Julegave fra baby

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20.101 visninger
63 svar
0 synes godt om
25. oktober 2011

AnneBJ

Jeg har lyst til at give Felix' bedsteforældre (og evt. oldeforældre) en lille, men PERSONLIG, julegave. Han er næsten 7 mdr nu her. Der er 3 sæt bedster, og 3 sæt older, så altså ikke noget til 100,- pr. gave - en 50'er er mere rimelig prisklasse (har du en helt formidabel ide, så bring it on, trods prisen)

Jeg tænker håndaftryk på noget, eller i den stil, men helt ærligt: gider bedsteforældre have det? Og gider de have det "hver gang" der så kommer et barne/oldebarn mere (af dem vi leverer altså)

Så, gerne noget brugbart, eller i hvert fald kønt at se på til rimelige penge, og evt. med Felix' egen deltagelse (hånd- eller fodaftryk, maling, whatever..)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. oktober 2011

Benjamins'mor

Vi køber til bedsteforældrene fra Benjamin, en kop til hver hvor der eks. står ''verdens bedste bedstemor'' eller ''verdens sødeste bedstefar''.

Anmeld

25. oktober 2011

maria87

AnneBJ skriver:

Jeg har lyst til at give Felix' bedsteforældre (og evt. oldeforældre) en lille, men PERSONLIG, julegave. Han er næsten 7 mdr nu her. Der er 3 sæt bedster, og 3 sæt older, så altså ikke noget til 100,- pr. gave - en 50'er er mere rimelig prisklasse (har du en helt formidabel ide, så bring it on, trods prisen)

Jeg tænker håndaftryk på noget, eller i den stil, men helt ærligt: gider bedsteforældre have det? Og gider de have det "hver gang" der så kommer et barne/oldebarn mere (af dem vi leverer altså)

Så, gerne noget brugbart, eller i hvert fald kønt at se på til rimelige penge, og evt. med Felix' egen deltagelse (hånd- eller fodaftryk, maling, whatever..)

hvad med nogle små fotoalbums. og så forsiden og bagsiden kunne der være aftryk af den lilles hænder og på bagsiden fødderne... 

Anmeld

25. oktober 2011

Karo

Jeg overvejer at lave denne til bedsteforældrene i år. Jeg plejer normalt ikke at lave gaver fra børnene, men tænker at denne kunne være lidt sjov. Og når de ikke gider den mere, så er det okay, at smide den ud.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

25. oktober 2011

_-Kathrine-_

Karo skriver:

Jeg overvejer at lave denne til bedsteforældrene i år. Jeg plejer normalt ikke at lave gaver fra børnene, men tænker at denne kunne være lidt sjov. Og når de ikke gider den mere, så er det okay, at smide den ud.

Det er virkelig også fedt fundet på :-) den ide stjæler jeg lige

Anmeld

25. oktober 2011

Benjamins'mor

Man kan jo også få en kaffekop med et billede af baby på, til dem som drikker kaffe.

Eller male et læred og lave hånd og fod aftryk derpå bagefter.

Eller hånd/fod aftryk i gips og så male det, og evt. skrive dato på for hvornår det er lavet.

Anmeld

25. oktober 2011

AnneBJ

Det er nogle rigtig god ideer, tak alle sammen! Håber et fællessvar er ok

Flere ideer er stadig velkomne! 

Anmeld

25. oktober 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

AnneBJ skriver:

Et foto af banditten i ramme? Det er vist vores plan umiddelbart her hjemme. Den bette er helt ny til Jul i år, så det er begrænset hvad vi kan give fra den lille. Så et foto i en fin ramme regner jeg med bliver sagen her.  

Anmeld

25. oktober 2011

Pige2009

Karo skriver:

Genialt! Hvilken slags maling bruger du, så trykket kan sidde fast?

Anmeld

25. oktober 2011

Karo

Baagøe skriver:

Genialt! Hvilken slags maling bruger du, så trykket kan sidde fast?

Jeg har ikke lavet dem endnu (dette er et billede fra nettet) men mon ikke almindelig fingermaling sidder fast

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.