Julegave fra baby

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. oktober 2011

AnneBJ

Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

Et foto af banditten i ramme? Det er vist vores plan umiddelbart her hjemme. Den bette er helt ny til Jul i år, så det er begrænset hvad vi kan give fra den lille. Så et foto i en fin ramme regner jeg med bliver sagen her.  

Det er en rigtig fin ide! Men! De har fået billeder i sommers, 2 hver i hver sin ramme. Det er ikke deres eneste barnebarn og de tager selv rigtig mange billeder, så derfor tænker jeg at det ikke er så "brugbar" en ting for netop dem... 

Havde det været en så lille bitte som Jeres, havde jeg nok gjort det samme! Og btw, hvor er det VILDT at der er en måned til din termin??! Shit mand, du er jo lige blevet gravid?! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. oktober 2011

AnneBJ

Karo skriver:

Jeg har ikke lavet dem endnu (dette er et billede fra nettet) men mon ikke almindelig fingermaling sidder fast

Jeg tror også helt almindelig akrylmaling/hobbymaling er fint.. Bare det får god tørretid... 

Anmeld

25. oktober 2011

Camulla

AnneBJ skriver:

Jeg har lyst til at give Felix' bedsteforældre (og evt. oldeforældre) en lille, men PERSONLIG, julegave. Han er næsten 7 mdr nu her. Der er 3 sæt bedster, og 3 sæt older, så altså ikke noget til 100,- pr. gave - en 50'er er mere rimelig prisklasse (har du en helt formidabel ide, så bring it on, trods prisen)

Jeg tænker håndaftryk på noget, eller i den stil, men helt ærligt: gider bedsteforældre have det? Og gider de have det "hver gang" der så kommer et barne/oldebarn mere (af dem vi leverer altså)

Så, gerne noget brugbart, eller i hvert fald kønt at se på til rimelige penge, og evt. med Felix' egen deltagelse (hånd- eller fodaftryk, maling, whatever..)

Disse har vi lavet til oldemors og fars fødselsdag og vil lave dem til jul igen. Vi er så glade for dem selv, de er anvendelige i hvert fald!

Synes bare ikke de var så dyre da jeg købte dem... Hmm... Måske det var fra et andet sted? 

http://www.cchobby.dk/Pages/Search.aspx?search=bordsk%C3%A5ner

Anmeld

25. oktober 2011

Camulla

Camulla skriver:

Disse har vi lavet til oldemors og fars fødselsdag og vil lave dem til jul igen. Vi er så glade for dem selv, de er anvendelige i hvert fald!

Synes bare ikke de var så dyre da jeg købte dem... Hmm... Måske det var fra et andet sted? 

Min søn tegnede dog selv på dem, kan jeres nok ikke endnu egentlig... Hmm, så er det jo en dårlig ide  

Anmeld

25. oktober 2011

Lilje82

Her tænker jeg at vi får lavet en årskalender til bedsteforældrene, med billeder af Noah!!

Anmeld

25. oktober 2011

sabrina89

I Ikea kan man få nogle billige grydelapper (dem fik vi af min nevø) Hvor de havde lavet hånd og fodaftryk på

Anmeld

25. oktober 2011

Pige2009

Karo skriver:

Jeg har ikke lavet dem endnu (dette er et billede fra nettet) men mon ikke almindelig fingermaling sidder fast

Hi hi Jeg tænker bare, at det måske er for tyndt til at klæbe ordentligt fast...

Anmeld

25. oktober 2011

Camulla

Camulla skriver:

Ha ha, nårh, der er 10 i... Troede det var pr. styk. Så er det jo ikke galt  

Anmeld

25. oktober 2011

Pige2009

AnneBJ skriver:

Jeg tror også helt almindelig akrylmaling/hobbymaling er fint.. Bare det får god tørretid... 

Men er acrylmaling ikke potentilet skadeligt? Indeholder det ikke nogle dårlige stoffer - allergifremkaldende for små poder?

Anmeld

25. oktober 2011

Pige2009

Camulla skriver:

Smart!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.