Julegave fra baby

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. oktober 2011

TbCp

Liva giver også gave hvert år...
Jeg har bla. lavet gipsafstøbning af en hånd og en fod. Lavet aftrykket i trylledej og derefter hældt gips i, så aftrykket ligesom står ud af billedet.
De har fået en lille foto bog, det var så da Liva var 2 år, så fra nyfødt til 2 år.
De har fået et indkøbsnet med et billede af Liva + magnet til køleskabet eller lign. også med foto af hende på.

Bilkas fotoservice har mange gode ideer...

Eller hvad med grydelapper, forklæde, viskestykker eller lign. med håndaftryk

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. oktober 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

AnneBJ skriver:

Det er en rigtig fin ide! Men! De har fået billeder i sommers, 2 hver i hver sin ramme. Det er ikke deres eneste barnebarn og de tager selv rigtig mange billeder, så derfor tænker jeg at det ikke er så "brugbar" en ting for netop dem... 

Havde det været en så lille bitte som Jeres, havde jeg nok gjort det samme! Og btw, hvor er det VILDT at der er en måned til din termin??! Shit mand, du er jo lige blevet gravid?! 

Ja ok, det kan jeg godt se. Hm... jeg tænker! 

Det er SÅ vildt. Kan mærke på kroppen at baby gør klar til ankomst. Det jo helt vildt, at jeg lige om lidt har en lille bebs i armene, og ikke i maven .

Det er en helt fantastisk og meget intens tid for os, og vi nyyyyyder det i fulde drag! 

Anmeld

25. oktober 2011

AnneBJ

Camulla skriver:

Min søn tegnede dog selv på dem, kan jeres nok ikke endnu egentlig... Hmm, så er det jo en dårlig ide  

Haha... Ideen er rigtig god, men nok først om et par år.. 

Anmeld

25. oktober 2011

AnneBJ

Lilje82 skriver:

Her tænker jeg at vi får lavet en årskalender til bedsteforældrene, med billeder af Noah!!

Det har jeg også tænkt, men alle hold bedsteforældre modtager det med/af andre børnebørn... 

Anmeld

25. oktober 2011

AnneBJ

sabrina89 skriver:

I Ikea kan man få nogle billige grydelapper (dem fik vi af min nevø) Hvor de havde lavet hånd og fodaftryk på

Øj det var faktisk en god ide... Sådan nogle stofnogle? Måske med tekstilmaling på.... 

Anmeld

25. oktober 2011

AnneBJ

Baagøe skriver:

Men er acrylmaling ikke potentilet skadeligt? Indeholder det ikke nogle dårlige stoffer - allergifremkaldende for små poder?

Aaaaner det ikke

Jeg har brugt alm. hobbymaling til hånd- og fodaftryk da han var mindre, men aner altså ikke hvad der er i... 

Anmeld

25. oktober 2011

AnneBJ

TbCp skriver:

Liva giver også gave hvert år...
Jeg har bla. lavet gipsafstøbning af en hånd og en fod. Lavet aftrykket i trylledej og derefter hældt gips i, så aftrykket ligesom står ud af billedet.
De har fået en lille foto bog, det var så da Liva var 2 år, så fra nyfødt til 2 år.
De har fået et indkøbsnet med et billede af Liva + magnet til køleskabet eller lign. også med foto af hende på.

Bilkas fotoservice har mange gode ideer...

Eller hvad med grydelapper, forklæde, viskestykker eller lign. med håndaftryk

Vil du ikke forklare lidt nærmere om det aftryk! Var det i 3D eller "bare" en plade - hvis du forstår hvad jeg mener? Det er nemlig en rigtig god ide!

Anmeld

25. oktober 2011

AnneBJ

- skriver:

Hvad med at købe bordskånere og smid et hånd og fodaftryk p å?

De kommer altid på bordet når der er mad og er brugbart og ikke noget der bare skal hænges op/stilles frem

Jo det er faktisk en ret god ide, som jeg er blevet lidt lun på! Jeg skal i Ikea inden længe, så vil jeg lige se hvad de har.. 

Anmeld

25. oktober 2011

Levi&LilysMor

benjamins'mor skriver:

Vi køber til bedsteforældrene fra Benjamin, en kop til hver hvor der eks. står ''verdens bedste bedstemor'' eller ''verdens sødeste bedstefar''.

det var da en fin ide til gave

Anmeld

25. oktober 2011

Kløver

AnneBJ skriver:

Jeg har lyst til at give Felix' bedsteforældre (og evt. oldeforældre) en lille, men PERSONLIG, julegave. Han er næsten 7 mdr nu her. Der er 3 sæt bedster, og 3 sæt older, så altså ikke noget til 100,- pr. gave - en 50'er er mere rimelig prisklasse (har du en helt formidabel ide, så bring it on, trods prisen)

Jeg tænker håndaftryk på noget, eller i den stil, men helt ærligt: gider bedsteforældre have det? Og gider de have det "hver gang" der så kommer et barne/oldebarn mere (af dem vi leverer altså)

Så, gerne noget brugbart, eller i hvert fald kønt at se på til rimelige penge, og evt. med Felix' egen deltagelse (hånd- eller fodaftryk, maling, whatever..)

Vi har før givet bedsteforældrebogen, men var ikke dte store hit, fordi det krævede så meget arbejde, til gengæld, var det et mega hit med en julekugle/julehjerte fra julerosen, hvor der stod farmor/mormor osv på. hver bedsteforældre fik en, samt olderne, og var et mega hit, de fik dem dog, sidste jul, da jeg stadig var gravid, og fik sammen med et lille digt, hvor der stod noget i stil med at den lille i maven glædede sig til at møde dem, kan ikke huske verset

http://www.julerosen.dk/shop/frontpage.html

julekugle med personlig tekst/ fra 59 kr og kugler med navn og dato eller hjerte med navn 89. man kan selv vælge farve og synes de er rigtig søde, jeg vil gerne give min søn en kugle med navn og fødselsdato på, her til jul, og dne lille ny, skal selvfølgelig også have sådan en, til hans/hendes første jul næste år

ellers en fin ramme, med fod eller håndaftryk, i maling eller på et lærred, er også en mulighed

Ved ikke hvad de koster, kan ikke huske det, men vi gav svigerfar en personlig kalender fra vistaprint, til hans fødselsdag, med billeder af vores søn, og det blev et stort hit

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.