Ååårh - nogle der har en idé om hvad det kan være? :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8.778 visninger
81 svar
0 synes godt om
23. oktober 2011

lulini

Min søn på snart 2½ år græder helt vildt, han kan simpelthen ikke trøstes og han klager hele tiden over smerter og peger på maven, han peger også på hovedet nu men det er kommet de sidste 10 min.

Han har feber 38,5 for en halv time siden men den svinger lidt

Vi har ringet til vagtlægen men han vil ikke se os pga. feberen - men jeg forstår det bare ikke... for det ligner ellers ikke Nicolai at være så ked af det - vi har ikke engang kunne få ham til at spise aftensmad

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. oktober 2011

K&S

lulini skriver:

Min søn på snart 2½ år græder helt vildt, han kan simpelthen ikke trøstes og han klager hele tiden over smerter og peger på maven, han peger også på hovedet nu men det er kommet de sidste 10 min.

Han har feber 38,5 for en halv time siden men den svinger lidt

Vi har ringet til vagtlægen men han vil ikke se os pga. feberen - men jeg forstår det bare ikke... for det ligner ellers ikke Nicolai at være så ked af det - vi har ikke engang kunne få ham til at spise aftensmad

Vil lægen ikke se jer, fordi feberen er for lav?

Jeg er en af "de der" personer, som ALDRIG har feber, men læger forstår bare ikke, at man altså godt kan være syg, selvom man ikke har feber  så havde det været mit barn, så havde jeg ringet igen og sagt at feberen var steget - det er ikke altid man "kun" kan gå ud fra feberen, du kender trods alt dit barn bedst og ved når han ikke er som han plejer

(P.S. jeg har lige haft halsbetændelse, der krævede penicillin, UDEN feber)

Anmeld

23. oktober 2011

lulini

K&S skriver:

Vil lægen ikke se jer, fordi feberen er for lav?

Jeg er en af "de der" personer, som ALDRIG har feber, men læger forstår bare ikke, at man altså godt kan være syg, selvom man ikke har feber  så havde det været mit barn, så havde jeg ringet igen og sagt at feberen var steget - det er ikke altid man "kun" kan gå ud fra feberen, du kender trods alt dit barn bedst og ved når han ikke er som han plejer

(P.S. jeg har lige haft halsbetændelse, der krævede penicillin, UDEN feber)

Han sagde at det nok bare var feberen der gjorde det  det er meget fint hr. læge - men hvad H*LVEDE har det med smerter i maven at gøre

Anmeld

23. oktober 2011

K&S

lulini skriver:

Han sagde at det nok bare var feberen der gjorde det  det er meget fint hr. læge - men hvad H*LVEDE har det med smerter i maven at gøre

Feberen skulle gøre hvad? Give ham ondt i maven? Det lyder da som en mærkelig besked

Anmeld

23. oktober 2011

lulini

K&S skriver:

Feberen skulle gøre hvad? Give ham ondt i maven? Det lyder da som en mærkelig besked

Nej - det med mavesmerterne tror jeg slet ikke han registrerede - feberen skulle gøre så han græd og så han ikke havde lyst til at spise...

Anmeld

23. oktober 2011

Nettemor

Kan det være tænder? Eller har han fået dem de for omkring de 2 år?

Anmeld

23. oktober 2011

K&S

lulini skriver:

Nej - det med mavesmerterne tror jeg slet ikke han registrerede - feberen skulle gøre så han græd og så han ikke havde lyst til at spise...

Feberen kan jo godt gøre ham pylret/ked af det og give manglende lyst til mad - det vigtigste er bare at han får rigeligt at drikke

Men hvis du er usikker, så ring igen og fortæl om mavesmerterne - du kan jo være heldig at få fat i en anden læge

Anmeld

23. oktober 2011

merethe

Profilbillede for merethe

Du ringer bare indtil lægevagten igen og fortæller ham igen igen hvordan hans smerter er. og sig så at du vil have ham tjekket.

Anmeld

23. oktober 2011

Klumpe-dumpe

lulini skriver:

jeg vil bestemt ringe igen, og så må du brøle som en løvemor, -og ja nærmest forlange at få ham tjekket, hvis du følger dig utryg over hvad der kan være på fære med dit guld.

God bedring til pusling.

Anmeld

23. oktober 2011

lulini

K&S skriver:

Feberen kan jo godt gøre ham pylret/ked af det og give manglende lyst til mad - det vigtigste er bare at han får rigeligt at drikke

Men hvis du er usikker, så ring igen og fortæl om mavesmerterne - du kan jo være heldig at få fat i en anden læge

Jamen vel ikke så ekstremt at det er fuldstændigt umuligt at trøste ham og så han nærmest bare ligger og brøler! har aldrig nogensinde hørt ham græde så "voldsomt" før - ligger man ham ned krøller han sig også bare fuldstændig sammen og græder endnu højere.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.