Lukas 3 mdr + billeder :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. oktober 2011

lycly

Årh hvor er ham dejlig ! Og hvor vildt at han allerede kan trille fra mave til ryg, han er en fremmelig lille en

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. oktober 2011

Happiness

Dansker I Holland skriver:

DAMN! Hvor er han dog bare skøn og charmerende Sikke nogle øjne og et SUPER lækkert smil Og ja tiden går bare MEGA stærkt Kan slet ikke følge med mere min pige fylder ÅR i næste måned.. Sit første godt nok... hehe.. Igen hvor er han dejlig

Tak

Puha, kan slet ikke forestille mig at skulle holde fødselsdag... Det må der være en evighed til

Der må da virkelig også ske meget med din pige nu så!

Hvor bor du i Holland? Har familie som bor i Capelle i Rotterdam

Anmeld

25. oktober 2011

Happiness

LunaLykke skriver:

Årh hvor er ham dejlig ! Og hvor vildt at han allerede kan trille fra mave til ryg, han er en fremmelig lille en

Tror nu stadig det er tilfældigt han triller Eller fordi hans hovede er så tungt

Han ser ihvertfald meget overrasket ud hver gang han gør det

Anmeld

25. oktober 2011

lycly

Happiness skriver:

Tror nu stadig det er tilfældigt han triller Eller fordi hans hovede er så tungt

Han ser ihvertfald meget overrasket ud hver gang han gør det

Haha nårh hvor sødt, ja så er det nok ikke helt bevidst  

Anmeld

25. oktober 2011

Muttitil1+1

Happiness skriver:

Ja er det ikke vildt som tiden går?!

Og ja, der er meget der ændre sig efter de får flaske! Lukas har sovet fra 21 - 6 de sidste 3 nætter... Så vildt at han rent faktisk sover igennem... sov til kl 7 igår

Skal nok få lagt billeder ind snart. Skal bare lige sortere i dem

Det lyder godt med billederne

Årh, hvor vildt han sover så meget igennem! Bare det også var sådan her! Men vi skal være virkelig glade hvis han tager 4 timer i streg... så jeg GLÆDER mig til at jeg, en dag i fremtiden, får lov at sove igennem

Anmeld

26. oktober 2011

Maalene

Happiness skriver:

Tak søde! Det går allerede meget bedre. Dog får jeg lidt tilbagefald en gang imellem. Men detr skulle vist være meget normalt.

Synes også han er noget af det lækreste Han er en rigtig charme-bøf Skal have sin første vaccine imorgen... Så er lidt spændt på hvordan han tager det...!

Er Emilie kun på MME, eller suplere du også med bryst? Og sikke et dejligt profilbillede du har fået dig! Kan virkelig se kærligheden!

Dejligt at høre søde - er sikker på du er helt på toppen inden du får set dig om

Uhh, håber ikke han er mærket af vaccinen, men er sikker på han er ligeså sej som sin mor, og har klaret det i stiv arm

Min SP rådede mig til at droppe amningen helt, hun spiste samme mængde MME efter at have lagt 15 min. ved mit bryst, og mine brystvorter er bare store sår, så hun syntes jeg havde kæmpet alt hvad jeg kunne og jeg nu skulle tænke på mig selv, så hun får desværre kun MME

Hvad med Lukas, får han stadig ved dig også?

Og tusind tak søde - er også vildt glad for det billede

Anmeld

26. oktober 2011

Happiness

NadiaSK skriver:

Det lyder godt med billederne

Årh, hvor vildt han sover så meget igennem! Bare det også var sådan her! Men vi skal være virkelig glade hvis han tager 4 timer i streg... så jeg GLÆDER mig til at jeg, en dag i fremtiden, får lov at sove igennem

Var også oppe flere gange om han nu også trak vejret Så jeg fik ikke den samme søvn som ham..

Har gjorde det ogs i nat. Vågnede lige og sklulle have sutten et par gange, men ellers sov han.

Mon ikke snrat du kan få dig en ordentlig nat. Om ikke andet må manden hjælpe lidt, så du kan få sovet ud De skal ogs mærke det natte renderi

Anmeld

26. oktober 2011

Chevro

Åååeeh sådan en lækkerbisken :-p Stort tillykke med ham, han er da bare dejlig (;

Mvh Malene

Anmeld

26. oktober 2011

Happiness

Maalene skriver:

Dejligt at høre søde - er sikker på du er helt på toppen inden du får set dig om

Uhh, håber ikke han er mærket af vaccinen, men er sikker på han er ligeså sej som sin mor, og har klaret det i stiv arm

Min SP rådede mig til at droppe amningen helt, hun spiste samme mængde MME efter at have lagt 15 min. ved mit bryst, og mine brystvorter er bare store sår, så hun syntes jeg havde kæmpet alt hvad jeg kunne og jeg nu skulle tænke på mig selv, så hun får desværre kun MME

Hvad med Lukas, får han stadig ved dig også?

Og tusind tak søde - er også vildt glad for det billede

Han skal først vaccineres kl 17.45, så farmand kan holde ham... For der er jeg en for stor kylling...

Håber han klare den, for han har været lidt pylret hele dagen... Men har lavet sukkervand klar og en flaske med mad, til lige bagefter! Så han hurtigt tænker på noget andet. Så håber jeg bare han slipper for feber....

Jeg har fået piller til at stoppe mælken. For pludselig havde jeg masser af mælkk igen (troede vi), og så blev jeg jo lykkelig... Lige indtil vi fik en dybt ulykkelig dreng, der jo var møg sulten. For producerede ikke mere af det tykke mælk, kun det der vandede noget Så det var hele tiden op og nedture, og det var ikke så fedt...

Så nu er vi helt stoppet! Da jeg ellers ville ramme kulkældern igen... Men har ham så helt ind til mig når jeg giver ham mad! Og han er nu gladere når han er mæt. Så jeg er faktisk glad ved beslutiningen nu.

Anmeld

26. oktober 2011

annec

Hvor er han da dejligt!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.