Lukas 3 mdr + billeder :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. oktober 2011

Happiness

NadiaSK skriver:

Ja, det er sgu så typisk hehe...

Men var det ikke meget rart at komme lidt ud? Jeg glæder mig i hvert fald til at få et par øl sammen med tøserne i nærmeste fremtid, mens farmand passer Maxen

Det er trods alt lidt nemmere at efterlade ham hos far end bedsteforældrene synes jeg

Det var MEGET underligt Men efter en times tid til 2 kunne jeg slappe bedre af, og nyde det

Tror næste gang bliver bedre. Man skal jo lige vende sig til at være væk fra ens lille baby...

Men glæd dig. Det er rart at se andre mennesker, og hvor det ikke omhandler baby

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. oktober 2011

Happiness

Muhmi skriver:

Hvor ser han DEJLIG ud!! Meget sund og nuttet lille dreng i har jer! Nuuurh

Held og lykke med barnedåben på søndag! Håber i får taget en masse gode billeder du kan lægge ind

Tak Dåben var i søndags, og vi havde en rigtig god dag Vejret var jo perfekt!

Anmeld

27. oktober 2011

Muhmi

Happiness skriver:

Tak Dåben var i søndags, og vi havde en rigtig god dag Vejret var jo perfekt!

EJ altså, jeg skal snart til at lære at se på datoerne inden jeg bare skriver løs

Godt at i havde en god dag

Anmeld

27. oktober 2011

Happiness

Muhmi skriver:

EJ altså, jeg skal snart til at lære at se på datoerne inden jeg bare skriver løs

Godt at i havde en god dag

Hihi... Jeg har engang svaret på et indlæg der var 2 år gammelt

Anmeld

27. oktober 2011

Muhmi

Happiness skriver:

Hihi... Jeg har engang svaret på et indlæg der var 2 år gammelt

Ej var det ikk lidt pinligt?

Men hey så er mit svar da ikke så slemt Hahah

Anmeld

27. oktober 2011

Happiness

Muhmi skriver:

Ej var det ikk lidt pinligt?

Men hey så er mit svar da ikke så slemt Hahah

jo følte mig jævn dum Men ts tog det heldigvis med et smil

Anmeld

27. oktober 2011

Muttitil1+1

Happiness skriver:

Det var MEGET underligt Men efter en times tid til 2 kunne jeg slappe bedre af, og nyde det

Tror næste gang bliver bedre. Man skal jo lige vende sig til at være væk fra ens lille baby...

Men glæd dig. Det er rart at se andre mennesker, og hvor det ikke omhandler baby

Ja, det kunne jeg forestille mig

Har været hjemmefra for at tage op og træne, men det er jo kun et par timer og så er jeg hjemme igen. Og der er ikke rigtig noget socialt der, men der finder jeg mig selv i stedet

Mine svigerforældre havde lillemanden i går mens vi var ude og spise og i biffen (manden havde fødselsdag) - det var godt nok underligt... havde det ikke helt godt med at jeg var ude og hygge mig mens andre så efter min søn... så det var desværre lidt svært at nyde

Men det bliver vel bedre med tiden

Anmeld

27. oktober 2011

Frejsmor

Happiness skriver:

Tak søde! Ja han er blevet rigtig stor! Str 68... :O

Vi havde en skøn barnedåb. Dog lidt stressende at snakke med alle 64 gæster, og sørge for alle havde det godt.... Så var helt færdig bagefter, og har så lagt mig syg nu

Hehe ja det går pludselig stærkt.. Før vi ved af det så er vores baby'er væk!

Er godt at høre det var en god barnedåb, men kan nu godt forstå det er hårdt at skulle sørge for så mange mennesker!!

Ej hvor træls søde, håber snart du er på toppen igen, rigtig god bedring!!

Anmeld

28. oktober 2011

Dansker I Holland

Happiness skriver:

Hold ad op. Hun har da travlt hva ? Så løber hun jo snart rundt

Det kender jeg ikke. Har ogs kun været i Haag, Rotterdam og Amsterdam. Men har tilgengæld været der en del gange

Mødte du en hollansk mand, eller hvad? (håber det er ok jeg spørger- ellers lader du bare være med at svare )

Hehe ja det er faktisk en ret sjov historie hvordan vi mødtes smiler.. Jeg skriver det lige privat til dig hvis det er ok?

Ja hun løber snart rundt omkring. Hun er i hvert fald hurtig når hun kravler griner... Jeg har osse været i Den Haag flere gange.. Fed by Minder lidt om KBH

Anmeld

31. oktober 2011

smokin

Kan jeg forestille mig Blev Malou ikke kun navngivet?

Lukas sov fra 21.00-7.00 Og han sov næsten hele festen væk også... Men det var åbenbart hårdt

Edit: mener ikke kun det lød grimt. Hvis det kun var op til mig, var Lukas blevet navngivet, og så kunne han selv vælge senere

Hvad mener du med KUN? Jo Malou blev navngivet ... ikke "kun"... Vi valgte at navngive istedet for at følge en ligegyldig tradition. Har intet frataget hende. Jeg er imod at pådutte noget ned over hovedet på hende.. så nu hun bliver gammel nok kan hun jo selv bestemme om hun "KUN" vil være navngivet. 

Vi holdte iøvrigt stor fest... præcis som ved dåb, deraf var hun meget træt. 

KH
Zette 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.