For fa'eeeen svigermooor !! :/

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. november 2011

Zeus

anetteb skriver:

haha. ja. det er lige en tand for crazy. 

Ej hun er da endnu mere mystisk end min Tror der må være noget i vandet, der hvor svigermødre kommer fra..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. november 2011

Anette&Sophia

MelikkazMoar skriver:

hahhahahhahahahaha nej rigtigt nok ..

ja min svigermor mener at vores hus skal være obmagsinering (staves? for hende og resten af familien.. fordi vi ikke nåede at fylde skuret før de gjorde

og børnenes værelser skal fyldes med al muligt gammelt lort !

øjs! det har vi heldigvis ikke plads til. hehe.

- men hun vil meget gerne bestemme hvordan vores indretning skal være.

Anmeld

1. november 2011

Anette&Sophia

Zeus skriver:

Ej hun er da endnu mere mystisk end min Tror der må være noget i vandet, der hvor svigermødre kommer fra..

JA! - det burde meldes til sundhedsstyrrelsen!

Anmeld

1. november 2011

Anette&Sophia

Mumto3 skriver:

min søn gik i en helt ny opstartet vuggestue. Derfor havde de stort set ingen ting, møbler osv. De havde næste ikke noget legetøj og så tog lederen af vuggestuen da lige hjem og gik i kælderen, der havde hun også lige bamser og dukker liggende fra da hendes børn var små. De var over 30 år gamle og stank af sur kælder!!! Nå, men det tager hun med i vuggestuen, så børnene har noget at lege med

Da jeg forsigtigt foreslår om de måske skulle vaskes, glor hun på mig som om jeg er åndsvag og siger: Nej da!!! Det kan de da slet ikke tåle! De er jo helt mørnet, så de går fuldstændig fra hinanden hvis man vasker dem

ARHG!!!! Måske jeg ikke synes det er særlig fedt at min 8 mdr gamle baby skal ligge og kramme en 30 år sur gammel bamse, der er mørnet!!!! Men lederen kunne overhovedet ikke se problemet! -og det var en offentlig insitution.

jeg er målløs!
- woow!
og desuden, så lugter ting fra kælderen/loftet altså ikke særlig godt  

Anmeld

1. november 2011

MelikkazMoar

anetteb skriver:

øjs! det har vi heldigvis ikke plads til. hehe.

- men hun vil meget gerne bestemme hvordan vores indretning skal være.

det er bare så irreterende ..

Anmeld

1. november 2011

Anette&Sophia

MelikkazMoar skriver:

det er bare så irreterende ..

MEGET!

Anmeld

1. november 2011

Anonym trådstarter

HJAHAHAH hvor er det da sjovøvt at høre om andres svigermødre hahahah ... Og om at de prøver at bestemme alt .. Selve indretning af vores bolig .. Det er da så surt men respektere hend stadig KUUUUUN for min mands skyld .. Slipper jo alligevel ikk af med hend så kan godt tåle hend og hendes pjaaat .. Jeg gør mit eget hvis hun kommer og ændre det self bliver jeg tosset men lader hend .. Vil ikk ha problemer over små ting men siger til hend tit at fx sådan og sådan det ska være og så videre .. OG SÅ SKA JEG HILSE OG SIGE AT HUN BOR MED OS !! så JEG HOLDER UUUD .. Kun for min mands skyld da han Ingen andre har end sin egen mor ..

Anmeld

1. november 2011

SussieThyssen

Anonym skriver:

Eeej okaay :s .. Slet ingen der bruger olie som jeg gør??? Hmm hvad bilder min SP mig ind på ? :/ ..

Hvis din bebs lider af tør, hård og knoldet afføring, så kan du sagtens bruge lidt olie, som du meget forsigtigt smører området med med en vatpind.
Ellers kan bebs rent faktisk udvikle sår, skrammer og rifter omkring endetarmen, og det er ikke så smertefuldt at trykke afføringen ud.
Så nej..intet i vejen med din SP der.

Vedr. svigermor, så synes jeg du skal meddele hende at hvis hun tænker sig om, så er Niveacreme fed og træg og desuden sindssygt parfumeret, så det skal hun ikke bruge en anden gang.
Men..jeg ville nu ikke indblande svigermor i smørring overhovedet..hvis hun er SÅ meget bagud, og lidet selvtænkende, at hun ikke selv kan regne ud, at olie er det man skal bruge.
Og du må godt citere den anden bedstemor her..jeg har aldrig brugt den slags creme til mine unger..ikke engang sidst jeg fik barn for 14 år siden

Kærligst
Sussie

Anmeld

1. november 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

SussieThyssen skriver:

Hvis din bebs lider af tør, hård og knoldet afføring, så kan du sagtens bruge lidt olie, som du meget forsigtigt smører området med med en vatpind.
Ellers kan bebs rent faktisk udvikle sår, skrammer og rifter omkring endetarmen, og det er ikke så smertefuldt at trykke afføringen ud.
Så nej..intet i vejen med din SP der.

Vedr. svigermor, så synes jeg du skal meddele hende at hvis hun tænker sig om, så er Niveacreme fed og træg og desuden sindssygt parfumeret, så det skal hun ikke bruge en anden gang.
Men..jeg ville nu ikke indblande svigermor i smørring overhovedet..hvis hun er SÅ meget bagud, og lidet selvtænkende, at hun ikke selv kan regne ud, at olie er det man skal bruge.
Og du må godt citere den anden bedstemor her..jeg har aldrig brugt den slags creme til mine unger..ikke engang sidst jeg fik barn for 14 år siden

Kærligst
Sussie

Yep. Min mor - og alle andre kvinder i kibbutzen hvor jeg boede som barn, brugte lidt olie til ømme numser. Så det kan man sagtens!

Har da selv tænkt mig at bruge det  

Anmeld

1. november 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

Laulund87 skriver:

Jeg har nu altså også brugt olie enkelte gange

Man kan sagtens bruge olie!  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.