Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
wamse skriver: Er 100 % overbevist om, at vi ikke skal have så travlt med, hvad andre gør, og vende blikket ind mod os selv Hvis barnet vender væk fra solen og måske sidder og tegner, så kan jeg sgu ikke se problemet
Er 100 % overbevist om, at vi ikke skal have så travlt med, hvad andre gør, og vende blikket ind mod os selv Hvis barnet vender væk fra solen og måske sidder og tegner, så kan jeg sgu ikke se problemet
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
wamse skriver:Er 100 % overbevist om, at vi ikke skal have så travlt med, hvad andre gør, og vende blikket ind mod os selv Hvis barnet vender væk fra solen og måske sidder og tegner, så kan jeg sgu ikke se problemet
Jeg ville nok ikke selv kunne finde på det hvis jeg havde et barn, men ville nok ikke som sådan gå så højt op i hvis jeg så en anden dame gøre det Men det mærkeligste jeg har oplevet, det var da en dame i 50'erne kom ud af sit solarie, efterfulgt af sin HUND ..og har set det 2 gange nu, med den samme dame..det er lidt mærkværdigt
Strawberry skriver: Jeg ville nok ikke selv kunne finde på det hvis jeg havde et barn, men ville nok ikke som sådan gå så højt op i hvis jeg så en anden dame gøre det Men det mærkeligste jeg har oplevet, det var da en dame i 50'erne kom ud af sit solarie, efterfulgt af sin HUND ..og har set det 2 gange nu, med den samme dame..det er lidt mærkværdigt
HAHA!! Ville da være dejligt hvis hunden også lige kunne blive gennemvarmet
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128