anetteb skriver:
Det er så pisse irriterende! - jeg har det sådan lidt, - så bland dig dog udenom kvinde? 
- Hun havde tømt loftrummet, for ulriks bamser ( hvilke er omkring 25 år gamle og mangler arme og ben ) - og så afleveret dem herude, og så regnet med at alle sammen stod på rad og række.
Altså det kan godt være jeg er på kh, men det behøver ikke ligefrem at ligne at vi har ledt efter bamser i en skraldespand? 
min søn gik i en helt ny opstartet vuggestue. Derfor havde de stort set ingen ting, møbler osv. De havde næste ikke noget legetøj og så tog lederen af vuggestuen da lige hjem og gik i kælderen, der havde hun også lige bamser og dukker liggende fra da hendes børn var små. De var over 30 år gamle og stank af sur kælder!!! Nå, men det tager hun med i vuggestuen, så børnene har noget at lege med
Da jeg forsigtigt foreslår om de måske skulle vaskes, glor hun på mig som om jeg er åndsvag og siger: Nej da!!! Det kan de da slet ikke tåle! De er jo helt mørnet, så de går fuldstændig fra hinanden hvis man vasker dem 
ARHG!!!! Måske jeg ikke synes det er særlig fedt at min 8 mdr gamle baby skal ligge og kramme en 30 år sur gammel bamse, der er mørnet!!!! Men lederen kunne overhovedet ikke se problemet! -og det var en offentlig insitution.
Anmeld