Første køb, hvornår? :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.570 visninger
72 svar
0 synes godt om
2. november 2011

GønskE

Ja, jeg ved jeg har mange spørgsmål, men har så mange tanker og ting jeg gerne vil vide  heheh

Men som overskriften, hvornår købte i jeres første ting/tøj til baby?

Hvad købte i og hvor langt henne var i?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. november 2011

GønskE

2. november 2011

camillakrath

GønskE skriver:

Ja, jeg ved jeg har mange spørgsmål, men har så mange tanker og ting jeg gerne vil vide  heheh

Jeg købte en trøje med "i love dad" efter tryghedsscanning i uge 8

Anmeld

2. november 2011

Annette A

Var vist nok i 7 eller 8 måned da jeg tænkte: Jeg må nok hellere have lidt tøj klar til når vi skal hjem fra hospitalet. Så købte en startpakke og købte først mere tøj efter han var født for det skulle jo også passe i størrelsen og vidste jo heller ikke helt hvor meget jeg havde brug for.. 

Anmeld

2. november 2011

GønskE

camillakrath skriver:

Jeg købte en trøje med "i love dad" efter tryghedsscanning i uge 8

godt at vide, for har jeg også overvejet! skulle bare vide, om det var helt henne i vejret

Anmeld

2. november 2011

GønskE

Kellie skriver:

Var vist nok i 7 eller 8 måned da jeg tænkte: Jeg må nok hellere have lidt tøj klar til når vi skal hjem fra hospitalet. Så købte en startpakke og købte først mere tøj efter han var født for det skulle jo også passe i størrelsen og vidste jo heller ikke helt hvor meget jeg havde brug for.. 

tænk du har kunne vente så længe, jeg kan allerede nu ikke vente med at komme igang - og kan slet ikke vente med at vide kønnet!!

Anmeld

2. november 2011

Zeus

GønskE skriver:

Med Cajsa var jeg 10 uger henne, og det var alle de store ting som, barnevogn, seng, puslebord osv

Vi fik indskud tilbage, så det var bare med at få købt mens pengene var der

Anmeld

2. november 2011

camillakrath

GønskE skriver:

godt at vide, for har jeg også overvejet! skulle bare vide, om det var helt henne i vejret

Jeg ved godt det lyder sært, men for mig var det med til at gøre processen lidt mere virkelig  Så når jeg gik og skrev lister og købte ting, så blev det mere "virkeligt" at jeg skulle være mor.

Du skal virkelig gøre det når du har lyst.

Anmeld

2. november 2011

Misty

Min plan var at starte med indkøb lige efter MD scanning, for så er man lige som på den sikre side, men da jeg så havde været til MD så kunne jeg ikke få mig selv til det.. Så ventede helt til uge 25 (i sidste uge) og nu mangler jeg kun puslebord. Er ikke til at stoppe igen. Hehe..

Anmeld

2. november 2011

GønskE

Zeus skriver:

Med Cajsa var jeg 10 uger henne, og det var alle de store ting som, barnevogn, seng, puslebord osv

Vi fik indskud tilbage, så det var bare med at få købt mens pengene var der

Forståeligt men godt at vide, at det var 'tidligt'

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.