Ååårh - nogle der har en idé om hvad det kan være? :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. oktober 2011

Valle81

lulini skriver:

Vi er på vej derind - mistanke om blindtarmsbetændelse  jeg kan ikke klare tanken om at han muligvis skal opereres

Ahh bette pus, håber at det ikke er det

Giv endelig update.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. oktober 2011

lulini

Valle81 skriver:

Ahh bette pus, håber at det ikke er det

Giv endelig update.

Det håber jeg godt nok heller ikke  

- det skal jeg nok så snart jeg ved noget

Anmeld

23. oktober 2011

Mor til Frederic og Freya

lulini skriver:

Vi er på vej derind - mistanke om blindtarmsbetændelse  jeg kan ikke klare tanken om at han muligvis skal opereres

det er altid hårdt hvis han skal under op. Men ved at de ret hurtigt kan tjekke om det er blindtarm eller ej og så bliver i sendt videre.

Men kan godt huske det, vi opleved noget lign da han var 5 uger gammel og vi blev bedt om selv at køre på børne afd -da vi ville være der hurtigere end falck. Vi lagde ham på op bordet efter 2 timer og så ham først små 6 timer senere. Men det var en halt anden operation.

Ønsker jer held og lykke, og god bedring med ham. Håber på en update...

Anmeld

23. oktober 2011

Valle81

lulini skriver:

Det håber jeg godt nok heller ikke  

- det skal jeg nok så snart jeg ved noget

Jeg håber virkelig bare han har en kæmpe prut på tværs

Sender alle mine varmeste tanker til jer

Anmeld

23. oktober 2011

muzen

jeg er også en af dem der ikke får feber, eller jo det gør jeg når jeg får pencelinen.

jeg syntes altså det kunne lyde som om din søn har ondt i ørene, og at han har svært ved at lokaliser det.

måske han har også ondt i maven, men mon ikke det er pga sult?

jeg ville også ringe til VL igen og sige at feberen er steget igen og at den liller på 39,5. så kan de da kun tage jer seriøst

Anmeld

23. oktober 2011

K&S

lulini skriver:

Håber de finder ud af hvad det er

God bedring med lillemanden

Anmeld

23. oktober 2011

lulini

muzen skriver:

jeg er også en af dem der ikke får feber, eller jo det gør jeg når jeg får pencelinen.

jeg syntes altså det kunne lyde som om din søn har ondt i ørene, og at han har svært ved at lokaliser det.

måske han har også ondt i maven, men mon ikke det er pga sult?

jeg ville også ringe til VL igen og sige at feberen er steget igen og at den liller på 39,5. så kan de da kun tage jer seriøst

vi har haft ringet og lægen vel pludseligt godt se os da det højest sandsynligt er blindtarmen

Anmeld

23. oktober 2011

mth1987

K&S skriver:

Vil lægen ikke se jer, fordi feberen er for lav?

Jeg er en af "de der" personer, som ALDRIG har feber, men læger forstår bare ikke, at man altså godt kan være syg, selvom man ikke har feber  så havde det været mit barn, så havde jeg ringet igen og sagt at feberen var steget - det er ikke altid man "kun" kan gå ud fra feberen, du kender trods alt dit barn bedst og ved når han ikke er som han plejer

(P.S. jeg har lige haft halsbetændelse, der krævede penicillin, UDEN feber)

Lige et side spor. Jeg får heller aldrig feber men kan stadig være monster syg og det er svært at forklare lægerne når det eneste de går ud fra er feberen!! Så til ts: jeg kunne nok godt finde på at smøre tykt på overfor lægen så de gad se en

Anmeld

23. oktober 2011

K&S

mth1987 skriver:

Lige et side spor. Jeg får heller aldrig feber men kan stadig være monster syg og det er svært at forklare lægerne når det eneste de går ud fra er feberen!! Så til ts: jeg kunne nok godt finde på at smøre tykt på overfor lægen så de gad se en

Når jeg ringer til vagtlægen og de spørger om temperatur, siger jeg altid 38,8  for ellers vil de ikke se mig. Og jeg ringer jo altså KUN, hvis jeg ikke føler, det kan vente til mandag

Og jeg har jo ret 99,9% af gangene

Anmeld

23. oktober 2011

Mka

Stakkels lille mand, godt i er kørt af sted med ham. Håber de hurtig får ham frisk igen,

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.