For fa'eeeen svigermooor !! :/

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. november 2011

Zeus

anetteb skriver:

ja åbenbart.
- og det er faktisk rimelig træls.

jeg sad og snakkede med min svigermor den anden dag, hvor hun siger at ingen fra min familie skulle sørge for det der kors, man får i dåbsgave til halskæde, fordi sådan en havde hun. - hvortil hun så tilføjer, "selvom det godt nok er cecilies ( hendes andet barnebarn ), men Sophia kunne jo låne den indtil hun skulle bruge den" øøøh? det gav ingen mening!

+ det var til start meningen at vi skulle holde barnedåb sammen med hendes 60 års fødselsdag, hvilket vi er sprunget fra. ( det er dels hendes dag, men også sophias dag, og skal ikke deles med andre + hun invitere gud og hver mand, og dem der ikke kender os, får intet at vide omkring barnedåben ( akavet :s ) ) - men hun har simpelthen bestemt alt ned til mindste detalje, med mad, pynt osv. og kender jeg hende ret så bliver det limegrønne lys og servietter. - skide godt når der også er en pige barnedåb - Så det hoppede vi så pænt fra igen..

Hvad??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. november 2011

MelikkazMoar

HAHA
- det viser bare lidt hvor wierd sådanne svigermødre kan være

ja.. min er ikke en tand bedre.. slet ikke i forhold til indretning af børnenes værelser

Anmeld

1. november 2011

Anette&Sophia

Zeus skriver:

Hvad??

hvordan hvad?
som at du ikke forstår det jeg skrev, eller pointen i hende udtagelse?

Anmeld

1. november 2011

Anette&Sophia

MelikkazMoar skriver:

ja.. min er ikke en tand bedre.. slet ikke i forhold til indretning af børnenes værelser

Det er så pisse irriterende! - jeg har det sådan lidt, - så bland dig dog udenom kvinde?

- Hun havde tømt loftrummet, for ulriks bamser ( hvilke er omkring 25 år gamle og mangler arme og ben ) - og så afleveret dem herude, og så regnet med at alle sammen stod på rad og række.
Altså det kan godt være jeg er på kh, men det behøver ikke ligefrem at ligne at vi har ledt efter bamser i en skraldespand?

Anmeld

1. november 2011

Zeus

anetteb skriver:

hvordan hvad?
som at du ikke forstår det jeg skrev, eller pointen i hende udtagelse?

Pointen i hendes udtalelse.. Det kan man sgu da ikke sige

Jeg har noget til din datter, det er godt nok en andens, men hun kan da bare låne den??

Ej hvor vildt

Anmeld

1. november 2011

Anette&Sophia

Zeus skriver:

Pointen i hendes udtalelse.. Det kan man sgu da ikke sige

Jeg har noget til din datter, det er godt nok en andens, men hun kan da bare låne den??

Ej hvor vildt

haha. ja. det er lige en tand for crazy. 

Anmeld

1. november 2011

MelikkazMoar

anetteb skriver:

Det er så pisse irriterende! - jeg har det sådan lidt, - så bland dig dog udenom kvinde?

- Hun havde tømt loftrummet, for ulriks bamser ( hvilke er omkring 25 år gamle og mangler arme og ben ) - og så afleveret dem herude, og så regnet med at alle sammen stod på rad og række.
Altså det kan godt være jeg er på kh, men det behøver ikke ligefrem at ligne at vi har ledt efter bamser i en skraldespand?

hahhahahhahahahaha nej rigtigt nok ..

ja min svigermor mener at vores hus skal være obmagsinering (staves? for hende og resten af familien.. fordi vi ikke nåede at fylde skuret før de gjorde

og børnenes værelser skal fyldes med al muligt gammelt lort !

Anmeld

1. november 2011

Laura.

Nessie skriver:

Det tænkte jeg også

Ville hverken smøre baby i numsen med Nivea eller Olivenolie/babyolie

Det samme her.. Zinksalve, only.. kender heller ikke meget andet.. :/

Anmeld

1. november 2011

Mumto3

anetteb skriver:

min søn gik i en helt ny opstartet vuggestue. Derfor havde de stort set ingen ting, møbler osv. De havde næste ikke noget legetøj og så tog lederen af vuggestuen da lige hjem og gik i kælderen, der havde hun også lige bamser og dukker liggende fra da hendes børn var små. De var over 30 år gamle og stank af sur kælder!!! Nå, men det tager hun med i vuggestuen, så børnene har noget at lege med

Da jeg forsigtigt foreslår om de måske skulle vaskes, glor hun på mig som om jeg er åndsvag og siger: Nej da!!! Det kan de da slet ikke tåle! De er jo helt mørnet, så de går fuldstændig fra hinanden hvis man vasker dem

ARHG!!!! Måske jeg ikke synes det er særlig fedt at min 8 mdr gamle baby skal ligge og kramme en 30 år sur gammel bamse, der er mørnet!!!! Men lederen kunne overhovedet ikke se problemet! -og det var en offentlig insitution.

Anmeld

1. november 2011

filucaogclaudia

Ang. det med olie i numsen. så er det et gharodt trik din sp har givet dig. det har jeg også brugt. har arb. på inst. hvor vi også brugte det. når det var nødvendigt.
Til formålet tror jeg ikke det betyder så meget om men bruger det ene el. det andet.
din svigermor skal selvfølgelig gøre som du ønsker. hvorfor er det bare så svært med de svigermødre. er det fordi det er nemmere at fortælle sin egen mor. hvad man mener el. Hvad. tro mig jeg kender problemet.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.