At tage sit barn med i solarie.....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. oktober 2011

skønneunger

anetteb skriver:

hov. fik ikke lige det hele med. sorry
- tænker sådan lidt, hvis man så kunne planlægge det lidt.
fx. har meddo bygget en masse af de her søde huse hist og her i en masse byer.  Der ligger fx. en 200 meter fra min mor, så hvis jeg nu en dag var derhjemme, ville hun sikkert ikke have noget imod at kigge efter lille fisen i et kvarter, mens jeg smuttede derned.
Måske alle ikke lige har en mor eller lign der bor 200 meter fra et solcenter, men der skal da nok være nogle muligheder.

tjo man skulle tro de fleste den mulighed, men jeg havde vitterligt ingen der lige kunne passe min søn, min mor var for syg min mormor for gammel og kunne ikke bære ham rundt og min far er bare et no go til det

så der må jo være andre i den situation.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. oktober 2011

Anette&Sophia

skønneunger skriver:

tjo man skulle tro de fleste den mulighed, men jeg havde vitterligt ingen der lige kunne passe min søn, min mor var for syg min mormor for gammel og kunne ikke bære ham rundt og min far er bare et no go til det

så der må jo være andre i den situation.

ellers har man vel en veninde eller lign?
- ellers tænker jeg også sådan lidt. en gang sker der vel ikke noget ved?
altså jeg er ikke selv totalt hysterisk, men synes ikke de søde små skal have strålerne, desuden kan man også bruge det som en fin undskyldning for at bruge lidt kvalitets tid på sig selv. hehe

Anmeld

25. oktober 2011

skønneunger

anetteb skriver:

ellers har man vel en veninde eller lign?
- ellers tænker jeg også sådan lidt. en gang sker der vel ikke noget ved?
altså jeg er ikke selv totalt hysterisk, men synes ikke de søde små skal have strålerne, desuden kan man også bruge det som en fin undskyldning for at bruge lidt kvalitets tid på sig selv. hehe

nej nu var det også bare mere for at sige det ikke er alle der bare lige kan få en sitter

jeg tager heller ikke sol netop pga stråler, men hvis barnet sidder ved siden af får de vel heller ingen stråler tænker jeg? slet ikke når de har tøj på jo?

Anmeld

25. oktober 2011

ekzunz

wamse skriver:

Er 100 % overbevist om, at vi ikke skal have så travlt med, hvad andre gør, og vende blikket ind mod os selv

Hvis barnet vender væk fra solen og måske sidder og tegner, så kan jeg sgu ikke se problemet

Helt enig 

Anmeld

25. oktober 2011

Anette&Sophia

skønneunger skriver:

nej nu var det også bare mere for at sige det ikke er alle der bare lige kan få en sitter

jeg tager heller ikke sol netop pga stråler, men hvis barnet sidder ved siden af får de vel heller ingen stråler tænker jeg? slet ikke når de har tøj på jo?

der må jeg svare pas. hehe.
det ved jeg intet om.

Anmeld

25. oktober 2011

lukasmor

Helt enig! Jeg blev så forarget da jeg en dag så en tage en barnevogn med en lille baby med ind.. Jeg synes ikke det er sippet.. Det er helt forkert efter min mening!!

Anmeld

25. oktober 2011

Stjernestoev

wamse skriver:

Nu var den jo ikke kun myntet på TS, og mener bestemt, at vi alle burde have mindre travlt med hvad andre gør. Prøv lige at tænke på, hvor få kampe, der reelt ville kunne opstå, hvis man kunne vende øjnene indad frem for på andre

Ja. Bestemt!
Jeg tror bare mange inkl. mig selv, har det så svært med at ignorere når det er noget med børn, og det er jo forskelligt hvor folks grænse går. Nu gik TS jo heller ikke ligefrem hen, og skældte hende ud. Når man ser noget man synes er forkert, så viser det jo også et sted omsorg for barnet. :-)

Men man kan jo altid bruge en lille reminder. :-)

Anmeld

25. oktober 2011

wamse

Stjernestoev skriver:

Ja. Bestemt!
Jeg tror bare mange inkl. mig selv, har det så svært med at ignorere når det er noget med børn, og det er jo forskelligt hvor folks grænse går. Nu gik TS jo heller ikke ligefrem hen, og skældte hende ud. Når man ser noget man synes er forkert, så viser det jo også et sted omsorg for barnet. :-)

Men man kan jo altid bruge en lille reminder. :-)

Det skal jeg såmænd også selv huske på, men jo oftere det siges højt, des mere en del af min menneskesyn bliver det

Jeg forsøger 9 ud af 10 gange at se på mig selv, hvis jeg lader mig irritere over noget, for som regel ligger fejlen hos mig selv, frem for den anden part Giver det mening?

Anmeld

26. oktober 2011

LIZO

Jeg har ofte haft begge børn med. Liam sider og spiller og får ingen lys eller strÅler på sig. Hvis jeg har været ude og gå med zoey og hun har sovet så har jeg os haft hende med derind. Og så lagt en stofble over hende. Kan virkelig ikke se problemet med mindre barnet får lov selv at ligge i solen. Vi har ofte travlt med at dømme andre.

Anmeld

26. oktober 2011

Diana...

wamse skriver:

Er 100 % overbevist om, at vi ikke skal have så travlt med, hvad andre gør, og vende blikket ind mod os selv

Hvis barnet vender væk fra solen og måske sidder og tegner, så kan jeg sgu ikke se problemet

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.