Maalene skriver:
Åhh, det kan jeg godt forstå søde - ville have det præcis ligesom dig på det punkt 
Åhh, det lyder som en rigtig god idé... Hvad hjælper sukkervandet på?
Håber virkelig også han slipper for feber - det er SÅ synd for de små pus når det er 
Åhh, det lyder til at have været en træls omgang søde
Kunne lige forestille mig, hvordan det var at få håbet op igen for så at få det slukket kort efter - så tror jeg også det er det bedste at droppe det helt - det har ihvertfald også givet os en LANGT gladere datter 
Det lyder rigtig fornuftigt - synes også det er virkelig dejligt den øjenkontakt man kan have med dem nu de får flaske - det holder mig lidt oppe, når hun får flasken 
Sukkervand distrahere og virker smertelindrende på de kære små.
Vi fik slet ikke brugt det, farmand var god nok trøst! Nøj det var ikke sjovt at se... Første stik, der skreg han lidt, og ved det andet, der skreg han så rigtig meget. Og der kunne man se at det rigtig gjorde ondt

<- Sådan så jeg næsten ud.....
Men han stoppede efter 1 minut, dog hulkede han lidt efter
Men vi gik forbi matas og købte børnepanodil, hvis han nu skal få feber. Men håber at det ikke bliver nødvendigt!
Så er det jo det rigtige for hende
Så længe hun er glad, så er det det der betyder noget
Og JA elsker også den øjenkontakt man kan få mens man giver flaske. Så dyb, det går lige i hjertet! Lukas kan helt begynde at smile imens
Men det går ikke, for så vil han ikke spise mere
hehe
Anmeld