Er du elev eller arbejder i Føtex, Bilka eller Kvickly? Help

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. oktober 2011

Muffin_girl

Lone Jakobsen skriver:

jeg er udlært i en føtex, og har arbejdet i føtex gennem 10 år. (2 forskellige)

Får man hurtigt egne ansvarsområder ?  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. oktober 2011

Lone Jakobsen

AalborgPigen skriver:

tror det komme an på hvilken afdeling du er i.

jeg er udlært i delikatessen, og der fik men ikke. men senere kom jeg ud i slagterafdelingen, og der fik jeg med det samme mit eget område. da jeg senere flyttede til en anden butik fik jeg også straks eget ansvarsområde.

Anmeld

28. oktober 2011

1012lmp

Min veninde har været elev i Kvickly og var SUPER glad for det, hun er nu udlært og arbejder stadig i kvickly dog ikke der hvor hun er uddannet

Anmeld

28. oktober 2011

Maja_4000

Min kæreste er elev i Kvickly , og jeg har været - Det var der vi mødte hinanden ;D Hehe

Jeg var ikke som salgsassistent , så mig kan du nok ikke bruge til noget :b Men min kæreste er super glad for arbejdspladsen .. Han syens skoleforløbne er dødsyge , men sådan har nogle det jo bare  

Jeg vil dog sige at det er ret svært at sige om det er en god arbejdsplads eller ej .. "Vores" Kvickly var bare SÅ god , fyldt med dejlige mennesker .. Den bedstevarehuschef .. Osv osv .. Men så blev varehuschefen fyret , alle de "gode gamle" skred på grund af det , og det er aldrig blevet ligeså godt igen .. Derfor jeg sagde op :/ Så det kan desværre meget hurtigt ændre sig !

Anmeld

28. oktober 2011

Muffin_girl

Lone Jakobsen skriver:

tror det komme an på hvilken afdeling du er i.

jeg er udlært i delikatessen, og der fik men ikke. men senere kom jeg ud i slagterafdelingen, og der fik jeg med det samme mit eget område. da jeg senere flyttede til en anden butik fik jeg også straks eget ansvarsområde.

Okay ..,

Tak for dit svar

Anmeld

28. oktober 2011

Muffin_girl

1012lmp skriver:

Min veninde har været elev i Kvickly og var SUPER glad for det, hun er nu udlært og arbejder stadig i kvickly dog ikke der hvor hun er uddannet

Okay tak for dit svar

Anmeld

28. oktober 2011

Muffin_girl

Maja_4000 skriver:

Min kæreste er elev i Kvickly , og jeg har været - Det var der vi mødte hinanden ;D Hehe

Jeg var ikke som salgsassistent , så mig kan du nok ikke bruge til noget :b Men min kæreste er super glad for arbejdspladsen .. Han syens skoleforløbne er dødsyge , men sådan har nogle det jo bare  

Jeg vil dog sige at det er ret svært at sige om det er en god arbejdsplads eller ej .. "Vores" Kvickly var bare SÅ god , fyldt med dejlige mennesker .. Den bedstevarehuschef .. Osv osv .. Men så blev varehuschefen fyret , alle de "gode gamle" skred på grund af det , og det er aldrig blevet ligeså godt igen .. Derfor jeg sagde op :/ Så det kan desværre meget hurtigt ændre sig !

Men tror du ikk det er sådan alle steder ? At det bliver træls, når dem man er vant til at være sammen med flytter .. Det er altid skod.. 

Men dejligt med positivitet  

Anmeld

28. oktober 2011

Maja_4000

AalborgPigen skriver:

Men tror du ikk det er sådan alle steder ? At det bliver træls, når dem man er vant til at være sammen med flytter .. Det er altid skod.. 

Men dejligt med positivitet  

Jo jo .. Men det kan jo også blive endnu bedre - Det kommer jo an på hvem der kommer i stedet for

Anmeld

28. oktober 2011

lycly

Jeg er elev i Føtex og vil IKKE anbefale dig at blive elev dér! Jeg har været elev i 2 år nu og har 2 år tilbage. Det første 1½ år  var super fedt. Men så kom der en organisationsændring og det har bare fucked ALT op. Virkelig. Det er slet ikke sjovt at være der mere. Afstanden mellem leder og elev er bare blevet KÆMPE stor, hvor den før i tiden var meget afslappet. Der bliver taget virkelig dårlig hånd om eleverne i øjeblikket og flere og flere medarbejdere og endda også ledere skifter til kvickly, super best osv. 

Det er bare mine erfaringer. Og har været elev i 2 år, men arbejdet der i 4 år. Så jeg ved hvordan det PLEJEDE at være og at det overhoved ikke er det samme mere.

Anmeld

28. oktober 2011

lycly

AalborgPigen skriver:

Nej, man kører ikke længere med ansvarsområder i føtex. Kun i nogle af de store føtex'er. Vi gør på Nørrebro i textilen. Men det er også den eneste afdeling. I kolonialen gør de ikke, og det SEJLER...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.