Ååårh - nogle der har en idé om hvad det kan være? :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. oktober 2011

M&M's Mor

Godt i kom afsted... 

Min første tanke var også blindtarmsbetændelse så var i blevet fejet af igen ville jeg sige til jer at i skulle blive ved at ringe indtil de ville se jer eller bare køre til skadestuen med ham men er rigtig glad for at læse i er blevet indlagt selvom det ikke er noget rart at skal igennem men prinsen får heldigvis den hjælp han skal have nu...

De varmeste tanker og  herfra...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. oktober 2011

lulini

De er ved at gøre klar til operationen nu  iih hvor kan jeg altså ikke lide det - er lidt en pivskid når det kommer til sådan noget med mine børn

Anmeld

23. oktober 2011

muzen

lulini skriver:

De er ved at gøre klar til operationen nu  iih hvor kan jeg altså ikke lide det - er lidt en pivskid når det kommer til sådan noget med mine børn

puha. hvor var det godt i kom afsted.

og rigtig god bedring med ham.

Anmeld

23. oktober 2011

lulini

muzen skriver:

puha. hvor var det godt i kom afsted.

og rigtig god bedring med ham.

Ja bestemt,

Tusind tak

Anmeld

23. oktober 2011

muzen

lulini skriver:

Ja bestemt,

Tusind tak

håber du holder os underrrettet med hvad de finde ud af med din lille dreng

Anmeld

23. oktober 2011

lulini

muzen skriver:

håber du holder os underrrettet med hvad de finde ud af med din lille dreng

Det gør jeg helt bestemt - nu skal jeg bare ha tiden til at gå indtil jeg får lov til at se ham igen :-)

Anmeld

23. oktober 2011

Hansen97

lulini skriver:

Det gør jeg helt bestemt - nu skal jeg bare ha tiden til at gå indtil jeg får lov til at se ham igen :-)

Man skal altså bare stole på sine instinkter og ikke lægerne...

Håber det bedste for jer..

Kan huske da jeg skulle lægge min dreng i narkose pga brækket arm.. Puha en oplevelse.. Og han var 5...

Anmeld

23. oktober 2011

lulini

er der nogen der har en idé om hvor lang tid det vil tage? :-S
 - altså selve operationen med fjernelse af blindtarmen tager en halv til en hel time, men det der med at skylde bughinden ..?

Anmeld

23. oktober 2011

Hansen97

lulini skriver:

er der nogen der har en idé om hvor lang tid det vil tage? :-S
 - altså selve operationen med fjernelse af blindtarmen tager en halv til en hel time, men det der med at skylde bughinden ..?

Ingen ide desværre... Er der ikke en sygeplejerske du kan spørge?

Anmeld

24. oktober 2011

lulini

Hansen97 skriver:

Man skal altså bare stole på sine instinkter og ikke lægerne...

Håber det bedste for jer..

Kan huske da jeg skulle lægge min dreng i narkose pga brækket arm.. Puha en oplevelse.. Og han var 5...

Puha - det har ikke været rart, vi havde Luca i fuld narkose da han var 6 pga. forhudsforsnævring - det var jeg heller ikke helt tryg ved... og min kæreste var slet ikke.. gad vide hvorfor mon  hehe.

Men det blev ikke bedre af at vi nogle uger efter måtte ligge ham i narkose igen fordi de havde lavet en eller anden fejl med urinrøret så han havde problemer med at tisse

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.