At tage sit barn med i solarie.....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. oktober 2011

Englehår

Profilbillede for Englehår
wamse skriver:

Er 100 % overbevist om, at vi ikke skal have så travlt med, hvad andre gør, og vende blikket ind mod os selv

Hvis barnet vender væk fra solen og måske sidder og tegner, så kan jeg sgu ikke se problemet

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. oktober 2011

BetonSlotsPrinsesserne

wamse skriver:

Er 100 % overbevist om, at vi ikke skal have så travlt med, hvad andre gør, og vende blikket ind mod os selv

Hvis barnet vender væk fra solen og måske sidder og tegner, så kan jeg sgu ikke se problemet

Du skrev hva jeg tænkte

Anmeld

25. oktober 2011

Zelinasmor

wamse skriver:

Anmeld

25. oktober 2011

Sara.

wamse skriver:

Også det jeg tænkte...

Nogen gange er vi for hurtige til at dømme

Anmeld

25. oktober 2011

Stjernestoev

wamse skriver:

Du er da ikke meget bedre selv, når du smider sådan en kommentar til TS

Og til TS: Jeg tror slet ikke jeg vil have tænkt over det.

Anmeld

25. oktober 2011

Laulund87

wamse skriver:

Anmeld

25. oktober 2011

jydeinden

i og med jeg ikke tager solarie sol, og aldrig kunne drømme om det, så ville jeg have det meget svært ved at nogen tog mit barn med sådan et sted

Anmeld

25. oktober 2011

jydeinden

i og med jeg ikke tager solarie sol, og aldrig kunne drømme om det, så ville jeg have det meget svært ved at nogen tog mit barn med sådan et sted

Anmeld

25. oktober 2011

.....

Jeg ville nok ikke selv kunne finde på det hvis jeg havde et barn, men ville nok ikke som sådan gå så højt op i hvis jeg så en anden dame gøre det

Men det mærkeligste jeg har oplevet, det var da en dame i 50'erne kom ud af sit solarie, efterfulgt af sin HUND ..og har set det 2 gange nu, med den samme dame..det er lidt mærkværdigt

Anmeld

25. oktober 2011

-Sigrid-

Strawberry skriver:

Jeg ville nok ikke selv kunne finde på det hvis jeg havde et barn, men ville nok ikke som sådan gå så højt op i hvis jeg så en anden dame gøre det

Men det mærkeligste jeg har oplevet, det var da en dame i 50'erne kom ud af sit solarie, efterfulgt af sin HUND ..og har set det 2 gange nu, med den samme dame..det er lidt mærkværdigt

HAHA!! Ville da være dejligt hvis hunden også lige kunne blive gennemvarmet 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.