Lotte90 skriver:
Skøn, skøn, skøn historie
Dejligt at høre sådan nogle!
Men hvad er det egentlig for noget med kosten? Altså min gynækolog har ikke nævnt noget overfor mig med hensyn til kost. 
Min gynekolog nævnte heller ikke noget om kosten. Jeg læste om det, da jeg søgte information om PCO, læste at ikke alle læger mener, at det er nødvendig at lægge kosten om, men det virker altså for mig.
Det går ud på mad der påvirker blodsukkeret alt for meget, altså undgå hurtige kulhydrater.
Første gang brugte jeg bogen 'Lev fedt-bliv slank året runt' af Niels Ehler, samt en anden bog, som jeg desværre ikke husker hvad hedder.
Anden gang lånte jeg 'spis dig gravid' på biblioteket samt brugte 'Lev fedt-bliv slank året runt', den kan også lånes på biblioteket.
Tanken om at lægge kosten om, kan virke uoverskuelig. Men det behøver ikke at være så slemt. Udover at bruge opskrifterne fra bogen, lavede jeg bare små ændringer i vores normale mad, f.eks brugte fløde til sauce i stedet for jævne med mel. Lavede kartofler, ris og pasta til mand og søn, og så tilbehør fra ovennævnte bøger til mig, kæresten kunne også lide det, så han spiste det også. De har også forslag til, hvad man kan spise, hvis man trænger til noget sødt. Jeg tillod mig at spise lidt kage hvis jeg var til fødselsdag el lign 2. gang. 1. gang var jeg helt fanatisk, og spiste ikke noget af det forbudte.
Så at du var normal vægtig, jeg var undervægtig første dag, og normalvægtig anden gang. Så det er ikke bare hvis man er overvægtig, at det kan betale sig at lægge kosten om. Du må endelig spørge hvis du har flere spørgsmål