:

Ja, jeg ved jeg har mange spørgsmål, men har så mange tanker og ting jeg gerne vil vide  heheh

Men som overskriften, hvornår købte i jeres første ting/tøj til baby?

Hvad købte i og hvor langt henne var i?

jeg købte det første da vi fik svar på min moderkage biopsi i uge 13

Anmeld

3. november 2011

GønskE

banditten2011 skriver:

jeg købte det første da vi fik svar på min moderkage biopsi i uge 13

hvad købte du?

Anmeld

3. november 2011

lycly

GønskE skriver:

sådan bliver det også med mit, trods vi allerede har tremmeseng, alt tøj til dreng ( tror jeg får en pige) - barnevogn osvosv.. men det noget vi har fået ubrugt for længe siden

så det bliver også små ting inden jeg ved kønnet, som en enkel eller to bodies eller sådan

Vi fik også mange ting brugt fra familie og sådan, så det var vi egentlig heller ikke som sådan ude og købe.

Men ja, nøjes med at køb meget lidt neutralt, jeg har slet ikke fået brugt det neutrale jeg købte. Når man først har sin bebs og det er en pige, som i mit tilfælde, så skal hun altså have lidt farver på, så man kan se hvad køn det er !

Anmeld

3. november 2011

LilleMie

Vi købte nogle søde billeder til at hænge på babyværelset, på vej hjem fra NF scanningen i uge 12.

Men ellers har vi faktisk stadig ikke købt andet endnu (hverken tøj eller ting) og jeg er 25+0 i dag. Vi arver en masse fra mine svigerinder og andre, så vi skal lige se det hele, inden vi begynder at købe noget selv.

Men vi skal nu også snart i gang, for nu er der kun 15 uger til baby kommer og vi ved f.eks. ikke hvilken barnevogn, vi skal have endnu 

Anmeld

3. november 2011

banditten2011

GønskE skriver:

hvad købte du?

Hehe hva købte jeg ikke

hehe tror det var der omkring jeg var nede og lægge barnevogn til side i babysam og så en masse tøj og diverse ting..

jeg har meget svært ved at styrer mig når det gælder tøj osv

Anmeld

3. november 2011

GønskE

LunaLykke skriver:

Vi fik også mange ting brugt fra familie og sådan, så det var vi egentlig heller ikke som sådan ude og købe.

Men ja, nøjes med at køb meget lidt neutralt, jeg har slet ikke fået brugt det neutrale jeg købte. Når man først har sin bebs og det er en pige, som i mit tilfælde, så skal hun altså have lidt farver på, så man kan se hvad køn det er !

jeg er heller ikke så vild med neutrale farver, så det bliver også kun for at ha lidt, som man kan kigge på herhjemme mens man venter spændt!

Anmeld

3. november 2011

GønskE

LilleMie skriver:

Vi købte nogle søde billeder til at hænge på babyværelset, på vej hjem fra NF scanningen i uge 12.

Men ellers har vi faktisk stadig ikke købt andet endnu (hverken tøj eller ting) og jeg er 25+0 i dag. Vi arver en masse fra mine svigerinder og andre, så vi skal lige se det hele, inden vi begynder at købe noget selv.

Men vi skal nu også snart i gang, for nu er der kun 15 uger til baby kommer og vi ved f.eks. ikke hvilken barnevogn, vi skal have endnu 

spændende! uuuh, jeg glæder mig til at skulle igang, og tror også vi får meget af tøjet, men skal købe lidt selv, tror det bliver noget hummel som det første sæt tøj, - og vi har kun barnevogn, resten skal vi også ha af kommode, puslebord, vugge osv

Anmeld

3. november 2011

GønskE

banditten2011 skriver:

Hehe hva købte jeg ikke

hehe tror det var der omkring jeg var nede og lægge barnevogn til side i babysam og så en masse tøj og diverse ting..

jeg har meget svært ved at styrer mig når det gælder tøj osv

det tror jeg virkelig også jeg får! uden tvivl, - var i ønskebørn igår, puuha der skulle jeg hurtigt ud, for ikke at købe noget

Anmeld

3. november 2011

banditten2011

GønskE skriver:

det tror jeg virkelig også jeg får! uden tvivl, - var i ønskebørn igår, puuha der skulle jeg hurtigt ud, for ikke at købe noget

uhaa det er os farligt

jeg har sagt til min kæreste at han ska være glad for at vi ska ha en dreng og ikk en pige for såå var det gået meget mere galt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.