Lukas 3 mdr + billeder :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. oktober 2011

Happiness

Malini skriver:

sød dreng! Håber I havde en rigtig fin barnedåb. 

Tak Jo det var en skøn dag!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. oktober 2011

Happiness

NadiaSK skriver:

Hvor dejligt at det går den rigtige vej

Problemet med manden er at han ikke hører ham han kan sove fra hvad som helst undtagen hvis den lille skriger, og så er jeg jo for længst oppe - så får ikke mere søvn af den grund desværre... jeg må nøjes med power naps i løbet af dagen i stedet

Hehe.. Det er det samme herhjemme Men jeg tog en "friaften" for et par uger siden. Hvor jeg var ude med nogle kollegaer og fik nogle øl. Der var det så kæresten der tog ham om natten, og om morgenen. Men typisk en af de dage, hvor Lukas bare var en engel

Og jeg gik kl. 22, efter jeg havde puttet ham, og så var han kun vågen kl. 3 til mad, og sov så videre til kl. 8... Hmm.... Forkert dag jeg havde valgt som "fri"

Anmeld

26. oktober 2011

smokin

Happiness skriver:

Tak Jo det var en skøn dag!

Ja det er jo en rigtig stor dag - Malou var helt færdig efter hendes... 

Anmeld

26. oktober 2011

Happiness

Heza2410 skriver:

Hol da op hvor han dog dejlig .. Og hans øjne .. PuhAaaa dem er jeg ret vild med .. Nu har en lille søn med brune øjne .. Ønsker så meget det andet barn med blå øjne men tror squ aldrig det vil lykkedes hihi iihh altså

Tak Jeg er helt vild med grønne øjne Men vi er begge blå-øjet herhjemme, så det sker nok ikke Selv om man høre det går generationer tilbage! Jeg synes nu også at brunøjet er så charmerende!

Anmeld

26. oktober 2011

Happiness

Dansker I Holland skriver:

Hehe ja der sker RIGTIG meget med hende lige pt hehe.. hun kan NÆSTEN gå uden støtte hun går stabilt hvis man holder i en hånd

Vi bor i en by der hedder Delft Ok Rotterdam.. der har jeg ikke engang været endnu GGG

Hold ad op. Hun har da travlt hva ? Så løber hun jo snart rundt

Det kender jeg ikke. Har ogs kun været i Haag, Rotterdam og Amsterdam. Men har tilgengæld været der en del gange

Mødte du en hollansk mand, eller hvad? (håber det er ok jeg spørger- ellers lader du bare være med at svare )

Anmeld

26. oktober 2011

Happiness

livhemdrup skriver:

Hvor er han dog bare kær

Tak. Han er ogs mors lille charme-bøf

Anmeld

26. oktober 2011

Happiness

maryjane skriver:

Eeeeeeeeej , hvor er han da kær!

Tak Godt nok også en smuksak på dit profilbillede

Anmeld

26. oktober 2011

Happiness

Ja det er jo en rigtig stor dag - Malou var helt færdig efter hendes... 

Kan jeg forestille mig Blev Malou ikke kun navngivet?

Lukas sov fra 21.00-7.00 Og han sov næsten hele festen væk også... Men det var åbenbart hårdt

Edit: mener ikke kun det lød grimt. Hvis det kun var op til mig, var Lukas blevet navngivet, og så kunne han selv vælge senere

Anmeld

27. oktober 2011

Muttitil1+1

Happiness skriver:

Hehe.. Det er det samme herhjemme Men jeg tog en "friaften" for et par uger siden. Hvor jeg var ude med nogle kollegaer og fik nogle øl. Der var det så kæresten der tog ham om natten, og om morgenen. Men typisk en af de dage, hvor Lukas bare var en engel

Og jeg gik kl. 22, efter jeg havde puttet ham, og så var han kun vågen kl. 3 til mad, og sov så videre til kl. 8... Hmm.... Forkert dag jeg havde valgt som "fri"

Ja, det er sgu så typisk hehe...

Men var det ikke meget rart at komme lidt ud? Jeg glæder mig i hvert fald til at få et par øl sammen med tøserne i nærmeste fremtid, mens farmand passer Maxen

Det er trods alt lidt nemmere at efterlade ham hos far end bedsteforældrene synes jeg

Anmeld

27. oktober 2011

Muhmi

Happiness skriver:

Puha... Så er der gået 3 (TRE!!! ) måneder siden vi første gang så vores dejlige søn! Nøj hvor er tiden gået stærkt!

Som mange har læst har vi måtte stoppe amningen, og har en mild fødselsdepression, så det har været lidt hårdt! Men efter jeg har fået sagt det højt, så er tingene blevet SÅ meget bedre!

Nå men Lukas er en så dejlig og glad dreng! Han kan nu trille fra mave til ryg, og gør det gerne flere gange dagligt. Dog er det vidst stadig ikke heeeelt bevidst

Han spiser hver 4. time og 5. time om natten. Så det er godt nok  Så 6 flasker i døgnet. 

Vi skal have barnedåb på søndag... Puha hvor jeg glæder mig! Og der kommer jo nok lidt billeder efter der

Nå men her er lige nogle billeder!

Ha en dejlig weekend!  

Hvor ser han DEJLIG ud!! Meget sund og nuttet lille dreng i har jer! Nuuurh

Held og lykke med barnedåben på søndag! Håber i får taget en masse gode billeder du kan lægge ind

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.