Er du elev eller arbejder i Føtex, Bilka eller Kvickly? Help

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11.999 visninger
53 svar
0 synes godt om
27. oktober 2011

Muffin_girl

Jeg står i stuationen at jeg skal søge elevplads nu når jeg afslutter HG til januar.. Og har overvejet at søge i Føtex, Bilka og Kvickly!

Kender du nogen der arbejder der eller gør du selv?

Kan du anbefale det ?? 

Jeg syntes sku det ansøgningsræs er træls.. Det er 7 år siden jeg skulle søge en læreplads, da jeg også er udlært tjener.. Så syntes faktisk det er lidt svært.. ÆV !! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. oktober 2011

2babygirls

AalborgPigen skriver:

Jeg står i stuationen at jeg skal søge elevplads nu når jeg afslutter HG til januar.. Og har overvejet at søge i Føtex, Bilka og Kvickly!

Kan du anbefale det ?? 

Jeg syntes sku det ansøgningsræs er træls.. Det er 7 år siden jeg skulle søge en læreplads, da jeg også er udlært tjener.. Så syntes faktisk det er lidt svært.. ÆV !! 

Både kvickly og bilka har vist et skema på deres side hvor du kan søge online.
Har været ungarbejder i kvickly, og nød mine kollegaer og det selvstændige i jobbet, men ikke min chef hehe

Anmeld

27. oktober 2011

Nadia&Daniel

AalborgPigen skriver:

Kan du anbefale det ?? 

Anbefaler det meget stærkt

Anmeld

27. oktober 2011

Muffin_girl

Nadia&Daniel skriver:

Anbefaler det meget stærkt

Har du arbejdet der ? 

Anmeld

27. oktober 2011

Muffin_girl

Tina&Martin skriver:

Både kvickly og bilka har vist et skema på deres side hvor du kan søge online.
Har været ungarbejder i kvickly, og nød mine kollegaer og det selvstændige i jobbet, men ikke min chef hehe

Ja de søger nemlig elever lige nu.. Men man skal jo vedhæfte en ansøgning  

Anmeld

27. oktober 2011

Nadia&Daniel

AalborgPigen skriver:

Har du arbejdet der ? 

Jeg har arbejdet i Føtex i næsten 8 år - og jeg var rigtig glad for det

Anmeld

27. oktober 2011

2babygirls

AalborgPigen skriver:

Ja de søger nemlig elever lige nu.. Men man skal jo vedhæfte en ansøgning  

Du kan både vedhæfte ansøgning, billede og cv

Anmeld

27. oktober 2011

Findusinde

Nu er jeg bare lidt nysgerrig.. Går du på HG på strandvejen?

Anmeld

27. oktober 2011

sabrina89

AalborgPigen skriver:

Kan du anbefale det ?? 

Jeg har selv været elev i Bilka (tekstil afd) og jeg elskede mit arb. var virkelig glad for det. de gør meget ud af deres elever jeg blev betragtet som "alm ansat" af mine kollegaer er det sys jeg var vigtig

Anmeld

27. oktober 2011

Dinna88

AalborgPigen skriver:

Kan du anbefale det ?? 

En af mine venner er elev i Føtex, og han synes det er ELENDIGT. Han elsker alle der, men føtex er åbenbart noget værre lort at arbejde i. De har desuden timer som du ikke får løn for... De hedder interesse timer.  Han knokler sin bagdel af for ingen penge. Hans kæreste arbejder der også, men er ikke elev - hun arbejder 37 timer mindre end ham, men tjener mere

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.