AnnaKJ skriver:
Nu siger du at det også handler om at formulere sig godt - men hvad så med dem som ikke er gode til det? Skal de så bare acceptere at de ikke får nogle svar, fordi at folk finder det uinteressant? 
Altså selvom man måske ikke er stjerne i at formulere sig som Frøken J, så skal man da stadig have ret til et svar, frem for at blive ignoreret? 
Frøken J - intet negativt!
Dejligt du spørger, så jeg også kan forklare mig :-)
Jeg synes bare det virker som om nogen bare laver mange indlæg om dagen, bare for at lave nogen. JEG holder meget af at læse, så jeg læser mest de indlæg der fanger mig.
Det er ikke fordi jeg har noget imod folk der ikke er så gode til at formulere sig, eller synes de ikke har krav på svar.
Men jeg har bare en tendens til at følge dem mere. Da jeg har nemmere ved at danne mig en billede af dem.
Du er en af dem jeg følger, og det er måske fordi jeg har læst ting om din datter, og jeg føler du har en historie. Altså du har givet meget af dit liv og personlighed herinde. Så du har fanget mig, og jeg trykker på dine indlæg, hvis jeg ser du har skrevet dem. Så derfor vælger jeg måske lige nogle andre fra, hvis jeg ikke "kender" deres profil. :-)
Og jeg svarer tit hvis jeg har noget at sige, men jeg giver altså ikke et "kram" herinde, hvis jeg aldrig har set deres profil herinde før. Lidt ligesom i virkeligheden. Du krammer heller ikke en person, som du ikke aner noget om :-)
Håber du forstår. (Jeg er ikke selv vildt velformulerende)
Anmeld