Tror ikke på noget af det du har skrevet der. Dengang jeg var mindre, troede jeg på gud. Fik altid fortalt ligeså snart det gik ned af bakke, skulle man bare kalde på ham, så hjalp han. Det tog jeg så bogstavelig talt til mig og da min morfar døde, var jeg knust og jeg gjorde ALT for at få et svar. Men intet fik jeg, udover en begravelse og det var nok for mig at det ikke findes en gud ! :p .
Og sådan harj eg det faktisk også i dag, min morfar sagde altid: "du er Abbas aller bedste"
.. Det er nu mange år siden, og har stadig ikke forstået han er væk ..
Men anyways, så kan jeg fortælle dig hvad jeg tror på. Jeg tror på en fiskers bøn, (ved ikke om du kender den). jeg tror på at når en fisker går borte er der en mening med det. Tror jeg lever i den tro pga jeg kommer fra Færøerne og har rigtig mange venner/fam der er fisker og sejler på berningshavet osv, men ja kender mange der er gået borte ude på havet, og det er et behov for mig at vide at de er der er sted og det ikke kun var havet der var "ondt" .. Men tilgengæld, så håber jeg at min egen farfar går borte ude på havet, da jeg ved at det han elsker er derude, selvom han har min farmor gennem 50 år derhjemme.. Men alligevel, så er det min tryghed at tro !
..
Håber det giver mening 
Anmeld