For fa'eeeen svigermooor !! :/

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. november 2011

Anonym trådstarter

anetteb skriver:

iiiih jeg var blevet sur!
man smørre sgu da heller ikke creme i rumpen på et spædbarn, + hun skal da heller ikke irettesætte dig ang. dit barn.

min svigermor kan også godt være lidt irettesættende, og det kan virkelig være så pisse irriterende. - jeg skal nok selv finde ud af hvordan lille pigens værelse skal se ud, jeg skal nok selv bestemme hvordan vasketøjet ligger, og hvis ulrik siger han kan lide havregrød, så kan han lide havregrød! haha.
( fik af vide at han ikke kunne lide det, selvom han plager mig om at stå op og lave det til ham hver morgen )

Hahah det er helt vildt at de ska se sig selv så stort og lader som de alt ting ved og vi .. Det er jo vores bøøøørn det os der skal bestemme og ikk dem men åbenbart er det svært for nogen mennesker ..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. november 2011

K&S

Anonym skriver:

Eeej okaay :s .. Slet ingen der bruger olie som jeg gør??? Hmm hvad bilder min SP mig ind på ? :/ ..

Anton har altid døjet med hård mave og har aldrig hørt om at smøre numsen med olie

Vi cyklede med benene og masserede maven "i urets retning" med hans egne ben for at få maven i gang.

Men uanset hvad, så var jeg også blevet sur - Niveau creme indeholder diverse dårlige ting, så det hører ikke hjemme i nærheden af en baby

Anmeld

1. november 2011

Tullemuzz

Jeg bruger helst apoteks salve til stort set alt, både sår og røde numser og hvis han vil have lidt på sin bule det virker sårerne heler hurtigt og numsen er næsten aldrig rød bulerne de tager tid specielt når han vælger og få tre på hinanden. Og godt øm er de

Anmeld

1. november 2011

Nessie

Vi gik til akupressur for at afhjælpe forstoppelse, og efter 2 behandlinger var han frisk igen.

Aldrig hørt om at smøre numsen med olie

Anmeld

1. november 2011

MelikkazMoar

anetteb skriver:

iiiih jeg var blevet sur!
man smørre sgu da heller ikke creme i rumpen på et spædbarn, + hun skal da heller ikke irettesætte dig ang. dit barn.

min svigermor kan også godt være lidt irettesættende, og det kan virkelig være så pisse irriterende. - jeg skal nok selv finde ud af hvordan lille pigens værelse skal se ud, jeg skal nok selv bestemme hvordan vasketøjet ligger, og hvis ulrik siger han kan lide havregrød, så kan han lide havregrød! haha.
( fik af vide at han ikke kunne lide det, selvom han plager mig om at stå op og lave det til ham hver morgen )

Vild med dit indput

Anmeld

1. november 2011

lio

Ville ikek bruge nogen af delene, panthenol eller zink salve eller lign.

På trods af det, så er det ord det sidste da du er barnets mor, så det er rigtig tarveligt af hende og hun ville få en ordenlig balle af mig. (hvis hun var min sviger/mor eller hvem det nu måtte være der trodsede mit ord)

Anmeld

1. november 2011

Laulund87

Jeg har nu altså også brugt olie enkelte gange

Anmeld

1. november 2011

DitteFisk

Jeg brugte zinksalve til sønnikes nummi, når der var noget galt (rød el. lign) Neutral zinksalve. Har heller ikke hørt om olien. Ville dog ikke bruge Nivea heller.

Anmeld

1. november 2011

Anette&Sophia

Anonym skriver:

Hahah det er helt vildt at de ska se sig selv så stort og lader som de alt ting ved og vi .. Det er jo vores bøøøørn det os der skal bestemme og ikk dem men åbenbart er det svært for nogen mennesker ..

ja åbenbart.
- og det er faktisk rimelig træls.

jeg sad og snakkede med min svigermor den anden dag, hvor hun siger at ingen fra min familie skulle sørge for det der kors, man får i dåbsgave til halskæde, fordi sådan en havde hun. - hvortil hun så tilføjer, "selvom det godt nok er cecilies ( hendes andet barnebarn ), men Sophia kunne jo låne den indtil hun skulle bruge den" øøøh? det gav ingen mening!

+ det var til start meningen at vi skulle holde barnedåb sammen med hendes 60 års fødselsdag, hvilket vi er sprunget fra. ( det er dels hendes dag, men også sophias dag, og skal ikke deles med andre + hun invitere gud og hver mand, og dem der ikke kender os, får intet at vide omkring barnedåben ( akavet :s ) ) - men hun har simpelthen bestemt alt ned til mindste detalje, med mad, pynt osv. og kender jeg hende ret så bliver det limegrønne lys og servietter. - skide godt når der også er en pige barnedåb - Så det hoppede vi så pænt fra igen..

Anmeld

1. november 2011

Anette&Sophia

MelikkazMoar skriver:

Vild med dit indput

HAHA
- det viser bare lidt hvor wierd sådanne svigermødre kan være

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.