Ååårh - nogle der har en idé om hvad det kan være? :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. oktober 2011

Carina1977

Puha, hvor var det godt I kom afsted....god bedring til den lille fyr 

Blindtarmsbetændelse er ikke til at spøge med, og slet ikke når den brister. Jeg kan godt forstå han har skreget, for det skulle gøre sindsygt ondt, når man har blindtarmsbetændelse.

Jeg håber i hurtigt kan komme hjem igen, og at han hurtig bliver frisk 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. oktober 2011

lulini

Carina1977 skriver:

Puha, hvor var det godt I kom afsted....god bedring til den lille fyr 

Blindtarmsbetændelse er ikke til at spøge med, og slet ikke når den brister. Jeg kan godt forstå han har skreget, for det skulle gøre sindsygt ondt, når man har blindtarmsbetændelse.

Jeg håber i hurtigt kan komme hjem igen, og at han hurtig bliver frisk 

ja meget godt - og mange tak.

Anmeld

24. oktober 2011

lulini

tror aldrig jeg har været så lykkelig over at have et barn der er vågen nu - det er helt underligt haha

Anmeld

24. oktober 2011

Nessie

lulini skriver:

tror aldrig jeg har været så lykkelig over at have et barn der er vågen nu - det er helt underligt haha

Så gik det godt

Kan godt huske det, fra Daniel blev opereret. Ren lettelse, da han vågnede af narkosen

Anmeld

24. oktober 2011

lulini

Nessie skriver:

Så gik det godt

Kan godt huske det, fra Daniel blev opereret. Ren lettelse, da han vågnede af narkosen

hehe kæmpe lettelse, nu har han lige spist sig mæt i sygehus mad  og er faldet i søvn igen - jeg kan bare ikke sove

Anmeld

24. oktober 2011

Nessie

lulini skriver:

hehe kæmpe lettelse, nu har han lige spist sig mæt i sygehus mad  og er faldet i søvn igen - jeg kan bare ikke sove

Det skal nok komme, men du er jo stadig fuld af adrenalin, så du skal lige falde ned igen.

Det gode ved at de bliver opereret, når de er så små, er at de meget hurtigt kommer op og løber og leger, så inden du ser dig om, så er I hjemme igen

Anmeld

24. oktober 2011

lulini

Nessie skriver:

Det skal nok komme, men du er jo stadig fuld af adrenalin, så du skal lige falde ned igen.

Det gode ved at de bliver opereret, når de er så små, er at de meget hurtigt kommer op og løber og leger, så inden du ser dig om, så er I hjemme igen

Det har du nok ret i

Anmeld

24. oktober 2011

silden85

Puha en omgang i har været igemmen men godt at i kom afsted, og at han har det godt

Anmeld

24. oktober 2011

Ansemusen

K&S skriver:

Vil lægen ikke se jer, fordi feberen er for lav?

Jeg er en af "de der" personer, som ALDRIG har feber, men læger forstår bare ikke, at man altså godt kan være syg, selvom man ikke har feber  så havde det været mit barn, så havde jeg ringet igen og sagt at feberen var steget - det er ikke altid man "kun" kan gå ud fra feberen, du kender trods alt dit barn bedst og ved når han ikke er som han plejer

(P.S. jeg har lige haft halsbetændelse, der krævede penicillin, UDEN feber)

JA! Nemlig! Jeg er også syg nu UDEN feber!!! Har det skidt alligevel og er så træt så træt!

Anmeld

24. oktober 2011

Ansemusen

Puha! Godt du insisterede!!! Bliver rigtig vred på en læge, som så hurtigt bare affærdiger jeres beskrivelse af jeres søns tilstand  Det kunne være gået rigtig galt, hvis I var nogle meget autoritetstro mennesker, som stolede på lægens ord.

Man skal ALTID lytte til sit barns signaler! Bare fordi de ikke kan sige konkret hvad der er galt, så ER der jo noget galt, når de skriger utrøsteligt! Det er jo den eneste måde de kan fortælle, at der er noget helt galt!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.