vundet 24.223.000kr

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. oktober 2011

Mi

Wulffi89 skriver:

Jeg ville købe hus - nedlagt landbrug, lave en endnu større opsparing til min datter så hun var sikret i begge ender, købe en amerikaner til min dejlige kæreste, få et kæmpe bryllup og endelig få taget kørekort og få en ny bil

Her kommer vi nok heller ikke uden om en ferrari til manden

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. oktober 2011

Mi

PiaRW skriver:

Jeg ville bygge drømmehuset, købe drømmemøblerne, købe 2 nye biler, give mine svigerforældre og min svigerinde 500.000, give mine søskende 700.000 og give min mor og far 1,5 million. Og så ville jeg ud at rejse og holde et kæmpe bryllup. Og så ville jeg "redde" nogle forældreløse børn fra U-landende ved at hjælpe dem økonomisk indtil de blev voksne. Jeg ville også gemme 2 millioner på en opsparing der skal deles til mine børn når de blev 21.. uhaa, ellers så tjene godt på renterne med de sidste håndører

Du siger noget. Vi skulle da også have nye møbler, og original kunst på væggene. Jeg skulle have læderbetrukket arne jacobsen syveren stole

Anmeld

27. oktober 2011

Hailiesmom11

Mi skriver:

Her kommer vi nok heller ikke uden om en ferrari til manden

Hehe min skal ikke have en farrari men en gammel amerikaner og så skal vi ha en af de helt nye vw passater

Anmeld

27. oktober 2011

Zafir

FUCK mand - bare det var mig

Anmeld

27. oktober 2011

Mi

Wulffi89 skriver:

Hehe min skal ikke have en farrari men en gammel amerikaner og så skal vi ha en af de helt nye vw passater

Ja, man må altså ikke gå ned på udstyr...eller biler 

Desuden er alt andet bedre end den møggamle fiat multipla vi har nu

Anmeld

27. oktober 2011

Mi

Zafir skriver:

FUCK mand - bare det var mig

Lige netop min tanke, da jeg så det

Anmeld

27. oktober 2011

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20

blive gældsfri, købe en lidt større bil så vi kan have barnevognen med på tur, flytte til en 5-værelses lejlighed her i området da de bare er pefekt indrettet med værelserne...

alt efter standen af det køkken og bad osv der er i lejligheden så få det opdateret, specielt da det vi evt. bruger på det vil blive sat på som ekstra værdi i lejligheden til den dag vi evt. flytter og den værdi der så stadig er på tingene vile blive modregnet som et plus på en evt. istandsættelse af lejligheden...

så oprette en børneopsparing til vores søn på et lidt højere beløb som kan stå og hive renter.

og resten ind på en opsparing til os hvor vi så kan bruge af renterne på det til forskellige småting vi gerne vil have hist og her...

Anmeld

27. oktober 2011

Mi

Wampires skriver:

blive gældsfri, købe en lidt større bil så vi kan have barnevognen med på tur, flytte til en 5-værelses lejlighed her i området da de bare er pefekt indrettet med værelserne...

alt efter standen af det køkken og bad osv der er i lejligheden så få det opdateret, specielt da det vi evt. bruger på det vil blive sat på som ekstra værdi i lejligheden til den dag vi evt. flytter og den værdi der så stadig er på tingene vile blive modregnet som et plus på en evt. istandsættelse af lejligheden...

så oprette en børneopsparing til vores søn på et lidt højere beløb som kan stå og hive renter.

og resten ind på en opsparing til os hvor vi så kan bruge af renterne på det til forskellige småting vi gerne vil have hist og her...

For 24 mill kan du købe hele lejlighedskomplekset

Anmeld

27. oktober 2011

mariamiss6

Jeg ville holde heeeelt fri og kun gøre det  jeg gad....

for en periode. 1 år måske... Og i den tid ville jeg helt stille og roligt få styr på hvad man nu skal, for at åbne en butik...

Når jeg var færdig med at være fri fugl, og få styr på tingene... Så ville jeg åbne min butik, og ansætte en til de sene timer, så jeg selv kunne være den der henter børn....

Men altså, så er der selvfølgelig alt det åbenlyse, som gældsafviklinger, investeringer der får pengene til at gro, og forkælelse til dem jeg holder af

Anmeld

27. oktober 2011

Mi

mariamiss6 skriver:

Jeg ville holde heeeelt fri og kun gøre det  jeg gad....

for en periode. 1 år måske... Og i den tid ville jeg helt stille og roligt få styr på hvad man nu skal, for at åbne en butik...

Når jeg var færdig med at være fri fugl, og få styr på tingene... Så ville jeg åbne min butik, og ansætte en til de sene timer, så jeg selv kunne være den der henter børn....

Men altså, så er der selvfølgelig alt det åbenlyse, som gældsafviklinger, investeringer der får pengene til at gro, og forkælelse til dem jeg holder af

Hvad skulle du sælge?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.