AnneBJ skriver:
Jeg har lyst til at give Felix' bedsteforældre (og evt. oldeforældre) en lille, men PERSONLIG, julegave. Han er næsten 7 mdr nu her. Der er 3 sæt bedster, og 3 sæt older, så altså ikke noget til 100,- pr. gave - en 50'er er mere rimelig prisklasse (har du en helt formidabel ide, så bring it on, trods prisen)
Jeg tænker håndaftryk på noget, eller i den stil, men helt ærligt: gider bedsteforældre have det? Og gider de have det "hver gang" der så kommer et barne/oldebarn mere (af dem vi leverer altså)
Så, gerne noget brugbart, eller i hvert fald kønt at se på
til rimelige penge, og evt. med Felix' egen deltagelse (hånd- eller fodaftryk, maling, whatever..)
Vi har før givet bedsteforældrebogen, men var ikke dte store hit, fordi det krævede så meget arbejde, til gengæld, var det et mega hit med en julekugle/julehjerte fra julerosen, hvor der stod farmor/mormor osv på. hver bedsteforældre fik en, samt olderne, og var et mega hit, de fik dem dog, sidste jul, da jeg stadig var gravid, og fik sammen med et lille digt, hvor der stod noget i stil med at den lille i maven glædede sig til at møde dem, kan ikke huske verset 
http://www.julerosen.dk/shop/frontpage.html
julekugle med personlig tekst/ fra 59 kr og kugler med navn og dato eller hjerte med navn 89. man kan selv vælge farve og synes de er rigtig søde, jeg vil gerne give min søn en kugle med navn og fødselsdato på, her til jul, og dne lille ny, skal selvfølgelig også have sådan en, til hans/hendes første jul næste år 
ellers en fin ramme, med fod eller håndaftryk, i maling eller på et lærred, er også en mulighed 
Ved ikke hvad de koster, kan ikke huske det, men vi gav svigerfar en personlig kalender fra vistaprint, til hans fødselsdag, med billeder af vores søn, og det blev et stort hit