At tage sit barn med i solarie.....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. oktober 2011

Anette&Sophia

Fru Nielsen skriver:

Hejsa Piger

Jeg har her ti aften været i solarie. Da jeg står og skal til at putte penge i, kommer der fra en anden sol en kvinde ud og sørme ikke om hun bliver efterfulgt af hendes datter, som jeg vil skyde til at være omkring de 4 år....

Helt ærlig, er jeg total sippet eller.... Men det gør man fanme bare ikke!!!

En ting er at man udsætter sig selv for den slags farlige stråler, men ligefrem at tage sit barn med, som ikke har noget valg.... Ved godt barnet ikke er i direkte kontakt med strålerne, men alligevel....

Ja, jeg er faktisk forarget......

der går min grænse altså også.
- hun kunne da i det mindste have fundet en der kunne kigge efter hendes datter i de 10 minutter det nu tager.
Når jeg har født, vil jeg da også begynde at tage sol igen, men ville aldrig nogensinde kunne finde på at tage lille fisen med. Så kan farmand få lidt alene tid med hende, mens mor kan forkæle sig selv lidt i 10-15 min hehe

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. oktober 2011

.....

-Sigrid- skriver:

HAHA!! Ville da være dejligt hvis hunden også lige kunne blive gennemvarmet 

Ja, haha , man ved aldrig hvad der sker inden for solariets fire vægge . Men synes nu at det er MEGET mærkværdigt men samtidig lidt sjovt..Man oplever de skøreste ting nogen gange

Anmeld

25. oktober 2011

Stjernestoev

Strawberry skriver:

Jeg ville nok ikke selv kunne finde på det hvis jeg havde et barn, men ville nok ikke som sådan gå så højt op i hvis jeg så en anden dame gøre det

Men det mærkeligste jeg har oplevet, det var da en dame i 50'erne kom ud af sit solarie, efterfulgt af sin HUND ..og har set det 2 gange nu, med den samme dame..det er lidt mærkværdigt

HAHAHAHAHAHAHA..
Tak fordi du gjorde min skod-aften god!
Det er MEGA sjovt.

Anmeld

25. oktober 2011

wamse

Stjernestoev skriver:

Du er da ikke meget bedre selv, når du smider sådan en kommentar til TS

Og til TS: Jeg tror slet ikke jeg vil have tænkt over det.

Nu var den jo ikke kun myntet på TS, og mener bestemt, at vi alle burde have mindre travlt med hvad andre gør. Prøv lige at tænke på, hvor få kampe, der reelt ville kunne opstå, hvis man kunne vende øjnene indad frem for på andre

Anmeld

25. oktober 2011

.....

Stjernestoev skriver:

HAHAHAHAHAHAHA..
Tak fordi du gjorde min skod-aften god!
Det er MEGA sjovt.

Haha. Det var så lidt

Anmeld

25. oktober 2011

-Sigrid-

Strawberry skriver:

Ja, haha , man ved aldrig hvad der sker inden for solariets fire vægge . Men synes nu at det er MEGET mærkværdigt men samtidig lidt sjovt..Man oplever de skøreste ting nogen gange

Kvinder med hunde er tit sjove 

Anmeld

25. oktober 2011

.....

-Sigrid- skriver:

Kvinder med hunde er tit sjove 

Jaa

Anmeld

25. oktober 2011

skønneunger

anetteb skriver:

der går min grænse altså også.
- hun kunne da i det mindste have fundet en der kunne kigge efter hendes datter i de 10 minutter det nu tager.
Når jeg har født, vil jeg da også begynde at tage sol igen, men ville aldrig nogensinde kunne finde på at tage lille fisen med. Så kan farmand få lidt alene tid med hende, mens mor kan forkæle sig selv lidt i 10-15 min hehe

hvad nu hvis far ikke er inde i billedet og man ikke har nogen der lige kan passe ens barn?

til ts

jeg kan ikke se noget galt i det jeg tager ikke selv sol men havde jeg gjort det da jeg var alene med min ældste dreng kunne jeg have gjort det samme uden problemer.

Anmeld

25. oktober 2011

Anette&Sophia

skønneunger skriver:

hvad nu hvis far ikke er inde i billedet og man ikke har nogen der lige kan passe ens barn?

til ts

jeg kan ikke se noget galt i det jeg tager ikke selv sol men havde jeg gjort det da jeg var alene med min ældste dreng kunne jeg have gjort det samme uden problemer.

Det var også kun lige i mit eget tilfælde.
- der står inden at man kan få en til at kigge efter sit barn i de 10 minutter det nu tager.

Anmeld

25. oktober 2011

Anette&Sophia

skønneunger skriver:

til ts

hov. fik ikke lige det hele med. sorry
- tænker sådan lidt, hvis man så kunne planlægge det lidt.
fx. har meddo bygget en masse af de her søde huse hist og her i en masse byer.  Der ligger fx. en 200 meter fra min mor, så hvis jeg nu en dag var derhjemme, ville hun sikkert ikke have noget imod at kigge efter lille fisen i et kvarter, mens jeg smuttede derned.
Måske alle ikke lige har en mor eller lign der bor 200 meter fra et solcenter, men der skal da nok være nogle muligheder.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.