Muhmi skriver:
Enig enig enig! Silas var godt nok ikke verdenens største baby, men 3224gr og 54 cm er vist egentlig meget fint og jeg gik til termin!
Efter vi er holdt op med at ryge indenfor herhjemme, hvilket vi gjorde tre uger før Silas blev født, (Grundet tapet overalt som var helt nyt, nye gardiner, nyt gulvtæppe, og nymalet over det hele) er min mor og stedfar også begyndt at ryge udenfor hjemme hos dem... De lagde nemlig mærke til hvilken dejlig ikke-ryger duft der var i vores hjem...
Men dermed sagt så mener jeg bestemt ikke at man kan gøre det ulovligt for voksne mennesker at ryge når de er gravide... Så skal der simpelthen deles dagbøder ud eller hvad? Hvad så med dem der drikker lidt eller meget... Hvad med dem der stadig har make-up på mens de er gravide og hvad med dem der bor i KBH må de slet ikke få børn mens de bor dér?? Ja undskyld mig, men der er sku mange ting man udsætter sine børn for efterhånden og vi kan ikke sætte politiet på overarebjde fordi der er nogle fanatiske ikke-rygere......
Øh undskyld mig.. Er virkelig i chok!
Er man fanatisk ikke-ryger fordi man synes det er grotesk, at folk er villige til at udsætte deres foster for disse lidelser?
Og ja, dit barn har HELDIGVIS ikke taget skade af det, men det kunne han have gjort. Og jeg tror ikke ligefrem dit foster har haft det specielt sjovt, hvis du læser hvad det går igennem..
Jeg tænker da heller ikke de skal i fængsel eller have bøder, men at de skal tvinges i behandling for deres misbrug. Og JA, det er svært at stoppe med at ryge, men det er sgu ikke umuligt, hvis man tager imod den hjælp man kan få.
Og lige for at understrege det: Jeg er SIKKER på I elsker jeres børn ligeså meget som alle andre
Anmeld