vundet 24.223.000kr

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. oktober 2011

eElak

Mi skriver:

Til den der håndmixer og mælkeskummer ville jeg nok også leje en lækker mand til at betjene dem

Hmmm..... 
Det kunne være en ide...

Men det læner sig op af prostitution (af ham), for han skulle absolut ikke kun lave Chai Latte eller kager til mig...  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. oktober 2011

Mi

KaLee skriver:

Hmmm..... 
Det kunne være en ide...

Men det læner sig op af prostitution (af ham), for han skulle absolut ikke kun lave Chai Latte eller kager til mig...  

Hæhæhæ, det er jo heller ikke ulovligt...

Anmeld

27. oktober 2011

Mi

1000Ben skriver:

Voldsomt inspireret af et program fra Mexico City om hjemløse børn, ville jeg straks rejse ned og gøre en forskel. 

Derudover ville jeg nok få en masse flere unger 

Knus

1000Ben

Det lyder også godt

Anmeld

27. oktober 2011

eElak

Mi skriver:

Hæhæhæ, det er jo heller ikke ulovligt...

endnu.... 

Anmeld

27. oktober 2011

Mi

KaLee skriver:

endnu.... 

Måskå man faktisk skulle skynde sig og udnytte det, inden det bliver gjort ulovligt

Anmeld

27. oktober 2011

eElak

Mi skriver:

Måskå man faktisk skulle skynde sig og udnytte det, inden det bliver gjort ulovligt

giver du?

Det var ikke mig der vandt de mange penge jo.... :-) Jeg kan kun fejre at have fået penge tilbage i el - men det rækker ikke til en lækker mand til div. ydelser.. Højst en lodden fedladen en - og så hellere undvære!  

Anmeld

27. oktober 2011

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20
Mi skriver:

For 24 mill kan du købe hele lejlighedskomplekset

hehe sikkert men ønsker ikke at bruge alle pengene op..

vil hellere leve som vi gør nu så bare med bedre plads og lidt flere lommepenge til at købe spil og andre sjove ting for

Anmeld

27. oktober 2011

Mi

Wampires skriver:

hehe sikkert men ønsker ikke at bruge alle pengene op..

vil hellere leve som vi gør nu så bare med bedre plads og lidt flere lommepenge til at købe spil og andre sjove ting for

Anmeld

27. oktober 2011

Mi

KaLee skriver:

giver du?

Det var ikke mig der vandt de mange penge jo.... :-) Jeg kan kun fejre at have fået penge tilbage i el - men det rækker ikke til en lækker mand til div. ydelser.. Højst en lodden fedladen en - og så hellere undvære!  

Hæhæhæ, ja jeg vandt jo heller ikke, og ved faktisk ikke helt hvad manden herhjemme ville sige til at jeg bestile en prostitueret, når det ikke var til ham

Men du kan jo lede efter penge i krukker og skuffer derhjemme, og så ringe til eskortsevice og spørge hvad du kan få af mand for 26,50kr

Anmeld

27. oktober 2011

eElak

Mi skriver:

Hæhæhæ, ja jeg vandt jo heller ikke, og ved faktisk ikke helt hvad manden herhjemme ville sige til at jeg bestile en prostitueret, når det ikke var til ham

Men du kan jo lede efter penge i krukker og skuffer derhjemme, og så ringe til eskortsevice og spørge hvad du kan få af mand for 26,50kr

De penge jeg har i min sparegris (ja både knægten og jeg har en) det er til tøj!! ;-)

Mht. manden - så bestil også en til ham.. så er den sag klaret.. noget for noget - lige meget "luder" til hver! :-P 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.