For fa'eeeen svigermooor !! :/

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. november 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

Nessie skriver:

Det skal jeg da lige huske

Ville have været rart at vide, da Daniel havde problemer med maven, men da var jeg jo heller ikke på baby.dk

Hehe  Baby.dk er nice! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. november 2011

-Sigrid-

Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

Det med olie er et super godt trick til ømme numser, eller alm. pleje. 

Hvilken olie bruger du? 

Anmeld

2. november 2011

-Sigrid- skriver:

Hvilken olie bruger du? 

Nu er jeg ikke begyndt at bruge det endnu. Den bette skal lige ud. Men min mor har brugt det på os børn da vi var små, og alle hendes veninder også. Bare helt alm. babyolie uden alt muligt i. 

Olivenolie og mandelolie er også godt for kroppen. Men jeg bruger babyolie på min egen krop flere gange om ugen! 

Anmeld

2. november 2011

Levi&LilysMor

Anonym skriver:

Jeg havde idag ladet min svigermor passe min lille knægt på tre måneder .. Min baby har problemer med maven og så videre .. Jeg smør hans numsehul med baby olie ellEr olivenolie .. Meeeeen så efter jeg kom idag her for lidt siden , skifter min knægt hmmmmm ser hans numsehul fyldt med nivea creme WTFFFF .. prøvet og sige til at jeg havde sagt olie og ikkkk nivea :/ .. Og så siger hun at nivea er meget bedre end olie og lader som om JEEEEG ingen ting Ved om børn .. HAR HUN REEEET ELLLLER JEG ?? har da aldrig høøøørt om det nivea?? Elller hvad siger i ?? ..

Altså hun skal for det første forstå at hun ikke kan gøre hvad hun vil med din dreng, og for det andet bruger vi ingen af delene til numsen, olie bruger jeg til tør hud eller når jeg massere ham, ellers er der panthanol creme fra apoteket, det bruger vi til nummeren

Anmeld

2. november 2011

Pige2009

K&S skriver:

Anton har altid døjet med hård mave og har aldrig hørt om at smøre numsen med olie

Vi cyklede med benene og masserede maven "i urets retning" med hans egne ben for at få maven i gang.

Men uanset hvad, så var jeg også blevet sur - Niveau creme indeholder diverse dårlige ting, så det hører ikke hjemme i nærheden af en baby

Det samme her

Anmeld

2. november 2011

-Sigrid-

Nu er jeg ikke begyndt at bruge det endnu. Den bette skal lige ud. Men min mor har brugt det på os børn da vi var små, og alle hendes veninder også. Bare helt alm. babyolie uden alt muligt i. 

Olivenolie og mandelolie er også godt for kroppen. Men jeg bruger babyolie på min egen krop flere gange om ugen! 

Nej, men det kunne godt være du havde niecer og sådan - din termin er svær at overse

Mange tak, skal jo have mange råd 

Anmeld

2. november 2011

-Sigrid- skriver:

Nej, men det kunne godt være du havde niecer og sådan - din termin er svær at overse

Mange tak, skal jo have mange råd 

Det har jeg skam. 2 nevøer.  Har dog aldrig skiftet dem. 

Anmeld

2. november 2011

-Sigrid-

Det har jeg skam. 2 nevøer.  Har dog aldrig skiftet dem. 

Det er så fair nok - det må forældrene gerne! 

Anmeld

2. november 2011

-Sigrid- skriver:

Det er så fair nok - det må forældrene gerne! 

Hehe lige præcis!  

Anmeld

2. november 2011

Chris86

Anonym skriver:

Eeej okaay :s .. Slet ingen der bruger olie som jeg gør??? Hmm hvad bilder min SP mig ind på ? :/ ..

Hmm har hørt om vaseline hvis de har hård mave, så det ik gør ondt når det skal ud?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.