Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
KaLee skriver: De penge jeg har i min sparegris (ja både knægten og jeg har en) det er til tøj!! ;-)Mht. manden - så bestil også en til ham.. så er den sag klaret.. noget for noget - lige meget "luder" til hver! :-P
De penge jeg har i min sparegris (ja både knægten og jeg har en) det er til tøj!! ;-)Mht. manden - så bestil også en til ham.. så er den sag klaret.. noget for noget - lige meget "luder" til hver! :-P
Ja, det kunne måske godt løse det Han ville få et chok
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Mi skriver: En måned ferie lyder da lækkert. Hvor skulle den gå hen? Forhåbentlig et varmt sted
En måned ferie lyder da lækkert. Hvor skulle den gå hen? Forhåbentlig et varmt sted
Mi skriver: Ja, det ville jeg også. Og måske også købe et sommerhus i Blåvand, på samme vej som mine forældre har sommerhus. Så kunne børnene bare rende frem og tilbage
Ja, det ville jeg også. Og måske også købe et sommerhus i Blåvand, på samme vej som mine forældre har sommerhus. Så kunne børnene bare rende frem og tilbage
Skønt. Mine forældre har sommerhus på Nordfyn og det er bare så dejligt. Min datter nyder det virkelig
tanja. skriver: Nu er jeg jo gravid og har en STOR trang til kinderægsjulemænd, så jeg ville ganske enkelt bruge hver en krone på chokoladeEj spøg til side jeg ville have en swimmingpool så jeg kunne bade i dem
Nu er jeg jo gravid og har en STOR trang til kinderægsjulemænd, så jeg ville ganske enkelt bruge hver en krone på chokoladeEj spøg til side jeg ville have en swimmingpool så jeg kunne bade i dem
Åhhhh jeg vil også have chokolade
Stjernestoev skriver: Tror jeg ville blive skør, og indlagt resten af mit liv, inden jeg havde brugt den første million
Tror jeg ville blive skør, og indlagt resten af mit liv, inden jeg havde brugt den første million
LOL
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128