Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
LIZO skriver: Jeg har ofte haft begge børn med. Liam sider og spiller og får ingen lys eller strÅler på sig. Hvis jeg har været ude og gå med zoey og hun har sovet så har jeg os haft hende med derind. Og så lagt en stofble over hende. Kan virkelig ikke se problemet med mindre barnet får lov selv at ligge i solen. Vi har ofte travlt med at dømme andre.
Jeg har ofte haft begge børn med. Liam sider og spiller og får ingen lys eller strÅler på sig. Hvis jeg har været ude og gå med zoey og hun har sovet så har jeg os haft hende med derind. Og så lagt en stofble over hende. Kan virkelig ikke se problemet med mindre barnet får lov selv at ligge i solen. Vi har ofte travlt med at dømme andre.
Det skal du heller ikke have det skidt med. Vi gør alle noget i forhold til vores børn, som ville forarge andre. Vi har forestille syn til tingene, forskellige ting vi syntes er gode/dårlige. Heldigvis! Tag du endenlig dine børn med ind når du tager sol
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Så er jeg måske HELT bagud, jeg troede faktisk der var kommet en aldersgrænse på (16 år). Men det komemr nok og NEJ det synes jeg ikke erokay at gøre.
Qoco skriver: Så er jeg måske HELT bagud, jeg troede faktisk der var kommet en aldersgrænse på (16 år). Men det komemr nok og NEJ det synes jeg ikke erokay at gøre.
Er det ikke kun vedr. at de selv tager sol, og ikke bare sidder på en stol ved siden af? - Børn må jo også gerne opholde sig på et værtshus inden de er 18 år, dog må der ikke skænkes til dem...
Det kunne jeg nu også godt finde på, jeg slet ikke se det skulle være et problem
wamse skriver: Er 100 % overbevist om, at vi ikke skal have så travlt med, hvad andre gør, og vende blikket ind mod os selv Hvis barnet vender væk fra solen og måske sidder og tegner, så kan jeg sgu ikke se problemet
Er 100 % overbevist om, at vi ikke skal have så travlt med, hvad andre gør, og vende blikket ind mod os selv Hvis barnet vender væk fra solen og måske sidder og tegner, så kan jeg sgu ikke se problemet
ENIG!
Vi var sgu med mor i solariet flere gange ugentligt den gang jeg var barn, og har ikke taget skade
Lille fe skriver: Er det ikke kun vedr. at de selv tager sol, og ikke bare sidder på en stol ved siden af? - Børn må jo også gerne opholde sig på et værtshus inden de er 18 år, dog må der ikke skænkes til dem...
Når man sidder ved siden af et solarie bliver man jo udsat for strålerne, så jeg vil mene at det er det samme men jeg skal ikke gøre mig klog i hvordan den lov skal være eller er, for som sagt så troede jeg bare der var en.
der findes mange klaphatte derubnde desværre:-)
Men nej, børn og solarier hører på ingen måde sammen.
Det kan squ ikke få mit pis i kog.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128