At tage sit barn med i solarie.....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. oktober 2011

janne1986

Meget underligt....

Hva skulle barnet også lave der mens Mor er i sol??? Rimelig kedeligt....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. oktober 2011

B&J

det kunne være hun ikke lige havde et sted at gøre af sit barn og kan slet ikke se et problem i det hvis barnet ikke ligger inde i solen ved hende men sidder på gulvet eller på en stol ved siden af ...

tager dog ikke selv sol

Anmeld

26. oktober 2011

elin1976

Hvis barnet sidder ved siden af solariet med tøj på så tager det da ikke skade?

Og hvor langt tid tager det at tage sol efterhånden??? 10 minutter?

Det kan jeg altså ikke se den store katasrofe i.

Andre ville måske også blive foraget over, at man som mor udsætter sig for så skadelige stråler  (præsis som ved rygerne). Og sådan kan man jo blive ved...

Jeg forstår godt at TS blev overrasket, men jeg forstår ikke at hun bliver så foraget!

Anmeld

26. oktober 2011

Stjernestoev

Jeg har faktisk tænkt lidt over dette her.. Er det egentlig skadeligt at sidde tæt på et solarie? Altså kommer strålerne "udenfor"?

Anmeld

26. oktober 2011

ekzunz

Qoco skriver:

Når man sidder ved siden af et solarie bliver man jo udsat for strålerne, så jeg vil mene at det er det samme men jeg skal ikke gøre mig klog i hvordan den lov skal være eller er, for som sagt så troede jeg bare der var en.

Nu er det jo ikke radioaktiv stråling som flyver rundt i luften men stråler som kun har en påvirkning når de rammer huden. Solarier slutter efterhånden helt tæt, så det er ikke meget der ryger uden for, og hvis man så sidder med tøj på osv, så er der vel grænser for hvor farligt det kan være.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.