Julegave fra baby

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. oktober 2011

AnneBJ

TbCp skriver:

Jeg brugte trylledej til at lave aftrykket, synes det var nemmere at arbejde med så hånden ikke hang for meget fast i det.
Havde lavet det i en skål med film i for at få en form..
Og så er der hældt gips i, ja det der pulver der skal røres op med vand.
Nogle af de andre jeg lavede blev noget bedre, men har bare kun billede af den ene her.

Super, det er til at gå til! Mange tak!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. oktober 2011

Karo skriver:

Jeg overvejer at lave denne til bedsteforældrene i år. Jeg plejer normalt ikke at lave gaver fra børnene, men tænker at denne kunne være lidt sjov. Og når de ikke gider den mere, så er det okay, at smide den ud.

Hold  nu kæft, hvor er den geinal!!!

Tak for god idé!!

Stine og Lisa.

Anmeld

25. oktober 2011

Sofia

Her giver vi et foto af Alfred!

Anmeld

25. oktober 2011

AnneBJ skriver:

Jeg har lyst til at give Felix' bedsteforældre (og evt. oldeforældre) en lille, men PERSONLIG, julegave. Han er næsten 7 mdr nu her. Der er 3 sæt bedster, og 3 sæt older, så altså ikke noget til 100,- pr. gave - en 50'er er mere rimelig prisklasse (har du en helt formidabel ide, så bring it on, trods prisen)

Jeg tænker håndaftryk på noget, eller i den stil, men helt ærligt: gider bedsteforældre have det? Og gider de have det "hver gang" der så kommer et barne/oldebarn mere (af dem vi leverer altså)

Så, gerne noget brugbart, eller i hvert fald kønt at se på til rimelige penge, og evt. med Felix' egen deltagelse (hånd- eller fodaftryk, maling, whatever..)

Sidste jul havde jeg købt to  billedrammer med et ur i, i Jysk, hvor der var plads til  8 små billeder, og så printede jeg bare selv nogle gode billeder ud.

Jeg havde købt rammerne i juni mdr. hvor de var til halvpris, så mener jeg gav omkring  50-60,- for dem!!   Det  var virkelig et hit her...

Stine og Lisa.

Anmeld

25. oktober 2011

AnneBJ

Tilmeldt skriver:

Sidste jul havde jeg købt to  billedrammer med et ur i, i Jysk, hvor der var plads til  8 små billeder, og så printede jeg bare selv nogle gode billeder ud.

Jeg havde købt rammerne i juni mdr. hvor de var til halvpris, så mener jeg gav omkring  50-60,- for dem!!   Det  var virkelig et hit her...

Stine og Lisa.

Det er en god ide men de har bare allerede fået billeder, og har mange andre børnebørn som de også har fotos stående af... Men tak for ideen! 

Anmeld

25. oktober 2011

DK

Jeg overvejer at lave denne til bedsteforældrene i år. Jeg plejer normalt ikke at lave gaver fra børnene, men tænker at denne kunne være lidt sjov. Og når de ikke gider den mere, så er det okay, at smide den ud.

Ejjjj hvor er de fine!!!! Vildt god ide!

(Viste det til kæresten der grinede og sagde det lignede et ork-håndaftryk fra Ringenes herre. MÆND)

Men jeg tror nu stadig jeg vil prøve at kopiere dig, og lave dem blå med hvidt tryk! Det er SÅ fint synes jeg

Anmeld

25. oktober 2011

AnneBJ

DK skriver:

Ejjjj hvor er de fine!!!! Vildt god ide!

(Viste det til kæresten der grinede og sagde det lignede et ork-håndaftryk fra Ringenes herre. MÆND)

Men jeg tror nu stadig jeg vil prøve at kopiere dig, og lave dem blå med hvidt tryk! Det er SÅ fint synes jeg

Jeg er også ret sikker på det bliver sådan nogle herfra!!

Anmeld

25. oktober 2011

K&S

Jeg har lyst til at give Felix' bedsteforældre (og evt. oldeforældre) en lille, men PERSONLIG, julegave. Han er næsten 7 mdr nu her. Der er 3 sæt bedster, og 3 sæt older, så altså ikke noget til 100,- pr. gave - en 50'er er mere rimelig prisklasse (har du en helt formidabel ide, så bring it on, trods prisen)

Jeg tænker håndaftryk på noget, eller i den stil, men helt ærligt: gider bedsteforældre have det? Og gider de have det "hver gang" der så kommer et barne/oldebarn mere (af dem vi leverer altså)

Så, gerne noget brugbart, eller i hvert fald kønt at se på til rimelige penge, og evt. med Felix' egen deltagelse (hånd- eller fodaftryk, maling, whatever..)

Vi gav bedsteforældrene denne collage af Antons første måneder i julegave, han er født den 3. august

Den var et STORT HIT, så successen bliver gentaget i år - nu med et billede fra hver måned i året 2011

HOV, der mangler altså lidt af billedet, tryk på det så kan du se det hele

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

25. oktober 2011

AnneBJ

K&S skriver:

Vi gav bedsteforældrene denne collage af Antons første måneder i julegave, han er født den 3. august

Den var et STORT HIT, så successen bliver gentaget i år - nu med et billede fra hver måned i året 2011

Ej den er fin. Fik I den så fremkaldt og i ramme eller hvordan?

Anmeld

25. oktober 2011

Lilje82

AnneBJ skriver:

Det har jeg også tænkt, men alle hold bedsteforældre modtager det med/af andre børnebørn... 

Ah, så er det nok ikke så optimalt nej

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.