vundet 24.223.000kr

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.521 visninger
116 svar
0 synes godt om
26. oktober 2011

Mi

Ja, altså ikke mig  Men så lige at der er en i dk som har vundet 24 mill kr i lotto, lige nu, for to minutter siden.

Hvad ville i bruge pengene til?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. oktober 2011

-Sigrid-

Mi skriver:

Ja, altså ikke mig  Men så lige at der er en i dk som har vundet 24 mill kr i lotto, lige nu, for to minutter siden.

Hvad ville i bruge pengene til?

Baby, hus og bryllup - og så sørge for at Krøllen og alle hendes fremtidige søskende kunne komme på efterskole 

Anmeld

26. oktober 2011

Mi

-Sigrid- skriver:

Baby, hus og bryllup - og så sørge for at Krøllen og alle hendes fremtidige søskende kunne komme på efterskole 

Sikke et bryllup man kunne købe sig til 

Anmeld

26. oktober 2011

-Sigrid-

Mi skriver:

Sikke et bryllup man kunne købe sig til 

Ja - og vidunderligt hus 

Anmeld

26. oktober 2011

Becks

Uha, jeg ville betale gæld af, sætte en mil ind på en lukket konto til børnene, købe et hus (et nedlagt landbrug, sammen med en veninde og andre vennepar) en bil, gå på deltid, rejse med mit barn/mine børn, give min søster et par mil, så hende og hendes familie kan leve ubekymret uden gæld..

Anmeld

26. oktober 2011

Isabella_mor

jeg ville nok købe noget der var lidt større, og så ville jeg gerne rejse.. med min familie.. evt få et lille hyggeligt sommerhus i evt sverige eller lign.. som så også kunne bruges om vinteren til evt at bo i hvis vi gerne ville holde skiferie.. det kunne være cool... 

sætte pengene i banken og evt leve af renterne...

og så kunne jeg evt prøve at tage mig sammen til at få taget mig det skide kørekort. og så skulle vi have en lille økonomisk familiebil.. 

Anmeld

26. oktober 2011

Mi

-Sigrid- skriver:

Ja - og vidunderligt hus 

Ja for søren - MED rengøringsdame

Anmeld

26. oktober 2011

Mi

Tutter skriver:

Uha, jeg ville betale gæld af, sætte en mil ind på en lukket konto til børnene, købe et hus (et nedlagt landbrug, sammen med en veninde og andre vennepar) en bil, gå på deltid, rejse med mit barn/mine børn, give min søster et par mil, så hende og hendes familie kan leve ubekymret uden gæld..

Ja, der er jo rigeligt til at dele ud af   Det lyder da hyggeligt med sådan et lille kollektiv sammen med vennerne

Anmeld

26. oktober 2011

Muhmi

Jeg ville betale vores hus ud og derefter købe grunden ved siden af (Gammel møbelfabrik der ligger øde hen) og så ville jeg rive vores hus ned og bygge et STORT dejligt hus, med plads til i hvertfald tre børn...

Så ville jeg købe mig et gammelt rugbrød, sætte det i stand og male det psykadelliske farver og have gardiner og altankasser på vinduerne Og så tage en tur rundt i Europa med Anders og Silas...

Jeg ville også betale min mor og far tilbage + renter, for alle de penge jeg har "lånt" af dem igennem årene...

Ville uddanne mig så meget jeg har lyst til uden at tænke på om der mangler penge i kassen... Ville gerne være sygeplejerske, men vil sku ikke på su... Hehe

Ville sikre Silas i hoved og rumpe mht. til opsparing og aktier og sådan... Han skulle aldrig mangle noget, men heller aldrig være forkælet...

Og så ville jeg da købe en masse luksus ting og bare nyde det...

Anmeld

26. oktober 2011

-Sigrid-

Mi skriver:

Ja for søren - MED rengøringsdame

Nemlig

Og tror jeg ville give svigernes hus en kæmpe makeover og måske købe en lejlighed til mig far - og få min mors bil ordnet 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.