Julegave fra baby

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. oktober 2011

MelikkazMoar

K&S skriver:

Vi gav bedsteforældrene denne collage af Antons første måneder i julegave, han er født den 3. august

Den var et STORT HIT, så successen bliver gentaget i år - nu med et billede fra hver måned i året 2011

HOV, der mangler altså lidt af billedet, tryk på det så kan du se det hele

ja, hvordan 'leverede' i det til dem?

printet og i ramme eller hvordan .. synes ideen er for fed !

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. oktober 2011

K&S

AnneBJ skriver:

Ej den er fin. Fik I den så fremkaldt og i ramme eller hvordan?

Vi har en rigtig god fotoprinter, så vi printede selv og købte sorte A4 rammer i IKEA :-)

Anmeld

25. oktober 2011

K&S

MelikkazMoar skriver:

ja, hvordan 'leverede' i det til dem?

printet og i ramme eller hvordan .. synes ideen er for fed !

Jeps, printet og i sort A4 ramme fra IKEA :-)

Anmeld

25. oktober 2011

MelikkazMoar

K&S skriver:

Jeps, printet og i sort A4 ramme fra IKEA :-)

Super ..
Taak

Anmeld

25. oktober 2011

K&S

MelikkazMoar skriver:

Super ..
Taak

:-)

Anmeld

26. oktober 2011

Klumpe-dumpe

AnneBJ skriver:

Det er nogle rigtig god ideer, tak alle sammen! Håber et fællessvar er ok

Flere ideer er stadig velkomne! 

Hej hej :)

jaaa jeg har IKKE læst hele tråden igennem, så bær over med mig hvis ideen er kommet op ;)

Jeg har tænkt mig at lave et forklæde, eller M har tænkt sig at lave et forklæde til mormor, altså jeg købe et forklæde og så får hun ellers frie hænder til at kratte maling på det. -Det kan også gøres på grillhandsker og eller gryderlapper.... det kan de jo altid bruge også når der kommer flere bebeser...

og kan evt, lave hånd/fod aftryk med det på viskestykker, - grydelapper - forklæde - grillhandsker...

Anmeld

26. oktober 2011

AnneBJ

Lille fe skriver:

Hej hej

jaaa jeg har IKKE læst hele tråden igennem, så bær over med mig hvis ideen er kommet op

Jeg har tænkt mig at lave et forklæde, eller M har tænkt sig at lave et forklæde til mormor, altså jeg købe et forklæde og så får hun ellers frie hænder til at kratte maling på det. -Det kan også gøres på grillhandsker og eller gryderlapper.... det kan de jo altid bruge også når der kommer flere bebeser...

og kan evt, lave hånd/fod aftryk med det på viskestykker, - grydelapper - forklæde - grillhandsker...

Lignende ideer er kommet, men det gør dem ikke mindre gode! Dog tror jeg jeg gemmer disse med "Felix-aktivitet" til han er lidt større og forstår hvad der foregår... 

Tak for input! 

Anmeld

26. oktober 2011

Fru.Mäes <3

Min plan er - i Føtex har de en kalender til 30 kr. hvor man så selv putter billeder i Så sådan en får Mormor og Morfar

Anmeld

26. oktober 2011

Maja88

nu er prinsessens dagplejemor herinde, men har fundet en super ide, synes jeg selv.. men skriv privat hvis i vil vide det

Anmeld

26. oktober 2011

Mor-til-asta-09

benjamins'mor skriver:

Vi køber til bedsteforældrene fra Benjamin, en kop til hver hvor der eks. står ''verdens bedste bedstemor'' eller ''verdens sødeste bedstefar''.

det gjorde vi også det første år.. også var der også billede på 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.