For fa'eeeen svigermooor !! :/

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. november 2011

nathja

her har vi altid brugt bephanthenol creme fra matas, den er super til rød og belastet numse.. min søn havde også problemer med hård afføring, og han var meget øm når han skulle presse, men bephantenolen virkede..

bruger det også selv på mine tatoos når de skal hele, den sidste hele på halv tid..

med hensyn til svigermødre så kender jeg også til problemet, havde en syg datter på et tidspunkt som hun fik lov at passe (snottet og forkølet), skulle hente noget inde i byen sammen med manden og siger så til svigermor at jeg vil ikke have at bebs kom udenfor fordi der støvregnede og var koldt, tog barnevognen med i bilen, men havde glemt bæreselen i tasken. da vi kommer hjem sigen svigermor stolt at de (hende og min bebs) har været ovre i brugsen og handle med bæreselen, jeg tændte fuldstændig af, det kunne hun ikke forstå, både svigerfar og min mand havde samme indstilling som mig og hun har ikke fået lov at passe nogen af mine unger siden og det kan hun stadig ikke forstå hvorfor hun ikke må når min mor må. så kan hun fandme bare makke ret..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.