Er du elev eller arbejder i Føtex, Bilka eller Kvickly? Help

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. oktober 2011

Muffin_girl

Dinna88 skriver:

En af mine venner er elev i Føtex, og han synes det er ELENDIGT. Han elsker alle der, men føtex er åbenbart noget værre lort at arbejde i. De har desuden timer som du ikke får løn for... De hedder interesse timer.  Han knokler sin bagdel af for ingen penge. Hans kæreste arbejder der også, men er ikke elev - hun arbejder 37 timer mindre end ham, men tjener mere

Hvad er det for en by han er det i ? den går sørme ikke med mig Så brokker jeg mig bare..

Det var kun da far var knægt. der var noget der hed interesse timer  

Selvfølgelig hvis man virkelig elsker sit job og får noget ud af det, er man også villig til at være der ekstra.. Men ikke mig !

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. oktober 2011

Muffin_girl

sabrina89 skriver:

Jeg har selv været elev i Bilka (tekstil afd) og jeg elskede mit arb. var virkelig glad for det. de gør meget ud af deres elever jeg blev betragtet som "alm ansat" af mine kollegaer er det sys jeg var vigtig

Det lyder skønt .. Tusind tak 

Anmeld

27. oktober 2011

Muffin_girl

Tina&Martin skriver:

Du kan både vedhæfte ansøgning, billede og cv

Okay jeg må bare prøve så Tak

Anmeld

27. oktober 2011

Muffin_girl

Nadia&Daniel skriver:

Jeg har arbejdet i Føtex i næsten 8 år - og jeg var rigtig glad for det

Dejligt du siger det TAK 

Anmeld

27. oktober 2011

Dinna88

AalborgPigen skriver:

Hvad er det for en by han er det i ? den går sørme ikke med mig Så brokker jeg mig bare..

Det var kun da far var knægt. der var noget der hed interesse timer  

Selvfølgelig hvis man virkelig elsker sit job og får noget ud af det, er man også villig til at være der ekstra.. Men ikke mig !

Det er Randers jeg aner ikke hvad konceptet indebærer... jeg ved dog også at der er en der nemt arbejder fra morgen til aften men får løn for 37 timer

Anmeld

27. oktober 2011

Muffin_girl

Dinna88 skriver:

Det er Randers jeg aner ikke hvad konceptet indebærer... jeg ved dog også at der er en der nemt arbejder fra morgen til aften men får løn for 37 timer

Det lyder da skørt.. Møg sted !! 

Anmeld

27. oktober 2011

Dinna88

AalborgPigen skriver:

Det lyder da skørt.. Møg sted !! 

Ja virkelig! Alligevel søger jeg derop i morgen håber på at springe over bunken, ved hans hjælp

Anmeld

27. oktober 2011

Christina.78

blev udlært i kvickly's tekstil afdeling..super dejligt sted at være dejlige kollegaer og et arbejde man havde interesse i !!

Anmeld

27. oktober 2011

Lone Jakobsen

jeg er udlært i en føtex, og har arbejdet i føtex gennem 10 år. (2 forskellige)

Anmeld

27. oktober 2011

Muffin_girl

Christina.78 skriver:

blev udlært i kvickly's tekstil afdeling..super dejligt sted at være dejlige kollegaer og et arbejde man havde interesse i !!

Tak Dejligt med lidt positivt  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.