Anonym skriver:
Hahah det er helt vildt at de ska se sig selv så stort og lader som de alt ting ved og vi .. Det er jo vores bøøøørn det os der skal bestemme og ikk dem men åbenbart er det svært for nogen mennesker ..
ja åbenbart.
- og det er faktisk rimelig træls.
jeg sad og snakkede med min svigermor den anden dag, hvor hun siger at ingen fra min familie skulle sørge for det der kors, man får i dåbsgave til halskæde, fordi sådan en havde hun. - hvortil hun så tilføjer, "selvom det godt nok er cecilies ( hendes andet barnebarn ), men Sophia kunne jo låne den indtil hun skulle bruge den" øøøh? det gav ingen mening!
+ det var til start meningen at vi skulle holde barnedåb sammen med hendes 60 års fødselsdag, hvilket vi er sprunget fra. ( det er dels hendes dag, men også sophias dag, og skal ikke deles med andre + hun invitere gud og hver mand, og dem der ikke kender os, får intet at vide omkring barnedåben ( akavet :s ) ) - men hun har simpelthen bestemt alt ned til mindste detalje, med mad, pynt osv. og kender jeg hende ret så bliver det limegrønne lys og servietter. - skide godt når der også er en pige barnedåb
- Så det hoppede vi så pænt fra igen..
Anmeld