Lukas 3 mdr + billeder :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. oktober 2011

Nessie

Happiness skriver:

Haha ja! Han var jo en god dreng og ventede til jeg havde set den sidste film! (måske liiiige lidt for længe efterfølgende... )

Mange tak! Vi skal heldigvis bare aflevere pynten imorgen, så bliver resten gjort for os Og når det er slut, pakker vi bare bilen... Så rent luksus!

Ja, han havde det vist lidt for behageligt derinde

Dejligt at I ikke skal stresse med dåben, men bare kan tage det nogenlunde afslappet

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. oktober 2011

Frejsmor

Happiness skriver:

Puha... Så er der gået 3 (TRE!!! ) måneder siden vi første gang så vores dejlige søn! Nøj hvor er tiden gået stærkt!

Som mange har læst har vi måtte stoppe amningen, og har en mild fødselsdepression, så det har været lidt hårdt! Men efter jeg har fået sagt det højt, så er tingene blevet SÅ meget bedre!

Nå men Lukas er en så dejlig og glad dreng! Han kan nu trille fra mave til ryg, og gør det gerne flere gange dagligt. Dog er det vidst stadig ikke heeeelt bevidst

Han spiser hver 4. time og 5. time om natten. Så det er godt nok  Så 6 flasker i døgnet. 

Vi skal have barnedåb på søndag... Puha hvor jeg glæder mig! Og der kommer jo nok lidt billeder efter der

Nå men her er lige nogle billeder!

Ha en dejlig weekend!  

Hvor er han bare blevet stor søde og om muligt endnu mere dejlig!!  Håber I havde en rigtig god barnedåb igår, glæder mig til at se billeder.. 

Anmeld

24. oktober 2011

Taniakb

Han er da bare SUPER kær

Anmeld

25. oktober 2011

Maalene

Hold nu helt op hvor er han da bare alt alt for dejlig søde

Er virkelig ked af at høre, at du har / har haft en mild fødselsdepression, men er glad for at høre, at det går bedre... Det er desværre en af de ting man ikke selv kan styre, men er sikker på du er super stærk og kommer endnu stærkere igennem det

Ved ALT om hvad du er gået igennem mht. amningen, så du skal lige have en KÆMPE krammer

Men hvor er Lukas altså bare den lækreste lille baby-dreng jeg længe har set, og sikke et smil altså Det har I virkelig gjort godt - han er helt igennem uimodståelig

Anmeld

25. oktober 2011

Happiness

BabyBambi skriver:

Hvor er han bare blevet stor søde og om muligt endnu mere dejlig!!  Håber I havde en rigtig god barnedåb igår, glæder mig til at se billeder.. 

Tak søde! Ja han er blevet rigtig stor! Str 68... :O

Vi havde en skøn barnedåb. Dog lidt stressende at snakke med alle 64 gæster, og sørge for alle havde det godt.... Så var helt færdig bagefter, og har så lagt mig syg nu

Anmeld

25. oktober 2011

Happiness

Taniakb skriver:

Han er da bare SUPER kær

TARRK Det synes jeg jo også

Anmeld

25. oktober 2011

Muttitil1+1

Super lækkert billede, der hvor han smiler!

Men ja, tiden går virkelig hurtig... min søn bliver også 3 måneder om 1½ uge! Det er jo slet ikke til at forstå!

Glæder mig til at se billeder fra barnedåben!

fra Nadia, der også er gået over til flaske og dermed fået en hel anden hverdag

Anmeld

25. oktober 2011

Happiness

Maalene skriver:

Hold nu helt op hvor er han da bare alt alt for dejlig søde

Er virkelig ked af at høre, at du har / har haft en mild fødselsdepression, men er glad for at høre, at det går bedre... Det er desværre en af de ting man ikke selv kan styre, men er sikker på du er super stærk og kommer endnu stærkere igennem det

Ved ALT om hvad du er gået igennem mht. amningen, så du skal lige have en KÆMPE krammer

Men hvor er Lukas altså bare den lækreste lille baby-dreng jeg længe har set, og sikke et smil altså Det har I virkelig gjort godt - han er helt igennem uimodståelig

Tak søde! Det går allerede meget bedre. Dog får jeg lidt tilbagefald en gang imellem. Men detr skulle vist være meget normalt.

Synes også han er noget af det lækreste Han er en rigtig charme-bøf Skal have sin første vaccine imorgen... Så er lidt spændt på hvordan han tager det...!

Er Emilie kun på MME, eller suplere du også med bryst? Og sikke et dejligt profilbillede du har fået dig! Kan virkelig se kærligheden!

Anmeld

25. oktober 2011

Dansker I Holland

Happiness skriver:

Puha... Så er der gået 3 (TRE!!! ) måneder siden vi første gang så vores dejlige søn! Nøj hvor er tiden gået stærkt!

Som mange har læst har vi måtte stoppe amningen, og har en mild fødselsdepression, så det har været lidt hårdt! Men efter jeg har fået sagt det højt, så er tingene blevet SÅ meget bedre!

Nå men Lukas er en så dejlig og glad dreng! Han kan nu trille fra mave til ryg, og gør det gerne flere gange dagligt. Dog er det vidst stadig ikke heeeelt bevidst

Han spiser hver 4. time og 5. time om natten. Så det er godt nok  Så 6 flasker i døgnet. 

Vi skal have barnedåb på søndag... Puha hvor jeg glæder mig! Og der kommer jo nok lidt billeder efter der

Nå men her er lige nogle billeder!

Ha en dejlig weekend!  

DAMN! Hvor er han dog bare skøn og charmerende Sikke nogle øjne og et SUPER lækkert smil Og ja tiden går bare MEGA stærkt Kan slet ikke følge med mere min pige fylder ÅR i næste måned.. Sit første godt nok... hehe.. Igen hvor er han dejlig

Anmeld

25. oktober 2011

Happiness

Super lækkert billede, der hvor han smiler!

Men ja, tiden går virkelig hurtig... min søn bliver også 3 måneder om 1½ uge! Det er jo slet ikke til at forstå!

Glæder mig til at se billeder fra barnedåben!

fra Nadia, der også er gået over til flaske og dermed fået en hel anden hverdag

Ja er det ikke vildt som tiden går?!

Og ja, der er meget der ændre sig efter de får flaske! Lukas har sovet fra 21 - 6 de sidste 3 nætter... Så vildt at han rent faktisk sover igennem... sov til kl 7 igår

Skal nok få lagt billeder ind snart. Skal bare lige sortere i dem

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.