Lukas 3 mdr + billeder :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. oktober 2011

Happiness

Chevro skriver:

Åååeeh sådan en lækkerbisken :-p Stort tillykke med ham, han er da bare dejlig (;

Mvh Malene

Tak

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. oktober 2011

Happiness

annec skriver:

Hvor er han da dejligt!

Tark

Anmeld

26. oktober 2011

Maalene

Happiness skriver:

Han skal først vaccineres kl 17.45, så farmand kan holde ham... For der er jeg en for stor kylling...

Håber han klare den, for han har været lidt pylret hele dagen... Men har lavet sukkervand klar og en flaske med mad, til lige bagefter! Så han hurtigt tænker på noget andet. Så håber jeg bare han slipper for feber....

Jeg har fået piller til at stoppe mælken. For pludselig havde jeg masser af mælkk igen (troede vi), og så blev jeg jo lykkelig... Lige indtil vi fik en dybt ulykkelig dreng, der jo var møg sulten. For producerede ikke mere af det tykke mælk, kun det der vandede noget Så det var hele tiden op og nedture, og det var ikke så fedt...

Så nu er vi helt stoppet! Da jeg ellers ville ramme kulkældern igen... Men har ham så helt ind til mig når jeg giver ham mad! Og han er nu gladere når han er mæt. Så jeg er faktisk glad ved beslutiningen nu.

Åhh, det kan jeg godt forstå søde - ville have det præcis ligesom dig på det punkt

Åhh, det lyder som en rigtig god idé... Hvad hjælper sukkervandet på?

Håber virkelig også han slipper for feber - det er SÅ synd for de små pus når det er

Åhh, det lyder til at have været en træls omgang søde Kunne lige forestille mig, hvordan det var at få håbet op igen for så at få det slukket kort efter - så tror jeg også det er det bedste at droppe det helt - det har ihvertfald også givet os en LANGT gladere datter

Det lyder rigtig fornuftigt - synes også det er virkelig dejligt den øjenkontakt man kan have med dem nu de får flaske - det holder mig lidt oppe, når hun får flasken

Anmeld

26. oktober 2011

smokin

sød dreng! Håber I havde en rigtig fin barnedåb. 

Anmeld

26. oktober 2011

Muttitil1+1

Happiness skriver:

Var også oppe flere gange om han nu også trak vejret Så jeg fik ikke den samme søvn som ham..

Har gjorde det ogs i nat. Vågnede lige og sklulle have sutten et par gange, men ellers sov han.

Mon ikke snrat du kan få dig en ordentlig nat. Om ikke andet må manden hjælpe lidt, så du kan få sovet ud De skal ogs mærke det natte renderi

Hvor dejligt at det går den rigtige vej

Problemet med manden er at han ikke hører ham han kan sove fra hvad som helst undtagen hvis den lille skriger, og så er jeg jo for længst oppe - så får ikke mere søvn af den grund desværre... jeg må nøjes med power naps i løbet af dagen i stedet

Anmeld

26. oktober 2011

Azooo

Hol da op hvor han dog dejlig .. Og hans øjne .. PuhAaaa dem er jeg ret vild med .. Nu har en lille søn med brune øjne .. Ønsker så meget det andet barn med blå øjne men tror squ aldrig det vil lykkedes hihi iihh altså

Anmeld

26. oktober 2011

Dansker I Holland

Happiness skriver:

Tak

Puha, kan slet ikke forestille mig at skulle holde fødselsdag... Det må der være en evighed til

Der må da virkelig også ske meget med din pige nu så!

Hvor bor du i Holland? Har familie som bor i Capelle i Rotterdam

Hehe ja der sker RIGTIG meget med hende lige pt hehe.. hun kan NÆSTEN gå uden støtte hun går stabilt hvis man holder i en hånd

Vi bor i en by der hedder Delft Ok Rotterdam.. der har jeg ikke engang været endnu GGG

Anmeld

26. oktober 2011

livhemdrup

Hvor er han dog bare kær

Anmeld

26. oktober 2011

maryjane

Eeeeeeeeej , hvor er han da kær!

Anmeld

26. oktober 2011

Happiness

Maalene skriver:

Åhh, det kan jeg godt forstå søde - ville have det præcis ligesom dig på det punkt

Åhh, det lyder som en rigtig god idé... Hvad hjælper sukkervandet på?

Håber virkelig også han slipper for feber - det er SÅ synd for de små pus når det er

Åhh, det lyder til at have været en træls omgang søde Kunne lige forestille mig, hvordan det var at få håbet op igen for så at få det slukket kort efter - så tror jeg også det er det bedste at droppe det helt - det har ihvertfald også givet os en LANGT gladere datter

Det lyder rigtig fornuftigt - synes også det er virkelig dejligt den øjenkontakt man kan have med dem nu de får flaske - det holder mig lidt oppe, når hun får flasken

Sukkervand distrahere og virker smertelindrende på de kære små.

Vi fik slet ikke brugt det, farmand var god nok trøst! Nøj det var ikke sjovt at se... Første stik, der skreg han lidt, og ved det andet, der skreg han så rigtig meget. Og der kunne man se at det rigtig gjorde ondt  <- Sådan så jeg næsten ud.....

Men han stoppede efter 1 minut, dog hulkede han lidt efter Men vi gik forbi matas og købte børnepanodil, hvis han nu skal få feber. Men håber at det ikke bliver nødvendigt!

Så er det jo det rigtige for hende Så længe hun er glad, så er det det der betyder noget Og JA elsker også den øjenkontakt man kan få mens man giver flaske. Så dyb, det går lige i hjertet! Lukas kan helt begynde at smile imens Men det går ikke, for så vil han ikke spise mere hehe

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.