vundet 24.223.000kr

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. oktober 2011

morethanperfect

Mi skriver:

hæhæ, nej endeligt ikke for stort hus  Men med rengøringskone

Ja helt sikkert .. Og så ville jeg spørge min dagpleje mor om hun var interreseret i og blive vores barnepige privat .. SÅ kunne hun for et par tusind i timen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. oktober 2011

Mi

morethanperfect skriver:

Ja helt sikkert .. Og så ville jeg spørge min dagpleje mor om hun var interreseret i og blive vores barnepige privat .. SÅ kunne hun for et par tusind i timen

Mon ikke hun så sprang til

Anmeld

27. oktober 2011

morethanperfect

Mi skriver:

Mon ikke hun så sprang til

Jeg ville håbe hun gjorde ..
Årh gid det var mig der havde vundet de penge !!  

Anmeld

27. oktober 2011

eElak

Købe en håndmixer, mælkeskummer, TØJ (har seriøst intet tøj) og så en god omgang dumplings! 

Bagefter ville jeg nok betale gælden ud, give min far nogle af pengene og så nok købe en fed lejlighed eller et lille rækkehus (hælder til det sidste) 

Anmeld

27. oktober 2011

eElak

morethanperfect skriver:

høh høh... Min søns DP spurgte lige den anden dag, om han skulle være på overnatning hos hende en dag, inden han skulle i børnehave.... 

Anmeld

27. oktober 2011

morethanperfect

KaLee skriver:

høh høh... Min søns DP spurgte lige den anden dag, om han skulle være på overnatning hos hende en dag, inden han skulle i børnehave.... 

Orr .. Det var da sødt

Ville elske hvis vores lige havde lyst til at passe ham nogle timer længere så vi kunne være kærester lidt

Anmeld

27. oktober 2011

eElak

morethanperfect skriver:

Orr .. Det var da sødt

Ville elske hvis vores lige havde lyst til at passe ham nogle timer længere så vi kunne være kærester lidt

Jeg overvejer det faktisk også. :-) 

Dog bare for at være mig selv ;-)  

Anmeld

27. oktober 2011

morethanperfect

KaLee skriver:

Jeg overvejer det faktisk også. :-) 

Dog bare for at være mig selv ;-)  

Åh ja .. Det må også være skønt ! 

Anmeld

27. oktober 2011

Mi

KaLee skriver:

Købe en håndmixer, mælkeskummer, TØJ (har seriøst intet tøj) og så en god omgang dumplings! 

Bagefter ville jeg nok betale gælden ud, give min far nogle af pengene og så nok købe en fed lejlighed eller et lille rækkehus (hælder til det sidste) 

Til den der håndmixer og mælkeskummer ville jeg nok også leje en lækker mand til at betjene dem

Anmeld

27. oktober 2011

1000Ben

Mi skriver:

Ja, altså ikke mig  Men så lige at der er en i dk som har vundet 24 mill kr i lotto, lige nu, for to minutter siden.

Hvad ville i bruge pengene til?

Voldsomt inspireret af et program fra Mexico City om hjemløse børn, ville jeg straks rejse ned og gøre en forskel. 

Derudover ville jeg nok få en masse flere unger 

Knus

1000Ben

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.