At tage sit barn med i solarie.....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6.251 visninger
54 svar
0 synes godt om
25. oktober 2011

Fru Nielsen

Hejsa Piger

Jeg har her ti aften været i solarie. Da jeg står og skal til at putte penge i, kommer der fra en anden sol en kvinde ud og sørme ikke om hun bliver efterfulgt af hendes datter, som jeg vil skyde til at være omkring de 4 år....

Helt ærlig, er jeg total sippet eller.... Men det gør man fanme bare ikke!!!

En ting er at man udsætter sig selv for den slags farlige stråler, men ligefrem at tage sit barn med, som ikke har noget valg.... Ved godt barnet ikke er i direkte kontakt med strålerne, men alligevel....

Ja, jeg er faktisk forarget......

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. oktober 2011

Mamalou

Er helt enig med dig. Det er ikke noget at byde sit barn!

Anmeld

25. oktober 2011

Mi

Barnet har vel siddet på stolen ved siden af, så får de vel ikke mange flere stråler end hvis de sidder i solen. Det kunne jeg også godt finde på, hvis jeg altså tog sol.

Anmeld

25. oktober 2011

sne190810

Jeg syntes heller ikke det er noget man gør, så nej jeg syntes ikke du er sippet.

Om hun får stråler eller ej, så er det en virkelig dårligt og unødvendig vane at lære sit barn.

Anmeld

25. oktober 2011

wamse

Er 100 % overbevist om, at vi ikke skal have så travlt med, hvad andre gør, og vende blikket ind mod os selv

Hvis barnet vender væk fra solen og måske sidder og tegner, så kan jeg sgu ikke se problemet

Anmeld

25. oktober 2011

DK

wamse skriver:

Er 100 % overbevist om, at vi ikke skal have så travlt med, hvad andre gør, og vende blikket ind mod os selv

Hvis barnet vender væk fra solen og måske sidder og tegner, så kan jeg sgu ikke se problemet

Anmeld

25. oktober 2011

Mi

wamse skriver:

Altså sådan helt generelt. Og skal også lige tage mig selv i nakken en gang imellem

Anmeld

25. oktober 2011

Brams

Fru Nielsen skriver:

Hejsa Piger

Jeg har her ti aften været i solarie. Da jeg står og skal til at putte penge i, kommer der fra en anden sol en kvinde ud og sørme ikke om hun bliver efterfulgt af hendes datter, som jeg vil skyde til at være omkring de 4 år....

Helt ærlig, er jeg total sippet eller.... Men det gør man fanme bare ikke!!!

En ting er at man udsætter sig selv for den slags farlige stråler, men ligefrem at tage sit barn med, som ikke har noget valg.... Ved godt barnet ikke er i direkte kontakt med strålerne, men alligevel....

Ja, jeg er faktisk forarget......

Fuldstændig enig med dig

Anmeld

25. oktober 2011

Benjamins'mor

Ikke noget jeg selv ville gøre ihvertfald, men synes som sådan ikke det er et problem når barnet er så stort.

Altså hvis nu det er en enlig mor, der gerne vil gøre noget for sig selv også, så er det svært at feks. tage sol uden at tage barnet med.

Men igen, ikke noget jeg kunne finde på.

Anmeld

25. oktober 2011

Frk-Lotusblomst

wamse skriver:

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.