At tage sit barn med i solarie.....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. oktober 2011

Mi

LIZO skriver:

Jeg har ofte haft begge børn med. Liam sider og spiller og får ingen lys eller strÅler på sig. Hvis jeg har været ude og gå med zoey og hun har sovet så har jeg os haft hende med derind. Og så lagt en stofble over hende. Kan virkelig ikke se problemet med mindre barnet får lov selv at ligge i solen. Vi har ofte travlt med at dømme andre.

Det skal du heller ikke have det skidt med. Vi gør alle noget i forhold til vores børn, som ville forarge andre. Vi har forestille syn til tingene, forskellige ting vi syntes er gode/dårlige. Heldigvis! Tag du endenlig dine børn med ind når du tager sol

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. oktober 2011

lio

Så er jeg måske  HELT bagud, jeg troede faktisk der var kommet en aldersgrænse på (16 år). Men det komemr nok og NEJ det synes jeg ikke erokay at gøre.

Anmeld

26. oktober 2011

Klumpe-dumpe

Qoco skriver:

Så er jeg måske  HELT bagud, jeg troede faktisk der var kommet en aldersgrænse på (16 år). Men det komemr nok og NEJ det synes jeg ikke erokay at gøre.

Er det ikke kun vedr. at de selv tager sol, og ikke bare sidder på en stol ved siden af? - Børn må jo også gerne opholde sig på et værtshus inden de er 18 år, dog må der ikke skænkes til dem...

Anmeld

26. oktober 2011

Klumpe-dumpe

LIZO skriver:

Jeg har ofte haft begge børn med. Liam sider og spiller og får ingen lys eller strÅler på sig. Hvis jeg har været ude og gå med zoey og hun har sovet så har jeg os haft hende med derind. Og så lagt en stofble over hende. Kan virkelig ikke se problemet med mindre barnet får lov selv at ligge i solen. Vi har ofte travlt med at dømme andre.

Det kunne jeg nu også godt finde på, jeg slet ikke se det skulle være et problem

Anmeld

26. oktober 2011

L.J.L

wamse skriver:

Er 100 % overbevist om, at vi ikke skal have så travlt med, hvad andre gør, og vende blikket ind mod os selv

Hvis barnet vender væk fra solen og måske sidder og tegner, så kan jeg sgu ikke se problemet

ENIG!

Vi var sgu med mor i solariet flere gange ugentligt den gang jeg var barn, og har ikke taget skade

Anmeld

26. oktober 2011

Lotus86

Til jer der er så dybt forargede over det, hvad er det helt præcist der gør, at i synes det er så forfærdeligt og uacceptabelt?

Anmeld

26. oktober 2011

lio

Lille fe skriver:

Er det ikke kun vedr. at de selv tager sol, og ikke bare sidder på en stol ved siden af? - Børn må jo også gerne opholde sig på et værtshus inden de er 18 år, dog må der ikke skænkes til dem...

Når man sidder ved siden af et solarie bliver man jo udsat for strålerne, så jeg vil mene at det er det samme men jeg skal ikke gøre mig klog i hvordan den lov skal være eller er, for som sagt så troede jeg bare der var en.

Anmeld

26. oktober 2011

Muffinmus

der findes mange klaphatte derubnde desværre:-)

Men nej, børn og solarier hører på ingen måde sammen.

Anmeld

26. oktober 2011

betski

wamse skriver:

Er 100 % overbevist om, at vi ikke skal have så travlt med, hvad andre gør, og vende blikket ind mod os selv

Hvis barnet vender væk fra solen og måske sidder og tegner, så kan jeg sgu ikke se problemet

Anmeld

26. oktober 2011

smokin

wamse skriver:

Det kan squ ikke få mit pis i kog.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.