Julegave fra baby

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. oktober 2011

AnneBJ

Maja84 skriver:

Vi har før givet bedsteforældrebogen, men var ikke dte store hit, fordi det krævede så meget arbejde, til gengæld, var det et mega hit med en julekugle/julehjerte fra julerosen, hvor der stod farmor/mormor osv på. hver bedsteforældre fik en, samt olderne, og var et mega hit, de fik dem dog, sidste jul, da jeg stadig var gravid, og fik sammen med et lille digt, hvor der stod noget i stil med at den lille i maven glædede sig til at møde dem, kan ikke huske verset

http://www.julerosen.dk/shop/frontpage.html

julekugle med personlig tekst/ fra 59 kr og kugler med navn og dato eller hjerte med navn 89. man kan selv vælge farve og synes de er rigtig søde, jeg vil gerne give min søn en kugle med navn og fødselsdato på, her til jul, og dne lille ny, skal selvfølgelig også have sådan en, til hans/hendes første jul næste år

ellers en fin ramme, med fod eller håndaftryk, i maling eller på et lærred, er også en mulighed

Ved ikke hvad de koster, kan ikke huske det, men vi gav svigerfar en personlig kalender fra vistaprint, til hans fødselsdag, med billeder af vores søn, og det blev et stort hit

De der julekugler er også en genial ide!! 

Vi har også givet bedsteforældrebogen, og de blev ikke super begejstrede... 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. oktober 2011

Kløver

AnneBJ skriver:

De der julekugler er også en genial ide!! 

Vi har også givet bedsteforældrebogen, og de blev ikke super begejstrede... 

samme her ang bogen, tror netop det var alt arbejdet med at udfylde som gjorde det var knap så spændende

Anmeld

25. oktober 2011

sabrina89

AnneBJ skriver:

Øj det var faktisk en god ide... Sådan nogle stofnogle? Måske med tekstilmaling på.... 

Ja de er af stof. Tror at det er tekstilmaling for de kan holde det at komme i vaskemaskinen. Så de er praktiske også vi har brugt vores meget

Anmeld

25. oktober 2011

Hasselnødden

Karo skriver:

Jeg overvejer at lave denne til bedsteforældrene i år. Jeg plejer normalt ikke at lave gaver fra børnene, men tænker at denne kunne være lidt sjov. Og når de ikke gider den mere, så er det okay, at smide den ud.

Super fed ide, den låner jeg

Anmeld

25. oktober 2011

GitteC78

I dag var jeg i Bilka og fandt en kalender (lav selv kalender) til 28 kr. for 2012. Sidste år lavede vi en til vores forældre og bedsteforældre med billeder af vores lille basse.... En gave ide som hele familien blev glad for

Anmeld

25. oktober 2011

TbCp

Vil du ikke forklare lidt nærmere om det aftryk! Var det i 3D eller "bare" en plade - hvis du forstår hvad jeg mener? Det er nemlig en rigtig god ide!

Den her gik lidt i stykker, men det er den eneste jeg lige har billede af..
Håber du kan se hvad jeg mener

Anmeld

25. oktober 2011

AnneBJ

sabrina89 skriver:

Ja de er af stof. Tror at det er tekstilmaling for de kan holde det at komme i vaskemaskinen. Så de er praktiske også vi har brugt vores meget

Tak for svar, ideen er helt sikkert gemt!

Anmeld

25. oktober 2011

AnneBJ

GitteC78 skriver:

I dag var jeg i Bilka og fandt en kalender (lav selv kalender) til 28 kr. for 2012. Sidste år lavede vi en til vores forældre og bedsteforældre med billeder af vores lille basse.... En gave ide som hele familien blev glad for

Det er også en rigtig god ide, ved bare at nogle af de andre børnebørn giver det, og så er det jo knapt så sjovt.. Men tak for forslaget!

Anmeld

25. oktober 2011

AnneBJ

TbCp skriver:

Den her gik lidt i stykker, men det er den eneste jeg lige har billede af..
Håber du kan se hvad jeg mener

Jep jeg kan sagtens se meningen. Det er altså også rigtig fint! Er det bare almindelig modellervoks, og gips blandet med vand som er hældt i "formen"?

Anmeld

25. oktober 2011

TbCp

AnneBJ skriver:

Jep jeg kan sagtens se meningen. Det er altså også rigtig fint! Er det bare almindelig modellervoks, og gips blandet med vand som er hældt i "formen"?

Jeg brugte trylledej til at lave aftrykket, synes det var nemmere at arbejde med så hånden ikke hang for meget fast i det.
Havde lavet det i en skål med film i for at få en form..
Og så er der hældt gips i, ja det der pulver der skal røres op med vand.
Nogle af de andre jeg lavede blev noget bedre, men har bare kun billede af den ene her.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.