Ååårh - nogle der har en idé om hvad det kan være? :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. oktober 2011

lulini

mth1987 skriver:

Lige et side spor. Jeg får heller aldrig feber men kan stadig være monster syg og det er svært at forklare lægerne når det eneste de går ud fra er feberen!! Så til ts: jeg kunne nok godt finde på at smøre tykt på overfor lægen så de gad se en

Havde han ikke bedt os om at komme nu - så havde jeg godt nok også gjort det... synes det er så åndsvagt at de ikke vil se en - man ringer jo nok ikke til lægen hvis ikke man synes der er noget galt... det giver lidt sig selv, man ringer jo heller ikke hvis man har flækket en negl. Og det er vel bedre at komme en gang for meget end en gang for lidt .... sådan ser jeg i hvert fald på det.

Puuha, så er vi ved at være fremme... synes godt nok at jeg har det lidt dårligt selv nu  er godt nok bange for om han har blindtarmsbetændelse, ved godt at det ikke er totalt livstruende hvis bare de finder ud af det i ordenlig tid, men bare det at han skal opereres hvis det er det .. puuuh

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. oktober 2011

merethe

Profilbillede for merethe

Held og lykke med ham, jeg håber det "bare" er en prut der ikke vil ud og ikke blindtarmsbetændelse

Anmeld

23. oktober 2011

muzen

puha det er ikke sjovt. håber det ikke er det.

men husk lige at give en update

til jer alle

Anmeld

23. oktober 2011

mth1987

lulini skriver:

Havde han ikke bedt os om at komme nu - så havde jeg godt nok også gjort det... synes det er så åndsvagt at de ikke vil se en - man ringer jo nok ikke til lægen hvis ikke man synes der er noget galt... det giver lidt sig selv, man ringer jo heller ikke hvis man har flækket en negl. Og det er vel bedre at komme en gang for meget end en gang for lidt .... sådan ser jeg i hvert fald på det.

Puuha, så er vi ved at være fremme... synes godt nok at jeg har det lidt dårligt selv nu  er godt nok bange for om han har blindtarmsbetændelse, ved godt at det ikke er totalt livstruende hvis bare de finder ud af det i ordenlig tid, men bare det at han skal opereres hvis det er det .. puuuh

Der er jo desværre nok nogle der ringer for små ting hvilket gør at vi andre skal være døden nær før de vil se os. Puha kan godt følge dig. Jeg sender en kæmpe krammer og håber alt er okay med sønnike hører gerne en Update når i når så langt.

Anmeld

23. oktober 2011

lulini

Vi kom ret hurtigt ind da vi nåede derop - og tror i ikke lige Nicolai lagde ud med at brække sig ud over den stakkels læge lægen mærkede på ham og lagde som noget af det første mærke til at han var brandvarm, tog så hans temperatur som var steget til 39,2 bare siden vi kørte hjemmefra er den altså steget næsten en hel grad, lægen mærkede så videre på ham og er helt overbevist om at der er tale om blindtarmsbetændelse! han græd stortset ikke i bilen på vej her til hvilket jeg fortalte lægen da jeg ved at det også kan være meget relevant.  Lægen mærkede så efter en ekstra gang med en finger oppe i endetarmen og er stortset overbevist om at der muligvis er gået hul på blindtarmen ... og at der enden allerede er eller også er risiko for bughindebetændelse - uanset hvad er vi i hvert fald blevet indlagt, og så snart der er mulighed for det vil Nicolai blive opereret højest sandsynligt inden 1  synes godt nok ikke det er sjovt mere

Anmeld

23. oktober 2011

K&S

lulini skriver:

Vi kom ret hurtigt ind da vi nåede derop - og tror i ikke lige Nicolai lagde ud med at brække sig ud over den stakkels læge lægen mærkede på ham og lagde som noget af det første mærke til at han var brandvarm, tog så hans temperatur som var steget til 39,2 bare siden vi kørte hjemmefra er den altså steget næsten en hel grad, lægen mærkede så videre på ham og er helt overbevist om at der er tale om blindtarmsbetændelse! han græd stortset ikke i bilen på vej her til hvilket jeg fortalte lægen da jeg ved at det også kan være meget relevant.  Lægen mærkede så efter en ekstra gang med en finger oppe i endetarmen og er stortset overbevist om at der muligvis er gået hul på blindtarmen ... og at der enden allerede er eller også er risiko for bughindebetændelse - uanset hvad er vi i hvert fald blevet indlagt, og så snart der er mulighed for det vil Nicolai blive opereret højest sandsynligt inden 1  synes godt nok ikke det er sjovt mere

Ih, hvor var det godt, du ringede igen...! God bedring med lillemanden, håber han er frisk igen snart

Jeg kan ikke lade være med at sidde her og blive RASENDE på den første læge, I snakkede med  

Anmeld

23. oktober 2011

Mor til Frederic og Freya

lulini skriver:

Godt i ringed igen...

Godt i er kommet i rette hænder og at der bliver gjort noget. De er nogle små ret seje nogle, mere forælderne det næsten er værst for.

Er sikker på i snart har jeres vante og glade dreng igen...

Anmeld

23. oktober 2011

Mka

lulini skriver:

Åhhhh stakkels lille mand Bliver helt ked på jeres vegne. Håber han bliver hurtig frisk igen.

Anmeld

23. oktober 2011

anmaj

23. oktober 2011

K&S

anmaj skriver:

Hun har lige opdateret - de er ankommet til lægevagten er blevet indlagt, da lægen helt sikkert mener, det er blindtarmsbetændelse

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.