Første køb, hvornår? :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. november 2011

serinasmor

tænke tænke ...

vi købte et hold neutrale bodystockinger (i str 62) meeeeget tidligt ... vist allerede weekenden efter første lægebesøg ... dvs uge 6 eller sådan noget

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. november 2011

GønskE

Tvillingemor90 skriver:

Jeg gik ned i byen og købte en sød lille body i str 50 med en lille ræv på, den dag jeg fik bekræftede det ved lægen (dagen efter jeg selv havde testet) ! og det var bare helt fantastisk !

Da jeg blev scannet (NF), og så min anden lille datter for første gang gik jeg ned og ledte efter en body magen til , og det fandt jeg - det var som at teste positiv igen da jeg fik nyheden om jeg skulle være mor til to! 

De andre ting er bare kommet løbende.. 

Dejligt! havde du på fornemmelsen at det blev en pige?

Anmeld

3. november 2011

GønskE

serinasmor skriver:

tænke tænke ...

vi købte et hold neutrale bodystockinger (i str 62) meeeeget tidligt ... vist allerede weekenden efter første lægebesøg ... dvs uge 6 eller sådan noget

Godt at vide, at jeg ikke er den eneste der har tænkt tankerne

Anmeld

4. november 2011

Tvillingemor80

GønskE skriver:

Dejligt! havde du på fornemmelsen at det blev en pige?

Troede det blev EN dreng.. Min mand troede det blev TO piger - fordi jeg var så stor så tidligt .. jeg synes bare han var åndsvvag hehe , men han fik ret

Anmeld

4. november 2011

Fru Aagaard

GønskE skriver:

Ja, jeg ved jeg har mange spørgsmål, men har så mange tanker og ting jeg gerne vil vide  heheh

Men som overskriften, hvornår købte i jeres første ting/tøj til baby?

Hvad købte i og hvor langt henne var i?

Vi var kun 6 uger henne - vi har ikke været nervøse eller bange for at miste, jeg havde den der positibveb fornemmelse,b som jeg havde med den store.. Og min mand var ellevild, såb vi startede lidt tidligt

Anmeld

4. november 2011

GønskE

Tvillingemor90 skriver:

Troede det blev EN dreng.. Min mand troede det blev TO piger - fordi jeg var så stor så tidligt .. jeg synes bare han var åndsvvag hehe , men han fik ret

Hold da op

Anmeld

4. november 2011

GønskE

Fru Aagaard skriver:

Vi var kun 6 uger henne - vi har ikke været nervøse eller bange for at miste, jeg havde den der positibveb fornemmelse,b som jeg havde med den store.. Og min mand var ellevild, såb vi startede lidt tidligt

Synes jeg er fedt, ! Og har jeg heller ikke mere, men vi skal lige bo i noget større, så går jeg også amok!

Anmeld

4. november 2011

Happiness

Jeg var kun 4+1... Havde lige opdaget det, og var i bella centeret til outlet, og der havde de det sødeste par smækbukser fra idaT, som kunne gå til begge køn! Så var temmelig hurtig ude

Anmeld

4. november 2011

Happiness

Happiness skriver:

Jeg var kun 4+1... Havde lige opdaget det, og var i bella centeret til outlet, og der havde de det sødeste par smækbukser fra idaT, som kunne gå til begge køn! Så var temmelig hurtig ude

Hov det passer ikke! Havde købt en body allerede FØR jeg var gravid med teksten: FARMAND elsker JEG. Og nogle Brøndby sutter og tøj.

Det fik min kæreste sammen med en positiv test. Så kunne han selv regne ud hvad klokken havde slået

Anmeld

4. november 2011

Chevro

Jeg købte et lille sæt tøj i str. 50 :-) i neutrale farver, i uge 6 - da jeg fik af vide jeg var gravid hos lægen, kørte jeg direkte ud og købte det som en gave - for at fortælle martin at han skulle være far
Det var ikke planlagt, så vi havde ikke forventet det - han blev lykkelig

Jeg er nu 11+ :-)

Knus Malene

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.