vundet 24.223.000kr

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. oktober 2011

Mi

LouiseVous skriver:

Jæpz. Der skal spares, så de ikk bliver slattet væk;b

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. oktober 2011

Gittemor09

Mi skriver:

Jeg drømmer også ofte, men jeg får heller ikke spillet. Syntes egentlig det er penge ud af vinduet, men når man så ser at nogle har vunder så mange penge  Måske er det mig på lørdag

ja, jeg har da også overvejet at købe en lille kupon til på lørdag

Anmeld

27. oktober 2011

Mi

AalborgPigen skriver:

Så skal jeg dælme have det bedste af det bedste.. Og alle dem med jeg drømmer om Og en kæmpe sten på fingren  

hæhæ, sagde lige til manden idag, at jeg ønskede mig en diamant i julegave...på størrelse med en knyttet hånd. Måske han lige skulle spille lotto

Anmeld

27. oktober 2011

Mi

Gittemor09 skriver:

ja, jeg har da også overvejet at købe en lille kupon til på lørdag

Ja, for TÆNK nu hvis man vandt.....

Anmeld

27. oktober 2011

Muffin_girl

Mi skriver:

hæhæ, sagde lige til manden idag, at jeg ønskede mig en diamant i julegave...på størrelse med en knyttet hånd. Måske han lige skulle spille lotto

HAHhahaha jeg griner lige nu.. Kan lige se dig gå rundt, men en rulator (staves) bare til at bære hånden.. 

Anmeld

27. oktober 2011

Mi

AalborgPigen skriver:

HAHhahaha jeg griner lige nu.. Kan lige se dig gå rundt, men en rulator (staves) bare til at bære hånden.. 

Ja, det bliver nok nødvendig  Det bliver nok sådan, at jeg heller ikke kan lave mad eller gøre rent. Det kan man da ikke med sådan en sten på hånden, og det er da alt for risikabelt at tage den af og lægge den fra sig

Anmeld

27. oktober 2011

Hailiesmom11

Jeg ville købe hus - nedlagt landbrug, lave en endnu større opsparing til min datter så hun var sikret i begge ender, købe en amerikaner til min dejlige kæreste, få et kæmpe bryllup og endelig få taget kørekort og få en ny bil

Anmeld

27. oktober 2011

Plysbjørnen

Mi skriver:

Ja, man ville nok kunne leve rimeligt anstændigt for 24 mill

det satser jeg da i hvert fald stærkt på at jeg kan.

Anmeld

27. oktober 2011

PiaRW

Jeg ville bygge drømmehuset, købe drømmemøblerne, købe 2 nye biler, give mine svigerforældre og min svigerinde 500.000, give mine søskende 700.000 og give min mor og far 1,5 million. Og så ville jeg ud at rejse og holde et kæmpe bryllup. Og så ville jeg "redde" nogle forældreløse børn fra U-landende ved at hjælpe dem økonomisk indtil de blev voksne. Jeg ville også gemme 2 millioner på en opsparing der skal deles til mine børn når de blev 21.. uhaa, ellers så tjene godt på renterne med de sidste håndører

Anmeld

27. oktober 2011

Muffin_girl

Mi skriver:

Ja, det bliver nok nødvendig  Det bliver nok sådan, at jeg heller ikke kan lave mad eller gøre rent. Det kan man da ikke med sådan en sten på hånden, og det er da alt for risikabelt at tage den af og lægge den fra sig

Ja har du helt ret i Man skal have en penge skab lænket til hånden om natten

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.