Ååårh - nogle der har en idé om hvad det kan være? :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. oktober 2011

lulini

K&S skriver:

Ih, hvor var det godt, du ringede igen...! God bedring med lillemanden, håber han er frisk igen snart

Jeg kan ikke lade være med at sidde her og blive RASENDE på den første læge, I snakkede med  

Det var den samme læge både første og anden gang - og også den læge han brækkede sig ud over

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. oktober 2011

anmaj

K&S skriver:

Hun har lige opdateret - de er ankommet til lægevagten er blevet indlagt, da lægen helt sikkert mener, det er blindtarmsbetændelse

ja, det nåede jeg at se og derfor rettede jeg også bare mit indlæg..

puha det lyder godt nok som om den lille mand har været igennem nogle voldsomme smerter...

Anmeld

23. oktober 2011

Mor til Frederic og Freya

lulini skriver:

Det var den samme læge både første og anden gang - og også den læge han brækkede sig ud over

Så faldt det bræk på rette sted...

Når tarm brister, ses der en smerte lindring og sikkert derfor han ikke har grædt på vej derind.

God bedring med ham.

Anmeld

23. oktober 2011

lulini

Synes godt nok ikke det er sjovt lige nu da  han ligger bare og har så ondt, og jeg kan bare ikke gøre en skid!

Anmeld

23. oktober 2011

lulini

Mor til Frederic skriver:

Så faldt det bræk på rette sted...

Når tarm brister, ses der en smerte lindring og sikkert derfor han ikke har grædt på vej derind.

God bedring med ham.

Ja bestemt! kunne heller ikke helt lade være med at smile lidt

Det var det jeg kom til at tænke på - vi havde nemlig et lignende eksempel da jeg var i praktik  

Anmeld

23. oktober 2011

Mor til Frederic og Freya

lulini skriver:

Ja bestemt! kunne heller ikke helt lade være med at smile lidt

Det var det jeg kom til at tænke på - vi havde nemlig et lignende eksempel da jeg var i praktik  

Kab være hedig at da den bristed at det tarmkrøst der omgiver tarmen holder på betændelsen.

Det gode er at de hos børn stort set altid giver antibiotika inden, men er der hul skyller de med saltvand og lægger et lille dræn.

Om få dage er helt sikkert hjemme igen.

Men aldrig sjovt at stå i, når det er...

Anmeld

23. oktober 2011

Nessie

lulini skriver:

Det var da et meget passende sted at brække sig  Møg læge.

Jeg synes tit at man hører at folk har problemer med at få læge / vagtlæge til at lytte og tjekke ens barn når man ringer, men forstår det bare ikke. Vi har været så heldige at være blevet taget alvorligt hver gang, og bedt om at komme ind til tjek.

Som sygeplejersken hos min egen læge sagde en gang: Hvis der er noget på baby der normalt ikke er der skal det tjekkes. Hvis baby græder eller virker bare lidt syg, så skal det tjekkes.

God bedring med den lille fyr, jeg håber I snart kommer hjem igen, og han hurtigt bliver frisk.

Anmeld

23. oktober 2011

lulini

Mor til Frederic skriver:

Kab være hedig at da den bristed at det tarmkrøst der omgiver tarmen holder på betændelsen.

Det gode er at de hos børn stort set altid giver antibiotika inden, men er der hul skyller de med saltvand og lægger et lille dræn.

Om få dage er helt sikkert hjemme igen.

Men aldrig sjovt at stå i, når det er...

Han sover heldigvis nu, tror det blev for hårdt og trættende for ham til sidst at græde sådan

Anmeld

23. oktober 2011

lulini

Nessie skriver:

Det var da et meget passende sted at brække sig  Møg læge.

Jeg synes tit at man hører at folk har problemer med at få læge / vagtlæge til at lytte og tjekke ens barn når man ringer, men forstår det bare ikke. Vi har været så heldige at være blevet taget alvorligt hver gang, og bedt om at komme ind til tjek.

Som sygeplejersken hos min egen læge sagde en gang: Hvis der er noget på baby der normalt ikke er der skal det tjekkes. Hvis baby græder eller virker bare lidt syg, så skal det tjekkes.

God bedring med den lille fyr, jeg håber I snart kommer hjem igen, og han hurtigt bliver frisk.

Ja helt bestemt!!

det er også første gang vi oplever det - og af alle dage så lige i dag, kunne da forstå hvis det var da den ene af drengene havde hals betændelse at de ikke ville se os, for hoste - ondt i halsen og feber er jo begrænset hvor alvorligt det kan være

Anmeld

23. oktober 2011

Nessie

lulini skriver:

Ja helt bestemt!!

det er også første gang vi oplever det - og af alle dage så lige i dag, kunne da forstå hvis det var da den ene af drengene havde hals betændelse at de ikke ville se os, for hoste - ondt i halsen og feber er jo begrænset hvor alvorligt det kan være

JA!! Og synes da endda at det er ret tydeligt at han har ondt i maven, når han peger på den.

Håber I er ok, og er kommet jer lidet ovenpå forskrækkelsen. Stakkels fyr. Sikke en måde at komme på sygehuset på

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.